Siedemnasty jest osobą wyjątkową. Ten ukrywany przed światem syn Ludwika XVI i Marii Antoniny jest prawowitym następcą tronu Francji, a także potężnym alchemikiem, członkiem tajemnego zakonu Rycerzy Heliopolis. Lecz inicjacja młodego adepta dopiero się rozpoczęła... Jego kolejny przeciwnik od dawna był przymierzany na rycerza. Wyjątkowy i zarazem niebezpieczny, prawdopodobnie jest człowiekiem wzbudzającym największy strach na świecie. Zaledwie obalił Ludwika XVIII, a już ma z...
Kontynuacja pobocznej serii "XIII"-tki. Każdy tom jest historią jednej postaci znanej z serii głównej i jest tworzony przez inny zespół twórców. Kim jest Jonathan Fly? Dlaczego ten znakomity reporter prowadzi potajemne i samotne życie ze swoim synem, Jasonem? Jakie są jego powiązania z zabójstwem pastora Catona-Wooda, lidera ruchu na rzecz praw obywatelskich czarnej ludności, oraz Jaspera Glovera, dyrektora FBI? Jedenasty album z serii "XIII Mystery" opowiadany jest ocz...
Jean Dufaux i Jeremy nie dają wytchnienia piratom w piątym tomie "Barakudy". A pozostał już tylko jeden do końca tej serii... Podczas gdy Raffy jest zakładnikiem Hiszpanów, Maria, Tar, Jean Coupe-Droit i Emilio uciekają na wyspę Ranelagh. Radość ze znalezienia Barakudy jest krótkotrwała. Ta wyspa nie jest bardziej gościnna niż Puerto Blanco: tortury Hiszpanów są cywilizowanym dobrodziejstwem w obliczu kanibalizmu plemienia Moori! Czy Blackdog oprze się ich czarownikowi? D...
Jest rok 1040. Wojska Bizancjum próbują podbić Sycylię, która znajduje się w rękach Arabów. Podczas gdy Taormina odpiera ataki Haralda, straszliwego wodza Waregów, stojącego na czele wojsk bizantyjskich, Norman o imieniu Tankred i młody mnich Szczepan, legat papieski, proponują usługi swojego małego oddziału najemników. Na prośbę Szczepana, Tankred zbliża się do Haralda i proponuje mu dobicie targu: zdobędzie Taorminę w trzy dni, w zamian za co otrzyma bogactwa znajdujące się...
Piąty tom wydania zbiorczego cieszącej się uznaniem krytyków serii, bestselleru "New York Timesa", autorstwa zwycięzców Eisnera Michaela Larka i Grega Rucki, pogrąża szesnaście Rodzin w chaosie wojny. Ale Forever Carlyle, Łazarz z Rodziny Carlyle, została odsunięta na bok, a jej lojalność jest kwestionowana, gdy stara się pogodzić z tym czym i kim jest. Aby zdobyć jej zaufanie, jej siostra Johanna musi ujawnić najściślej strzeżoną tajemnicę Rodziny - prawdę o Wiecznej Carlyle...
Michelangelo Merisi de Caravaggio, zwany Caravaggiem (1571-1610). Wrażliwy, porywczy, hedonista i awanturnik, zapisze się w dziejach sztuki jako jeden z największych artystów w historii, rzeźbiący swym pędzlem cienie i światło, aby stworzyć niezapomniane dzieła tchnące zdumiewającym realizmem. Cztery stulecia później inny włoski geniusz rysunku, Milo Manara, składa mu hołd w dwutomowym komiksie, który również przejdzie do historii.
Koniec XVIII wieku. W klasztorze w północnej Hiszpanii, ukryta jest świątynia Rycerzy Heliopolis: zgromadzenia nieśmiertelnych alchemików odciętych od świata. Gdy Siedemnasty uczeń przygotowuje się do ukończenia szkolenia, jego mistrz Fulcanelli ujawnia pozostałym rycerzom wielką tajemnicę jego pochodzenia... Czy młody człowiek będzie domagał się należnej mu pozycji, czy pozostanie w cieniu, wierny tysiącletniej tradycji Alchemii? Historia znakomicie opowiedziana przez Jodor...
Kontynuacja pobocznej serii "XIII"-tki. Każdy tom jest historią jednej postaci znanej z serii głównej i jest tworzony przez inny tandem twórców. Od czasów rzymskich legionów tatuaż znaczy dla żołnierza więcej niż zobowiązanie! To rodzaj ochrony. W SS mówiło się na to "Kainsmal", znamię Kaina... Calvin Wax to człowiek z wytatuowaną na ramieniu rzymską cyfrą II, jeden z wysoko postawionych członków Spisku XX, którego celem było doprowadzenie skrajnej prawicy do przejęcia wła...
Trzyczęściowa seria historyczno-przygodowa autorstwa Fabiena Nury (scen.), znanego m.in. z serii W.E.S.T czy Jam jest Legion, Sylvaina Vallee (rys.) - autora grafiki w 7 tomie serii XIII Mystery: Betty Barnowsky oraz Jeana Bastide - kolorysty m.in w serii Elryk. W 1960 roku, po osiemdziesięciu latach belgijskich rządów kolonialnych, Kongo deklaruje niezależność. Niecałe dwa tygodnie później, najbogatsza prowincja Kongo - Katanga ogłasza secesję i blokuje wydobycie surowców n...
Sprycjan i Fantazjusz to sensacyjno-humorystyczna seria komiksowa o niezwykłych i fantastycznych perypetiach dwójki tytułowych dziennikarzy podróżujących po najdalszych zakątkach naszego globu w poszukiwaniu przygód i materiału na artykuł wspomaganych, przez pupila-wiewiórkę o imieniu Spip. Publikacja serii rozpoczęła się w 1938 roku. Bardzo szybko stała się jednym z najpopularniejszych komiksów francusko-belgijskich i uważana jest za klasykę gatunku na równi z Asteriksem lu...
Świat, jaki znaliśmy, już nie istnieje. Nie ma władzy. Nie ma supermarketów. Nie ma telewizji. Za to są STWORY. Ciągle głodne, bezustannie polujące na ludzi i zwierzęta. Poruszają się dzięki dziwnej namiastce życia, choć tak naprawdę są martwe. ŻYWE TRUPY. W świecie opanowanym przez śmierć nie wystarczy rozpamiętywanie utraconych dni. Musimy walczyć, by kiedyś móc rozpocząć nowe życie.
Przyszłość. Wydaje się że zniknęły z powierzchni Ziemi wszelkie ślady technologii. Dwie wrogie armie stają twarzą w twarz w bitwie o starożytną miejscowość La Cadiere d’Azur, w której jedna z nich ukrywa relikt przeszłości... "Maszynę". Na czele drugiej armii, wrogiej powrotowi technicznego postępu stoi mityczny "Patriarcha"... "Patriarcha" pamięta czasy kiedy... 100 lat temu, w 2052 roku żył w szczęśliwym, rządzonym przez potężną technologię świecie. Świecie, który nagle ro...
Świat, jaki znaliśmy, już nie istnieje. Nie ma władzy. Nie ma supermarketów. Nie ma telewizji. Za to są STWORY. Ciągle głodne, bezustannie polujące na ludzi i zwierzęta. Poruszają się dzięki dziwnej namiastce życia, choć tak naprawdę są martwe. ŻYWE TRUPY W świecie opanowanym przez śmierć nie wystarczy rozpamiętywanie utraconych dni. Musimy walczyć, by kiedyś móc rozpocząć nowe życie.
Świat, jaki znaliśmy, już nie istnieje. Nie ma władzy. Nie ma supermarketów. Nie ma telewizji. Są za to STWORY. Ciągle głodne, bezustannie polujące na ludzi i zwierzęta. Poruszają się dzięki dziwnej namiastce życia, choć tak naprawdę są martwe. ŻYWE TRUPY.
W świecie opanowanym przez śmierć nie wystarczy rozpamiętywanie utraconych dni. Musimy walczyć, by kiedyś móc rozpocząć nowe życie.