Imagopost Internet, komputery, informatyka - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    Promocja
    okładka Sklep Online krok po kroku, Ebook | Ola Gościniak

    Z e-bookiem Sklep Online Krok po Kroku zaplanujesz własny sklep internetowy i dzięki temu zaczniesz zarabiać w sieci! Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli:- widzisz potencjał w zarabianiu online,- chcesz zarabiać online, ale nie masz pomysłu,- nie wiesz w ogóle od czego zacząć.W tym e-booku znajdziesz:150 stron – wartościowej wiedzy w postaci e-booka w PDF-ie,21 rozdziałów – o tworzeniu sklepu online,notatki wizualne do usystematyzowania wiedzy.KORZYŚCI Z E-BOOKAStw...

    Promocja
    okładka CSS w Wordpress. Samodzielne zmiany w wyglądzie motywu, Ebook | Ola Gościniak

    CSS w WordpressSamodzielne zmiany w wyglądzie motywuNaucz się samodzielnie wprowadzać zmiany w wyglądzie motywu swojej strony WWW. Teraz będzie wyglądała dokładnie tak, jak tego chcesz! Ten e-book jest idealny dla Ciebie, jeśli:- czujesz frustrację przy klikaniu swojej strony,- nie wszystko wygląda tak, jak powinno,- ciągle coś się rozjeżdża, nie możesz zmienić kolorów w swoim motywie.W tym e-booku znajdziesz:100 stron – wartościowej wiedzy w postaci e-booka w PDF-ie,40 ...

Co znajdziesz w kategorii: Internet, komputery, informatyka

Kategoria „Internet, komputery, informatyka” zawiera publikacje skupiające się na wszystkich zagadnieniach związanych z siecią, komputerami, programami komputerowymi czy oprogramowaniem. Książki z tej kategorii poświęcone są w głównej mierze programowaniu – znajdują się tu m.in. podręcznik „Wstęp do informatyki” Jacka Lembasa i Rafała Kawy przeznaczony dla studentów pierwszego roku kierunków informatycznych, poradnik „Sztuka dobrego programowania” Krzysztofa Jassego i Andrzeja Ziemkiewicza, w którym dobre rady znajdą zarówno początkujący, jak i zaawansowani programiści, poradnik „Java. Uniwersalne techniki programowania” pod redakcją naukową Krzysztofa Barteczki dotyczący programowania w języku Java, podręcznik „HTML. Tworzenie stron www i programów desktopowych” Rafała Strychalskiego (podzielony na 3 części: dla początkujących, średniozaawansowanych i zaawansowanych). Znajdują się tu także poradniki z innych dziedzin, jak np. e-commerce („Narzędzia Google dla e-commerce” Krzysztofa Marca), marketingu internetowego („AdWords i Analytics” Krzysztofa Marca i Tomasza Trzósły), praktyk zwinnych („W poszukiwaniu zwinności w architekturze systemów IT” Krzysztofa Bończaka”), rzeczywistości wirtualnej („Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego – Aframe i HTML 5” Krzysztofa Wońka). Nie brakuje również pozycji dla dzieci, które już od małego chcą rozpocząć swoją przygodę z programowaniem w Scratchu, Pythonie czy Javie („Bawimy się, programując w Scratchu” i „Twórz własne gry komputerowe w Pythonie” Ala Sweigarta, „JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło” Nicka Morgana), grafiką komputerową („Piksele, wektory i inne stwory” Alicji Żarowskiej-Mazur i Dawida Mazura), produkcją filmową („Zostań gwiazdą YouTube'a” Nicka Willoughby’ego).