Majówkowy Maraton Czytelniczy

G3 - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Sabotażysta Rozszerzenie, Książka | Fréderic Moyersoen

    W tym rozszerzeniu, na graczy czekają 3 nowe role krasnoludów: szef, spekulant oraz geolog, nowe karty akcji i nowe karty tuneli. W grze nadal występują normalni kopacze, jednak są oni teraz podzieleni na dwie rywalizujące drużyny: zieloną oraz niebieską. "Sabotażysta Rozszerzenie" jest obowiązkową pozycją dla wszelkich miłośników doskonałej gry o poszukiwaniu bryłek złota. W tym dodatku każdy znajdzie coś dla siebie! Uwaga: to nie jest samodzielna gra, do rozgrywki wymagan...

    okładka Equilibry Perfekcyjna równowaga, Książka |

    Wszystkie półkule układa się na stole, płaską częścią do góry. Następnie pierwszy gracz rzuca kośćmi i zależnie od wyniku rzutu pierwszej kości, bierze walec, kostkę lub trójkąt i umieszcza na półkuli w kolorze, który wskazała druga kość. Gracz musi tak umieszczać elementy na półkuli, aby nie spadły. Następnie tura przechodzi na kolejnego gracza, który w ten sam sposób wykonuje swoje ruchy. Gracz, który spowoduje, że elementy spadną z półkuli jest eliminowany i nie uczestnic...

    okładka Serpentyna kolorowe węże, Książka | Pokornik Brigitte

    Kolorowe węże zostały pomieszane. Czy jest ktoś, kto zdoła poukładać je kolorami? Gracze próbują tworzyć węże tak długie, jak to tylko możliwe. Zawartość: 50 kart, instrukcja Wiek: 4+ 2-5 graczy Czas: 15 minut

    okładka Wozard Gra przepowiedni, Książka | Fisher Ken

    Dawno temu młodzi adepci sztuki magicznej musieli wykorzystywać swoje zdolności magiczne, aby nauczyć się tej gry i rozwijać dar przepowiadania przyszłości. Każdy gracz przewiduje ile czarów uda mu się zdobyć w danej rundzie. Nie jest to jednak łatwe, ponieważ nie każdy ma dar przepowiadania. ZAWARTOŚĆ: 60 kart postaci 1 blok Tabel prawdy instrukcja (manuskrypt z zasadami) Wiek: 10+ 3-6 graczy Czas: 45 minut

    okładka Ligretto, Książka |

    Kiedy zostanie wypowiedziana komenda „Ligretto START!”, wszyscy gracze rzucają równocześnie wszystkimi swoimi kośćmi. Każdy gracz stara się wypatrzeć w swoim rzucie możliwie najwięcej kości i umieścić je na odpowiednich polach na planszy. Obowiązują przy tym następujące zasady: kości muszą być układane w rzędach tego samego koloru kości muszą być zawsze układane w kolejności rosnącej gracze mogą podnosić i kłaść kości używając tylko jednej ręki W związku z t...

    okładka Piraci gra przygodowa, Książka |

    Podczas strasznej burzy, dwa pirackie statki poszły na dno, a ich załogi musiały walczyć o przetrwanie na wzburzonym morzu. Dwie grupy piratów zauważyły znajdującą się nieopodal wyspę i zaczęły płynąć w jej kierunku, leżąc na kawałkach drewna z wraków. Dodatkowo, będą musieli sprostać różnym zadaniom, dzięki którym zdobędą złoto, które na wyspie, można wymienić na materiały, potrzebne do budowy nowego statku. Zadania stawiane przed rozbitkami to nie wszystko! Otoczą ich reki...

    okładka Qwirkle Travel, Książka |

    Zasady gry "Qwirkle" są niezwykle proste, jednak wymagają zarówno strategicznego, jak i taktycznego myślenia. Przy pomocy 108 drewnianych płytek gracze muszą tworzyć rzędy zawierające ten sam kolor, ale różne symbole albo zawierające ten sam symbol, ale różne kolory. Starają się przy tym zdobyć możliwie najwięcej punktów, jednak muszą bardzo uważać, aby przeciwnicy nie pokrzyżowali ich planów, a w oczekiwaniu na wyjątkowo wartościową płytkę nie powinni przegapić innych nadar...

    okładka Play Mind, Książka |

    Gracze na zmianę wcielają się w rolę kodującego i odgadującego. Kodujący wybiera pięć kołków w dowolnej kombinacji spośród ośmiu dostępnych kolorów. W tajemnicy przed przeciwnikiem umieszcza je w specjalnych otworach, ustalając ukryty kod. Odgadujący ma dwanaście prób na rozszyfrowanie kodu. W każdej próbie, umieszcza kołeczki na planszy w kombinacji, która wydaje mu się najbardziej zbliżoną do oryginału. Jeżeli mu się nie uda – przegrywa. Kodujący za pomocą białych i czar...

    okładka Pszczółki, Książka |

    Bzz, bzz, bzz! Gdzie skryły się kolorowe pszczółki? Małe psotnice ciągle zmieniają miejsce! Potrafisz je odszukać? Potrzeba dużej spostrzegawczości i świetnej pamięci, aby odnaleźć pszczołę w takim kolorze, jaki przedstawia karta. Osoba, która jako pierwsza zgromadzi cztery ule, wygrywa i zdobywa pyszny miodek. Ćwiczy pamięć. Uczy cierpliwości. Poprawia koncentrację. Zawartość pudełka: 6 kolorowych pszczół 6 uli 36 kart instrukcja Wiek graczy: 4+ Liczba g...

    okładka Tabas, Książka |

    Kostki do gry "Tabas" to nieregularne elementy, wykonane z różnokolorowego plastiku. Kostki mają cztery pozycje lub strony, które mogą różnić się nazwami, w zależności od kraju czy regionu. Przykładowe nazewnictwo: Dziura - strona z małą dziurką w środku Brzuszek - przeciwna strona do dziury, gładka Baran - strona w kształcie cypla, przylądka Stół - strona przeciwna do barana, gładka Podwórkowa wersja tej gry, znana jest na naszym rodzimym gruncie pod nazwą "gra w kamyki". ...

    okładka Colorfind, Książka |

    ZAWARTOŚĆ: pojemnik na ołówki 18 ołówków (długość: 180 mm) kostka z kolorowymi kropkami instrukcja

    okładka Rój - dodatek Stonoga, Książka |

    Płytki stonóg mogą być dodawane do standardowego zestawu Roju. Podczas rozgrywki są one wprowadzane do gry w taki sam sposób jak pozostałe owady. Stonoga porusza się o jedno pole. Dodatkowo posiada specjalną zdolność, której może użyć zamiast wykonywać ruch. Zdolność ta pozwala jej poruszyć sąsiednią płytkę (swoją lub przeciwnika) o dwa pola. Najpierw na siebie, a następnie w dół, na inne wolne pole z nią sąsiadujące. Płytka poruszona przez stonogę, nie może być poruszona (b...

    okładka Srebrne historie, Książka |

    Srebrne historie przeniosą was z prędkością światła do najdalszych zakamarków kosmosu. Jeden skok i lądujecie na Księżycu... Spotkacie astronautów, naukowców, lunatyków i kosmitów. Uważajcie jednak - w stanie nieważkości łatwo stracić orientację! To, co dziś wydaje wam się niemożliwe, jutro może okazać się rzeczywistością! Weźcie głęboki oddech, zanim skończy się powietrze! Do rozwiązania międzygalaktycznych zagadek wasze mózgi będą potrzebowały dużo tlenu! Autorka tej wyją...

    okładka Logic Cards Kids, Książka |

    Daj upust swojej wyobraźni i otwórz umysł na to, co na pierwszy rzut oka niewidoczne. Zmierz się z podchwytliwymi zadaniami matematycznymi i wymagającymi nieszablonowego myślenia zagadkami logicznymi. Zadania mają trzy różne poziomy trudności, dzięki czemu możesz wybrać ten, który jest odpowiedni dla Ciebie. Wybierz poziom trudności: łatwy, średni, trudny. Weź kartę z wybranego poziomu i znajdź rozwiązanie. Zabawa z "Logic Cards" to mile spędzony czas, a przy okazji zapewnio...

    okładka Rój Mała armia, wielka strategia!, Książka | Yianni John

    Rój posiada bardzo proste reguły i ogromną ilość dostępnych kombinacji. Ta gra to prawdziwe wyzwanie dla graczy ceniących sobie intelektualną rozrywkę. Musisz wykazać się umiejętnościami strategicznego planowania, taktycznego myślenia i wyobraźni przestrzennej. Kluczem do zwycięstwa jest sprytne atakowanie królowej przeciwnika i pozostawienie wystarczających odwodów do obrony własnej. Powyżej 9 lat 20 minut

    okładka Sabotażysta, Książka | Fréderic Moyersoen

    Gracze wcielają się w rolę kopaczy poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach wijących się w trzewiach góry lub w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają pracę kopaczom. Członkowie obu grup powinni wspierać się wzajemnie, kiedy już odkryją, kto jest po ich stronie. Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymują nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odchodzą z pustymi rękoma. Jednak, jeśli kopacze poniosą porażkę, nagrodę zgarniają sab...

    okładka Magiczny labirynt, Książka |

    Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie przemierzają magiczny labirynt. Przed nimi dziś ważne zadanie - szukanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy sztuczek, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia. Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolny...

    okładka Rój Hive The Mosquito dodatek Komar, Książka |

    Dodatek do gry głównej pod tą samą nazwą - Rój. Są to dwa dodatkowe elementy, których można użyć w grze.

    okładka Sałatka z karaluchami Powykręcajcie sobie języki!, Książka | Jacques Zeimet

    W tej grze pomidor czasami okazuje się papryką, sałatą, kalafiorem, a niekiedy... pozostaje pomidorem. Nie wolno wrzucać do sałatki dwa razy pod rząd tego samego składnika. Niewłaściwe słowo, chwila zawahania czy zająknięcie i trzeba będzie po wszystkich posprzątać. Gracze przygotowują kolorową sałatkę. Aby wykonać zadanie muszą w szybkim tempie wykładać swoje karty warzyw przy jednoczesnym ich nazywaniu. Wydaje się to proste, jednak reguły "prawidłowego" nazywania składnikó...

    okładka Ligretto w niebieskim pudełku, Książka |

    Przewrotna gra karciana, bez której nie może obyć się żadna rodzina. Fascynująca, zabawna i zdumiewająco prosta! Wszyscy gracze jednocześnie próbują wyrzucić tyle kart tego samego koloru, ile tylko się da, od 1 do 10. Aby wygrać, musisz być szybki, zręczny i sprytny. Uwaga: łącząc dwa różnokolorowe pudełka "Ligretto", w zabawie może wziąć udział do 8 graczy. Jeśli użyjesz trzech różnych pudełek, jednocześnie będzie mogło zagrać nawet do 12 osób. Zawartość pudełka: 160 k...

    okładka Małe Foto Safari, Książka |

    Uczestnicy przenoszą się na safari. Starają się zrobić jak najlepsze zdjęcia zwierzętom w ich naturalnym środowisku. Zadanie jest tym trudniejsze, im więcej zwierząt ma znaleźć się na fotografiach. Każdy gracz na początku musi zrobić 4 zdjęcia z 3 zwierzętami, następnie 3 zdjęcia z 4 zwierzętami i na zakończenie 2 zdjęcia z 5 zwierzętami. Karty fotografii wskazują konkretne ustawienia zwierząt, jakie są wymagane, aby zdjęcie zostało uznane za wykonane. Najbardziej spostrzega...

    okładka Imagidice, Książka |

    Obrazki na kościach otwierają nieskończony świat pomysłów na tworzenie bardzo wielu historii. Po rzucie kośćmi razm z innymi graczami wymyślacie historię zawierającą każdy obrazek pokazany na kościach. W tej grze nie ma wygranych i przegranych. Zawartość: 12 kości z obrazkami instrukcja. Gra dla 2-12 graczy, wiek 4+

    okładka Ligretto Junior, Książka |

    Ligretto Junior to błyskawiczna i pełna salw śmiechu gra karciana, idealna dla wszystkich dzieci, które poszukują czegoś ekscytującego. Celem gry jest wyłożenie na środek stołu możliwie największej liczby kart tego samego koloru w kolejności od 1 do 10 i bycie pierwszą osobą, która zużyje wszystkie swoje karty Ligretto. Najważniejsza rzecz - kluczowa jest szybkość. Gracze muszą reagować naprawdę błyskawicznie. Piękno gry - wszyscy wykładają karty równocześnie. Nikt nie musi...

    okładka Domino klasyczne Cayro, Książka |

    Domino - gra, w której używa się płytek nazywanych kamieniami. Każda płytka podzielona jest na dwa kwadratowe pola z zaznaczonymi oczkami (identycznie jak na kostce do gry). Kamienie dokładane są tak, aby stykające się pola miały taką samą liczbę oczek. Jeśli kolejny gracz nie posiada kamienia, który mógłby dołożyć według podanej zasady, dobiera kamień z pozostałej na stole puli. Wygrywa gracz, który pierwszy wyłoży wszystkie posiadane kamienie lub gdy żaden z graczy nie moż...