Dwie gry planszowe dla dzieci w wieku 6-10 lat. To idealne uzupełnienie szkolnego nauczania z zakresu matematyki. Gry wymagają używania terminologii związanej z matematyką. Maja na celu ukształtowanie pojęcia liczby, odróżnianie znaków matematycznych oraz doskonalenie techniki rachunkowej. Podczas zabawy dzieci rozwiązują na planszy działania matematyczne. Każdy prawidłowy wynik to przesunięcie pionka na planszy bliżej Mety.
Gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6 – 9 lat. W trakcie zabawy dzieci rozwijają swoją wiedzę matematyczną z zakresu programu zerówki i nauczania początkowego szkoły podstawowej. Na 12-tu planszach umieszczone są 192 zadania z różnych działów matematycznych. Należy skojarzyć ze sobą dwa punkty dotykając jednocześnie dwoma długopisami. Przy prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.
Gra dla 2 do 4 graczy w wieku od 5-u lat. Dzieci odchudzają głodomora o imieniu Dietek. Karty z potrawami i produktami służą do układania diety. Na planszach – stołach należy odnaleźć produkty z ułożonej diety. Waga pomaga sprawdzić czy Dietek tyje, czy chudnie. Jeżeli przygotowana dieta jest nieskuteczna – można ją zmienić. W tym pomogą dodatkowe plansze boczne „Zmiana diety” i „Hipermarket”. Można też Dietka wysłać na siłownię lub pozwolić mu wylegiwać się na kanapie przed...
Szachy – gra planszowa zaliczana do rodziny gier strategicznych. Partia szachowa rozgrywana jest przez dwóch graczy na planszy zwanej szachownicą, która składa się z 64 równej wielkości kwadratowych pól, na przemian jasnych i ciemnych. Umieszcza się ją pomiędzy dwoma przeciwnikami w taki sposób, aby narożne pole po prawej ręce każdego z zawodników było białe. Przeciwnicy dysponują zestawami bierek w odmiennych kolorach.
Warcaby to gra planszowa dla dwóch graczy. Przebieg gry odbywa się na ciemnych polach planszy przy użyciu 12 białych i 12 czarnych pionów. Celem gry jest zbicie jak największej liczby pionów przeciwnika, lub takie ich zablokowanie , aby przeciwnik nie mógł wykonać żadnego ruchu. Młynek dziesiątkowy to gra przeznaczona dla dwóch graczy. Gra polega na tworzeniu młynków i eliminowaniu z gry pionów przeciwnika. Młynek jest to ustawienie w jednym rzędzie 3 pionów należących do j...
Gra strategiczna dla 2-4 graczy w wieku 5+ lat. Na pięciu planszach znajdują się drogi, które prowadzą w tajemnicze miejsca. Nie zawsze krótsza droga prowadzi szybciej do celu. Każdy sam decyduje, którą drogę wybierze. Na oznaczonych polach gracze losują karty z Dobrą Mocą - pole żółte, lub z Mocą Złą – pola fioletowe, lub kartę SMOK – pole czerwone. Wykorzystane Karty odkładamy na spód odpowiedniego stosu. Wygrywa graczy, który zbierze najwięcej Dobrej Mocy.
CHIŃCZYK - gra rodzinna dla 2-4 graczy. Zawodnicy wybierają pionki, rozkładają planszę i ustawiają pionki na planszy, każdy w swojej bazie. Przy pomocy kostki gracze ustalają kolejność wykonywania ruchów – kto uzyska największą ilość punktów rozpoczyna grę. Cel gry to przeprowadzenie wszystkich czterech pionków z bazy do domu. HALMA gwiaździsta - gra rodzinna dla 2-3 graczy. Halma znaczy skakać. Każdy gracz wybiera komplet 15 pionków i ustawia je na wyznaczonych polach na pla...
Gra planszowa przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku od 12-u lat. Wyścig szczurów w Korporacji - to nie przelewki. Aby wspiąć się na sam szczyt wieżowca KORPO S.A. w Mordorze należy uzyskać jak najwięcej punktów Prestiżu. W tym celu gracze zbierają Karty Atrybutów Stopnia I, II, III i Stopnia TOP. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów.
KONIK MORSKI - Strategiczna gra planszowa dla 2-4 graczy w wieku od 5 lat. Gracze poruszają się po czterech planszach. Po drodze zbierają żetony, dzięki którym mogą szybciej dotrzeć do Czarnej Perły. Zdobywają też kartoniki z punktami, które służą do rozbudowy plansz osobistych z Konikiem Morskim. Celem gry jest dopłynięcie do Czarnej Perły, która znajduje się na planszy nr 4, a także zebranie jak największej ilości punktów na planszy osobistej.
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy/zespołów. Gra polega na wykonywaniu działań matematycznych za pomocą kamieni, na których wydrukowane są liczby. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości punktów. Punkty zdobywamy za ułożone działania matematyczne. Liczba umieszczona na kamieniach jest wartością zdobytych punktów. W zależności od ułożonego działania i umieszczenia go na planszy, można zdobyć różną ilość punktów.
Gra planszowa przeznaczona dla 2-7 graczy. Jak żyć? Wcale łatwo nie jest, ale na pewno każdy robi wszystko, co w jego mocy aby dotrwać do pierwszego. O co chodzi w tej grze? Jak w życiu... dotrwać do pierwszego, znaleźć pracę i jako-tako ustawić się w życiu. Czyli kupić dom, mieć pracę i nie mieć kredytu. Nierealne? Sprawdźmy. Tylko prawdziwy zwycięzca będzie umiał to osiągnąć!
Edukacyjna gra dla dzieci w wieku przedszkolnym. Na 12 tematycznych planszach znajduje się 300 kolorowych obrazków, wśród których należy znaleźć dobre rozwiązania zadań. Na obrazkach znajdują się postaci z filmu "Kung Fu Panda". Przy każdym rysunku znajduje się punkt. Jeżeli gracz zna rozwiązanie zadania - dotyka długopisem wybrany punkt na planszy. Przy prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.
Jak zostać odkrywcą postaci znanej tylko z opowieści? Jak dotrzeć na wyspę? Jak odnaleźć Wielką Stopę? Jak uprzedzić rywali i zrobić pierwsze zdjęcie? Jak utrudnić rywalom dotarcie do celu? Strategia, logika, budowanie sojuszy, planowanie akcji, a przede wszystkim spostrzegawczość prowadzą do zwycięstwa. Przygody pełne emocji gwarantowane. Celem gry jest zrobienie zdjęcia Wielkiej Stopie, czyli zebranie czterech elementów, z których powstanie kompletne zdjęcie Yeti. Wygrywa...
Inteligentna, rozrywkowa, strategiczna i bez wątpienia wciągająca gra planszowa dla każdego: dla dzieci, młodzieży i dorosłych, po prostu dla całej rodziny. Ułożenie z 4 kwadracików obrazka na środku planszy to proste zadanie. Jednak jeśli podlega ono nietypowym zasadom staje się nadzwyczajnym wyzwaniem dla ambitnych i dociekliwych graczy. Nagłe sojusze, wspólny przeciwnik, planowanie i umiejętność zapamiętywania różnych fragmentów obrazka, a także właściwe podejmowanie decyz...
Na 12 tematycznych planszach znajdują się 204 kolorowe obrazki, spośród których wybieramy 80 prawidłowych odpowiedzi. Przy każdym rysunku znajduje się punkt. Jeżeli znamy rozwiązanie zadania to dotykamy długopisem do wybranego punktu na planszy. Przy prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka. Jeżeli odpowiedź jest zła to lampka nie zapali się i należy ponownie poszukać dobrej odpowiedzi. Wiek: 4 lata
Przygodowa gra planszowa, przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym. Dzieci wcielają się w pszczółki, które zbierają miód dla swojej królowej. W trakcie zbierania pyłku, pszczółki spotykają postacie, które im pomagają lub przeszkadzają. Kiedy pszczółki napotykają przeszkody zawsze mogą poradzić się królowej. Zabawna treść kart, oprócz planszy głównej, 4 plansze boczne, postacie takie jak królowa, bartnik, trutnie, niedźwiadek, szerszenie czy straszny ul sprawiają, że akcj...
Dzieci szukają takich samych obrazków. Wygrywa ten, kto zbierze najwięcej par. Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoznawania przedmiotów. Zawartość opakowania: - 32 kamienie - 2 podkładki pod kubek Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 15 minut