Wirtualne Targi

Djeco - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Zestaw gier Ludanimo, Książka |

    3 gry dla najmłodszych. Zawartość: kostka ze zwierzętami, kostka z kolorami, 15 klocków w różnych kształtach ( 5 kwadratowych, 6 okrągłych, 4 trójkątne) oznaczonych kolorowymi dyskami na wierzchu, 6 figurek zwierząt. Ilość graczy: 1-4. Walory edukacyjne: ćwiczenie zapamiętywania, koordynacji oko-ręka, małej motoryki dłoni, koncentracji, wyobraźni. Wiek graczy: 3-6 lat.

    okładka Gra karciana Oudordodo, Książka |

    Gra karciana dla dzieci. 36 kart, na których narysowane są kolorowe pieski różnej wielkości. Gra na zasadach wojny - "wyższa " karta to wyższy piesek. Kiedy dzieci położą tej samej wielkości pieska krzyczą BATA-WAF. Gra losowa. Walory edukacyjne: dziecko poznaje pojęcie wielkości, które jest połączone ze znakiem graficznym. Wiek dzieci: 3-7 lat Liczba graczy : 2

    okładka Gra karciana Diamoniak, Książka |

    Gra karciana dla dzieci. Każdy z graczy ma ułożyć zamek dla wróżki z kart, które wylosuje. Ale nie zawsze na karcie jest kawałek zamku, czasem części zamku przeciwnika, dukaty, a nawet zła wiedźma, przez którą zamek trzeba rozebrać. Gra strategiczna . Walory edukacyjne: rozwój logicznego myślenia Wiek graczy: 5-99 lat Liczba graczy : 2 - 4

    okładka Gra planszowa Wilk i świnki, Książka |

    Gra planszowa gdzie głównymi bohaterami sa trzy małe świnki, które uciekają przed wilkiem. Muszą wspólpracować, aby nie dać się złapać i być włożone do ogromnego kotła. Jedynym ich schronieniem są domki z siana, drewna lub z cegły. Walory edukacyjne: nauka wspólnego działania, rozwój logicznego myślenia. Wiek: 2-4 lata

    okładka Gra karciana 7 rodzin zwierząt, Książka |

    Gra karciana. Zestaw zawiera 42 karty. Celem gry jest zebranie jak największej liczby kompletnych rodzin Wiek graczy : 6+ Liczba graczy :2-6.

    okładka Gra karciana Mistiboo! świecąca w ciemności, Książka |

    Gra karciana typu "Czarny Piotruś ".33 karty rozdajemy między zawodników. Wszystkie oprócz jednej maja swoja parę. Ten kto zostanie z ta karta przegrywa. Karty świecą w ciemności. Walory edukacyjne: ćwiczenie spostrzegawczości. Wiek dziecka : 4-7 lat.

    okładka Gra karciana Pipolo, Książka |

    Gra karciana. Zawartość: 44 karty. Cel gry polega na dobrym blefowaniu. Walory edukacyjne: rozwój logicznego myślenia, strategii działania, wyobraźni. Wiek dzieci: 5-9 lat+ Liczba graczy: 2-4 Czas gry: 10 minut

    okładka Gra karciana Batemeuh odglosy, Książka |

    Gra karciana dla dzieci. Każdy z graczy wykłada pierwszą z kart ze swojego stosiku, i jeśli będą wśród kart dwie karty ze zwierzątkami z gospodarstwa domowego lub dwie karty z dzikimi zwierzakami, ten kto pierwszy to zauważy musi pokazać jaki dźwięk wydaje to zwierzątko. Kto pierwszy to zrobi wygrywa karty z tej rundy. Walory edukacyjne: rozwój spostrzegawczości. refleksu. Wiek graczy:: 4+ Liczba graczy : 2 - 4

    okładka BINGO liczby, Książka |

    Gra Bingo Liczby to odkrywanie liczb poprzez zabawę. Wystarczy zakręcić kołem i dopasować odpowiedni numer do obrazka! W zestawie: 24 elementy do dopasowania, 1 koło bingo, 4 karty. Wiek: 4-6

    okładka Magnetyczne wędkowanie tropiki, Książka |

    Drewniane rybki do łowienia. Zestaw zawiera 12 rybek i 2 wędki z magnesem. Rybki należy "złowić". Walory edukacyjne: nauka koncentracji, koordynacji oko-ręka, cierpliwości, precyzji Wiek dziecka : 2 lata +

    okładka Zabawka zręcznościowa Tortustick, Książka |

    Zabawka zręcznościowa żółw Djeco polega na ułożeniu w labiryncie w odpowiedni sposób kuleczki jak na wylosowanej karcie. Na końcu patyczka jest wbudowany magnes dzięki czemu łatwiej jest przesuwać elementy. Gra uczy logicznego myślenia. Wiek: 3+

    okładka Gra Organizacja przyjęcia, Książka |

    Gra zręcznościowa wykonana z tektury. 10 barwnych stożków (przed zabawą należy je samodzielnie złożyć), układa się w formie wieży i rzuca w nie gumową piłeczką. Doskonała zabawa na przyjęcia dla dzieci. Walory edukacyjne: dużo śmiechu, poza tym zabawka wspomaga rozwój koncentracji i ćwiczy koordynacje oko-ręka. Wiek dziecka : 4-8 lat

    okładka Gra Skarb piratów, Książka |

    Gra typu ciepło - zimno. 24 elementy przystosowane również do zabawy na dworzu, które po schowaniu należy odnaleźć. Doskonała zabawa na przyjęcia dla dzieci. Walory edukacyjne: dużo śmiechu, ćwiczenie sposrzegawczości. Wiek dziecka : 4-8 lat

    okładka Magnetyczne wędkowanie kolorowe rybki, Książka |

    Drewniane rybki do łowienia. Zestaw zawiera 12 rybek i 2 wędki z magnesem. Rybki należy "złowić". Walory edukacyjne: nauka koncentracji, koordynacji oko-ręka, cierpliwości, precyzji. Wiek dziecka : 2 lata +

    okładka Navy Lotto, Książka |

    Zestaw do łowienia rybek na wędkę. Każda ryba zawiera numer i kolor, które należy dopasować do odpowiednich pól. Wiek dziecka: 3 lata +

    okładka Gra edukacyjna Lotto Dom, Książka |

    Gra edukacyjna.5 plansz na których jest po 6 rysunków, do tego 30 żetonów z obrazkami z plansz. Zadanie dziecka to dopasowanie żetonów do obrazków z planszy. A także gra bingo i memo. Walory edukacyjne: nauka odwzorowywania, pamięci, szybkości, spostrzegawczości. Wiek dziecka; 2 lata+

    okładka Bizaroid, Książka |

    Czy potrafisz przedstawić się tak, jak wypada uprzejmemu Marsjaninowi? Nie pomyl liczby oczu i uszu swojego rozmówcy! Zawartość: - 4 kartoniki Marsjan - 18 elementów - 4 opaski na głowę - 30 kart do umieszczenia na opaskach. Wiek graczy: 6-10 Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 15 minut

    okładka Gra edukacyjna Lotto farma, Książka |

    Lotto Farma to doskonała gra dla dzieci od 3 roku życia. Gracze kręcą kołem a następnie szukają poprzez dotyk wylosowanego przedmiotu. Wiek: 3+

    okładka Gra edukacyjna lotto Zwierzęta, Książka |

    Gra edukacyjna. 5 plansz na których jest po 6 rysunków, do tego 30 żetonów z obrazkami z plansz. Zadanie dziecka to dopasowanie żetonów do obrazków z planszy. A także gra bingo i memo. Walory edukacyjne: nauka odwzorowywania, pamięci, szybkości, spostrzegawczości. Wiek dziecka 2 lata+

    okładka Mosquito, Książka |

    Gra na szybkość obserwację. Łapać jabłko, ubić komara, posadzić pszczołę na kwiatek? Nie ma czasu do zastanowienia, trzeba działać! Zawartość: - 1 kwiatek - 1 komar - 4 pszczoły - 1 jabłko - 25 żetonów z biedronką - 48 kart Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 15 minut

    okładka Gra edukacyjna Kolorowe obrazki, Książka |

    Wpinanie i tworzenie kolorowych obrazków zachęci dzieci do rozwijania zdolności artystycznych, pomoże w rozwoju kordynacji oko-ręka. Zestaw zawiera: 8 kart do wpinania 172 kolorowe pinezki Wiek 3 +

    okładka Camouflanimo, Książka |

    Zwierzątka postanowiły urządzić sobie wyścig dookoła ogrodu. Muszą jednak cały czas pozostawać w ukryciu, aby uniknąć spotkania z drapieżnikami. Zawartość: 32 karty kryjówek 4 figurki zwierzątek Wiek graczy: 4-8 lat Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 10 minut

    okładka Gra planszowa Obserwacja, Książka |

    Gra edukacyjna dla małych dzieci. W zestawie: 2 kolorowe kostki 9 dwukolorowych motylków 30 żetonów do wygrania. Dziecko ma po rzuceniu kostkami jak najszybciej znaleźć motylka w tych kolorach. Walory edukacyjne: ćwiczenie spostrzegawczości, koncentracji, refleksu. Wiek dziecka 2.5 lat+.

    okładka Gra karciana RAPIDO FRUIT (obserwacja i refleks), Książka |

    Gra oparta na obserwacji i refleksie: Karty ze zwierzętami rozdajemy graczom, którzy trzymają je przed sobą ukrywając rysunki. Małe karty kładziemy na stole widoczna stroną do góry. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości tych kart. W tym samym czasie gracze odkrywają pierwszą kartę z ich stosiku. Są dwie możliwe sytuacje: ukazuje się 2 lub więcej takich samych zwierząt, wtedy tylko ci gracze z jednakowymi zwierzętami mają prawo uderzyć w stosik na środku stołu lub jed...