Edukacyjna gra dla dzieci w wieku przedszkolnym. Na 12 tematycznych planszach znajduje się 300 kolorowych obrazków, wśród których należy znaleźć dobre rozwiązania zadań. Na obrazkach znajdują się postaci z filmu "Kung Fu Panda". Przy każdym rysunku znajduje się punkt. Jeżeli gracz zna rozwiązanie zadania - dotyka długopisem wybrany punkt na planszy. Przy prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.
Jak zostać odkrywcą postaci znanej tylko z opowieści? Jak dotrzeć na wyspę? Jak odnaleźć Wielką Stopę? Jak uprzedzić rywali i zrobić pierwsze zdjęcie? Jak utrudnić rywalom dotarcie do celu? Strategia, logika, budowanie sojuszy, planowanie akcji, a przede wszystkim spostrzegawczość prowadzą do zwycięstwa. Przygody pełne emocji gwarantowane. Celem gry jest zrobienie zdjęcia Wielkiej Stopie, czyli zebranie czterech elementów, z których powstanie kompletne zdjęcie Yeti. Wygrywa...
Inteligentna, rozrywkowa, strategiczna i bez wątpienia wciągająca gra planszowa dla każdego: dla dzieci, młodzieży i dorosłych, po prostu dla całej rodziny. Ułożenie z 4 kwadracików obrazka na środku planszy to proste zadanie. Jednak jeśli podlega ono nietypowym zasadom staje się nadzwyczajnym wyzwaniem dla ambitnych i dociekliwych graczy. Nagłe sojusze, wspólny przeciwnik, planowanie i umiejętność zapamiętywania różnych fragmentów obrazka, a także właściwe podejmowanie decyz...
Na 12 tematycznych planszach znajdują się 204 kolorowe obrazki, spośród których wybieramy 80 prawidłowych odpowiedzi. Przy każdym rysunku znajduje się punkt. Jeżeli znamy rozwiązanie zadania to dotykamy długopisem do wybranego punktu na planszy. Przy prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka. Jeżeli odpowiedź jest zła to lampka nie zapali się i należy ponownie poszukać dobrej odpowiedzi. Wiek: 4 lata
Przygodowa gra planszowa, przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym. Dzieci wcielają się w pszczółki, które zbierają miód dla swojej królowej. W trakcie zbierania pyłku, pszczółki spotykają postacie, które im pomagają lub przeszkadzają. Kiedy pszczółki napotykają przeszkody zawsze mogą poradzić się królowej. Zabawna treść kart, oprócz planszy głównej, 4 plansze boczne, postacie takie jak królowa, bartnik, trutnie, niedźwiadek, szerszenie czy straszny ul sprawiają, że akcj...
Dzieci szukają takich samych obrazków. Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej par. Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoznawania przedmiotów. Zawartość opakowania: - 32 kamienie - 2 podkładki pod kubek Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 15 minut
Gra planszowa przeznaczona dla dzieci, młodzieży i dorosłych, w której może brać udział od dwóch do czterech osób lub drużyn. Gra wprowadza graczy w świat biznesu. Główny cel gry to kupowanie akcji i inwestycji przedsiębiorstw, taktyczne inwestowanie gotówki aby maksymalnie powiększyć swój majątek. Wygrywa gracz lub drużyna, która doprowadzi przeciwników do bankructwa. Zawartość: - plansza - 4 pionki - 30 kart szans - 25 kart inwestycji - 70 kart inwestycyjnych - banknoty W...
Planszowa gra słowna przeznaczona jest dla dzieci powyżej 6 lat, młodzieży i dorosłych. W grze może uczestniczyć od 2 do 5 graczy, można również tworzyć zespoły. Gra polega na układaniu z liter słów, za które uzyskuje się odpowiednią ilość punktów. Słowa układane są za pomocą kartoników na planszy, na której zaznaczone są pola premiowe. Zawartość: - plansza - 110 kartoników z literami - 4 podstawki do kartoników
Gra dla 2 do 4 graczy w wieku od 5 lat. Pomaga w rozpoznawaniu i klasyfikowaniu podstawowych zagrożeń z najbliższego otoczenia, oraz kojarzeniu ważnych numerów alarmowych do Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Policji czy ENA. Podczas gry dzieci podejmują decyzje które służby ratownicze należy powiadomić. Szczególne elementy gry: telefony komórkowe pomagają zapamiętać numery 999, 998, 997 i 112. Za prawidłowo wykonane zadania dzieci otrzymują postaci ratowanych ludzi. Zwy...
Gra planszowa dla 2 do 4 graczy w wieku od lat 5-u do 105-u. Przygotowana z myślą o kibicach i sympatykach piłki nożnej. Kibice odwiedzają piłkarskie obiekty sportowe. Jadą kibicować swojej drużynie, a po drodze mogą sprawdzić swoją wiedzę na temat przepisów i zasad gry w piłkę nożną. ... Co to jest spalony?... Kiedy sędzia może przyznać rzut karny? ... Jakie są wymiary boiska? ... Za prawidłowe odpowiedzi gracze otrzymują piłkarskie gadżety Kibica. Czapka, szalik czy koszulk...
Wyjątkowa gra dla dzieci od 6 lat, młodzieży i dorosłych. Gra planszowa Kalambury polega na odgadywaniu wylosowanych haseł za pomocą wyrazów bliskoznacznych, słów o przeciwnym znaczeniu lub innych określeń. Wygrywa drużyna, która rozwiąże największą ilość kalamburów i jako pierwsza dojdzie do mety. Gra doskonale rozwija zdolność kojarzenia wyrazów. Pomaga w nauce języków obcych i daje gwarancję na doskonałą zabawę. Zawartość: - 495 kart z 2970 hasłami - plansza Wiek grac...
"Rebusy" to gra planszowa, polegająca na rysowaniu wylosowanych haseł. Po zapoznaniu się z hasłem, zadaniem rozgrywającego jest szkicowanie obrazków, które pomogą drużynie w odgadnięciu hasła. Drużyna, która odgadła hasło, przesuwa swój pionek na planszy o ilość oczek wyrzuconych na kostce. Ilość graczy jest nieograniczona (minimum 3 osoby). Gra doskonale ćwiczy zdolność kojarzenia i abstrakcyjnego myślenia. To jest wyjątkowa gra rodzinna. 495 kart! 2970 haseł! Zawartość p...
Układanka dla czterolatków. Dzieci wybierają elementy, łączą je sznurówkami z lokomotywą. W wagonikach umieszczają pasażerów a na platformie mocują przewożone ładunki. Sznurowanka rozwija analizę i syntezę wzrokową, zdolności manualne oraz myślenie koncepcyjne - niezbędne do nauki i czytania. Wiek graczy: 4+
Gra edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Na 12 planszach znajduje się 420 rysunków o różnej tematyce. Przy każdym rysunku umieszczony jest punkt, który należy dotknąć specjalnym długopisem. W przypadku prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka. Podczas gry umieszczamy w pudełku tylko jedną planszę. Przed przystąpieniem do gry należy zainstalować baterię 9V. Gra nie zawiera baterii.
Gra elektroniczna przeznaczona jest dla dzieci w wieku 4-8 lat. W trakcie zabawy dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową, ucząc się podnoszą swój poziom intelektualny. Gra pomaga dzieciom w wyszukiwaniu różnic, w odnajdywaniu i kojarzeniu wspólnych cech oraz w poznawaniu kształtów. Podczas zabawy dzieci poznają kształty liter, uczą się liczyć. Zawartość: 12 tematycznych plansz. Podczas gry umieszczamy w pudełku tylko jedną planszę. Przed przystąpieniem do gry należy za...
Gra edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Na 12 planszach znajduje się 99 zadań. Przy każdym rysunku znajduje się punkt. Gracz dotyka jednocześnie skojarzone ze sobą 2 punkty na planszy. W przypadku prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka . Podczas gry umieszczamy w pudełku tylko jedną planszę. Przed przystąpieniem do zabawy należy zainstalować baterię 9V. Gra nie zawiera baterii.
Gra edukacyjna do nauki języka angielskiego przeznaczona dla dzieci w wieku 6-12 lat. Na 12 planszach znajduje się 360 haseł w języku angielskim. Gracz dotyka jednocześnie dwa skojarzone ze sobą punkty na planszy. W przypadku prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka. Podczas gry umieszczamy w pudełku tylko jedną planszę. Gra nie zawiera baterii.
Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.