Rozgrywka z tym rozszerzeniem wymaga kopii podstawowej gry "Ciężarówką przez galaktykę"
W tym rozszerzeniu znajduje się kilka mniej lub bardziej niezależnych dodatków, które gracze mogą wykorzystywać oddzielnie albo łącznie, aby usprawnić swój lot przez Galaktykę! (w zasadzie to bardzo dyskusyjne stwierdzenie, bo niektóre z zawartych tu elementów mogą nieźle dać w kość…)
Nowe technologie
42 nowe części statków oparte na nieznanych dotąd technologiach.
5 figurek i 5 kart specjalnych nowej rasy kosmitów.
Piąte koło
Elementy i zasady gry na 5 graczy.
Nowe klasy statków
5 dwustronnych plansz statków dla klas IA i IIA.
Nieczyste zagrania
24 nowe karty przygód, które gracze sami będą dodawać do talii, aby urozmaicić podróż… rywalom.
Trudna trasa
25 niezwykle nieprzyjemnych kart przygód, które zmieniają spokojną międzygalaktyczną przejażdżkę w prawdziwe piekło (to udoskonalona i rozszerzona wersja minidodatku oferowanego dotąd tylko w Internecie).
Karty dodatkowe
6 specjalnych kart przygód, które urozmaicą talię podstawową, w tym 2 karty dostępne dotychczas tylko dla tych, którzy zakupili pierwsze wydanie gry na targach w Essen w 2007 roku.
W tej chwili prawdopodobnie rozważacie wykorzystanie wszystkich dodatków naraz. To nie jest dobry pomysł. Przetestowaliśmy go na naszych współpracownikach i głowy niektórych z nich po prostu eksplodowały. Poważnie, nie przesadzamy. No dobrze, może jednak odrobinę przesadzamy, ale nie mówcie potem, że Was nie ostrzegaliśmy.
Zawartość pudełka:
42 nowe części statków (jedną z nich jest początkowa kabina pilotów dla piątego gracza).
5 figurek niebieskich kosmitów i 5 kart opisujących ich specjalizacje.
4 kosmonautów, 1 fioletowy i 1 brązowy kosmita.
6 zielonych znaczników baterii (w tym 2 dodatkowe, gdyby gracze przypadkiem jakieś zgubili).
8 sześcianów towarów (po 2 w każdym kolorze).
24 nowe żetony kosmicznych kredytów.
Wiek graczy: 13+
Liczba graczy: 2-5
Czas rozgrywki: 60-90 minut