Majówkowy Maraton Czytelniczy

Wydawnictwo Akademickie Sedno Internet, komputery, informatyka - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    Promocja
    okładka GeoGebra, Ebook | Katarzyna Winkowska-Nowak, Robert Skiba, Edyta Pobiega

    Książka GeoGebra. Innowacja edukacyjna – kontynuacja jest publikacją przeznaczoną dla nauczycieli. Przedstawiono w niej wiele przećwiczonych przez nauczycieli szkolnych i akademickich przykładów zastosowania programu GeoGebra do prezentacji różnych zagadnień, które od szkoły podstawowej (np. „Obwody prostokątów i kwadratów”) aż po wyższe uczelnie (np. „Inne Geometrie”) pojawiają się w programach nauczania. Jeden z rozdziałów zawiera rozbudowaną listę „przydatn...

    Promocja
    okładka Informatycy, Ebook | Jacek Woźniak, Katarzyna Łubieńska

    „Piraci! Nie marynarka!” Pod tym hasłem firma Apple rekrutowała swoich pracowników, obrazując potrzebę odmiennego traktowania informatyków. Ich profesja, postrzegana przez laików jako specjalność dla cyborgów-geeków i dziwaków poświęcających pracy swoje życie prywatne, znajdujących najlepszą rozrywkę w rozwiązywaniu problemów informatycznych, nie zwracających uwagi ani na hierarchię społeczną, ani na potrzeby innych ludzi, jest słabo znana i owiana tajemnicą. Au...

Co znajdziesz w kategorii: Internet, komputery, informatyka

Kategoria „Internet, komputery, informatyka” zawiera publikacje skupiające się na wszystkich zagadnieniach związanych z siecią, komputerami, programami komputerowymi czy oprogramowaniem. Książki z tej kategorii poświęcone są w głównej mierze programowaniu – znajdują się tu m.in. podręcznik „Wstęp do informatyki” Jacka Lembasa i Rafała Kawy przeznaczony dla studentów pierwszego roku kierunków informatycznych, poradnik „Sztuka dobrego programowania” Krzysztofa Jassego i Andrzeja Ziemkiewicza, w którym dobre rady znajdą zarówno początkujący, jak i zaawansowani programiści, poradnik „Java. Uniwersalne techniki programowania” pod redakcją naukową Krzysztofa Barteczki dotyczący programowania w języku Java, podręcznik „HTML. Tworzenie stron www i programów desktopowych” Rafała Strychalskiego (podzielony na 3 części: dla początkujących, średniozaawansowanych i zaawansowanych). Znajdują się tu także poradniki z innych dziedzin, jak np. e-commerce („Narzędzia Google dla e-commerce” Krzysztofa Marca), marketingu internetowego („AdWords i Analytics” Krzysztofa Marca i Tomasza Trzósły), praktyk zwinnych („W poszukiwaniu zwinności w architekturze systemów IT” Krzysztofa Bończaka”), rzeczywistości wirtualnej („Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego – Aframe i HTML 5” Krzysztofa Wońka). Nie brakuje również pozycji dla dzieci, które już od małego chcą rozpocząć swoją przygodę z programowaniem w Scratchu, Pythonie czy Javie („Bawimy się, programując w Scratchu” i „Twórz własne gry komputerowe w Pythonie” Ala Sweigarta, „JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło” Nicka Morgana), grafiką komputerową („Piksele, wektory i inne stwory” Alicji Żarowskiej-Mazur i Dawida Mazura), produkcją filmową („Zostań gwiazdą YouTube'a” Nicka Willoughby’ego).