1944 Wyścig do Renu to niespotykane połączenie gry wojennej i logistycznej. Nie wygrasz jej bez właściwego planowania. Aby zajmować teren, twoje czołgi potrzebują paliwa; by zdusić opór przeciwnika – amunicji. A szeregowi żołnierze? Domagają się konserw i czekolady! Jak zatem wykorzystasz swoje kolumny transportowe? Którym dostawom nadasz priorytet?
Może jak generał Patton, ruszysz do przodu nie oglądając się na flanki? Albo tak jak marszałek Montgomery, zaryzykujesz swój prestiż, by zrealizować Market-Garden – największą operację powietrzno-desantową w historii? A może, dzięki wytężonej pracy i odrobinie szczęścia przekroczysz Ren szybciej, niż zrobił to generał Bradley?
„Przygotowując się do bitwy, zawsze orientowałem się, że plany są bezużyteczne, ale planowanie jest nieodzowne” (Generał Dwight D. Eisenhower, Naczelny Dowódca Alianckich Ekspedycyjnych Sił Zbrojnych)
W jaki więc sposób zaplanujesz swoje Zwycięstwo?
Autorzy:
Waldek Gumienny, Jaro Andruszkiewicz
Liczba graczy:
1 - 3 osoby
Wiek:
od 14 lat
Czas gry:
ok. 90 minut
Zawartość pudełka:
- instrukcja,
- plansza,
- 110 kart do gry,
- 10 drewnianych bloczków z naklejkami,
- 122 drewniane pionki,
- 174 żetony,
- 3 kostki do gry,
- woreczki strunowe i wypraska.