Oto pięć zasad, aby mieszać grę.
Nikczemna tajemnica Na początku gry każdy gracz dyskretnie wpisuje numer od 1 do 4 i składa kartkę tak, aby nikt nie zobaczył numeru. Pod koniec gry wszyscy gracze ujawniają swoje numery. Gracze, którzy mają taki sam numer, nie zdobywają punktów...To bardzo nikczemne!
Nikczemna broń Kiedy jeden z graczy odwraca kartę lasera, ma ona wpływ na wszystkich Z WYJĄTKIEM gracza, który odwrócił kartę... To bardzo nikczemne!
Nikczemna karta pierwszeństwa Na początku gry wszyscy gracze głosują, który z nich ma być "kartą pierwszeństwa". Jeżeli teraz znajdziesz pasującą kartę, zamiast rzucać kartę pierwszeństwa, dotykasz głowy innego gracza. Gracz, który jest "kartą pierwszeństwa", musi dotknąć głowy innego gracza...bardzo nikczemnie!
Nikczemna licytacja Na początku gry każdy gracz tasuje swoje karty licytacji, a następnie, nie patrząc na nie, daje dwie karty graczowi po lewej stronie. Możesz w ten sposób stracić swoje najlepsze karty... To bardzo nikczemne!
Zdmuchująca broń i wymiana kart Jeżeli odwrócisz kartę lasera, a nie masz tarczy, wtedy zdmuchująca broń wystrzeliwuje i zdmuchuje z Twojej dłoni wszystkie karty licytacji otrzymane od innych graczy. Każdy gracz przekazuje swoje pozostałe karty licytacji graczowi siedzącemu po lewej stronie... To bardzo nikczemne!
Chcielibyśmy wiedzieć, jaka jest Twoja nikczemna zasada!
Wiek graczy: 6+
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 20 minut