Szalona gra imprezowa dla 4-7 osób, w który liczy się czas. Dosłownie! Szybka i emocjonująca gra! Proste zasady do wytłumaczenia w minutę! Odliczaj godziny i odkrywaj karty. Jeśli godzina na karcie zgadza się z tą, którą podałeś - wszyscy muszą uderzyć dłonią w zegar centralny ! Bądź szybszy od pozostałych ! Ale uważaj - czas rządzi się swoimi własnymi prawami. Nie zapomnij o nich! W grze gracze odliczają upływające godziny podczas odkrywania kart z ich osobistej talii. Celem...
Wojna skończona! Rusza budowa sieci stacji kosmicznych, które scalą przestrzeń okaleczonego Sojuszu. Która z nich przyćmi pozostałe i stanie się symbolem nowych czasów? Pośród Gwiazd to gra karciana, w której gracze konstruują stacje kosmiczne. Ich zadaniem jest stworzyć stację z elementów, które przyniosą najwięcej punktów zwycięstwa. By to osiągnąć, muszą panować nad krążącą między nimi pulą kart i zdobywać z niej najlepsze sektory dla swojej konstrukcji. Pośród Gwiazd łą...
Waleczne Piksele 2 to druga część taktycznej gry karcianej przeznaczonej dla dwóch graczy. Gracze wcielają się w dowódców starających się zwyciężyć w starciu oddziałów. W drugiej części otrzymujemy kolejne 25 unikatowych kart dla każdego z graczy okraszonych ponadprzeciętną 8 bitową grafiką oddającą hołd grom konsolowym i komputerowym powstałych w latach 80'. Karty zawierają nową mechanikę gry zwaną – taktykami. Od teraz rozkazy pozwalają wprowadzać do gry taktyki, czyli cz...
Zombiaki II: Atak na Moskwę to sequel najpopularniejszej gry karcianej Portalu, wydanych w 2003 roku Zombiaków. Tym razem akcja gry ma miejsce w Rosji, na ulicach Moskwy zaatakowanej przez przebiegłe rosyjskie zombiaki pod przywództwem Iwana! Zombiaki II to gra karciana przeznaczona dla dwóch graczy. Zawiera dwie 40 kartowe talie zawierające wiele nowych kart, takich jak Molotow, Kamaz, czy Zombie Czeczen. Dodano wiele nowych kart planszy (Trabant, Tramwaj, Kamaz, Kable i in...
Nastał koniec cywilizacji człowieka. Moloch, samoświadomy program komputerowy wywołał III Wojnę Światową, która wybiła większość ludzkości. Teraz gigantyczny kompleks wojskowo-przemysłowy, sterowany przez program zajmuje większą część Stanów Zjednoczonych. I stale się rozrasta. Moloch produkuje śmiercionośne maszyny, a także prowadzi eksperymenty na żywych stworzeniach, tworząc mutantów oraz cyborgi. Ludzie zostali zepchnięci do rozpaczliwej ofensywy. Machiny Molocha nie są j...
"Graj fair" to piąty podręcznik z serii almanachów Mistrza Gry. Znajdziesz w nim bogatą kolekcję problemów, sztuczek, propozycji i anegdot poświęconą Mistrzowi Gry jako temu, który prowadzi i w największym stopniu odpowiada za sesję. Na popradnik składa się 5 rozdziałów: Wokół stołu - Ustalone i domyślne zasady działające w grupie Podręcznik - Jak ugryźć i przetrawić zasady z podstawki Konflikty - Jak sie nie zagryźć na sesjach Władza - Jak wykorzystać pozycję Mistrza Gry BH...
Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie. Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci. Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy. Jeśli nawet zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego...
Kiedy pewnego mroźnego, deszczowego poranka kapitan Robert FitzRoy wkraczał na pokład H.M.S. Beagle, nie spodziewał się, że właśnie rozpoczyna się jedna z najsłynniejszych wypraw morskich w historii ludzkości. Był 27 grudnia 1831 roku. Pierwszy dzień zaplanowanej na dwa lata wyprawy badawczej. Na pokład, prócz 73 członków załogi, zamustrował się – na prywatne zaproszenie kapitana – młody, 22 letni badacz, Karol Darwin. Człowiek, który miał zadziwić cały naukowy świat i na zaw...
Kultowa gra towarzyska w wersji karcianej! 4 kategorie, 15 trybów rozgrywki i nowość! Wariant Bombowy! Gra karciana Czółko jest idealną pozycją, by szybko rozruszać każdą imprezę. Zbierz znajomych, przyjaciół, rodzinę i urządźcie sobie istne kalambury wykorzystując mnóstwo podzielonych na kategorie haseł. Wykorzystajcie własne czółka jako planszę do gry, a reszta graczy pomoże wam odgadnąć, co też wam na głowie chodzi! Do dyspozycji będziecie mieli pokazywanie, opowiadanie,...
Witaj na tętniącym życiem bazarze Stambułu! Lubisz wyzwania i masz ochotę na odrobinę rywalizacji? Oto twoje zadanie: zdobyć cenne rubiny szybciej niż przeciwnicy. Na szczęście nie jesteś sam: twoi pomocnicy będą pozyskiwać dla ciebie towary i pieniądze. Rozsądnie wykorzystaj swoje zyski, inwestując je w zwiększenie swoich możliwości albo oszczędzaj na zakup rubinów. Przy odrobinie szczęścia, a także obierając odpowiednią strategię, osiągniesz zwycięstwo i będziesz mógł naz...
Arifacts jest grą z gatunku science-fiction, w której wcielasz się w przedstawiciela międzyplanetarnej korporacji, wysyłającej swoje statki badawcze w nieznane regiony kosmosu, by zwiększać swoją wiedzę i potęgę. Buduj swoje okręty, dokonuj przełomów naukowych, odkrywaj galaktykę w poszukiwaniu wszystkiego – albo każdego – co jesteś w stanie wykorzystać. Alien Artifacts są zbudowane na silniku zasobów (Resource engine) – w każdej turze pobierasz trzy karty zasobów i decyduje...
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. ...