Opis treści
Krótko po wojnie domowej królestwo Sokary staje się polem krwawej walki. Niebezpieczną krainą, w której można poznać, czym jest strach. To właśnie tam przygoda czeka na wyciągnięcie Twojej ręki…
W Rozdartym królestwie to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi przeciwnikami podjąć walkę. Czy stoczysz pojedynek na śmierć i życie z czarnym rycerzem, ukradniesz skarb morskiego smoka lub uratujesz uwięzionego boga?
Wyrusz w podróż pełną fantastycznych przygód do krain wykraczających poza granice Twojej wyobraźni. Możesz zostać wojownikiem, magiem, podróżnikiem, kapłanem, trubadurem, a nawet łotrem! Twoje podróże w rozdartym wojną królestwie przyniosą ci wrogów i przyjaciół, niebezpieczeństwa i triumfy, fortunę, sławę oraz więcej przygód, niż kiedykolwiek.
Patrycja Łukaszyk 14-11-2024
Patrycja Łukaszyk 14-11-2024
"Fabled Lands" to gra książkowa, w której przenosimy się do Królestwa Sokary, krótko po wojnie domowej. Niebezpieczna kraina to nie sielankowych wakacje, ale dla prawdziwych śmiałków zapewnia niezapomniane przygody... To pierwszy tom klasycznej serii paragrafówek, których wyróżnikiem jest możliwość łączenia poszczególnych książek i przeskakiwania pomiędzy nimi w przygodach. Jestem zachwycona przede wszystkim ogromem przedstawionego tu świata i swobodą eksploracji. Luźno zarysowany fabularnie początkowy wątek z mapą nie wymusza ścisłej ścieżki, którą mamy podążać, a jest pretekstem do stworzenia niepowtarzalnej drogi naszego bohatera. Paragrafów, lokacji i questów jest tu mnóstwo, więc zdecydowanie mamy w czym wybierać! Gra bardzo stawia na RPG-owe doświadczenie, które jest świetnie przemyślane i dopracowane pod kątem tego, co gracz w takim świecie chciałby robić. Możemy zwiedzać kolejne miejsca, robić zakupy na targach i ulepszać swój ekwipunek, wybierając z wielu dostępnych opcji, wypełniać pomniejsze misje różnych NPC-ów (czyli niezależnych bohaterów), szukać wyzwań na lądzie lub na morzu, walczyć z potworami i łotrami, kierować się ścieżką wybranej religii, czasem coś ukraść, czasem uciec z więzienia, a co jakiś czas po prostu posiedzieć w karczmie i poplotkować, czy odpocząć w zakupionej kamienicy. Oprócz tego oczywiście mamy kilka opcji wykreowaniq swojego bohatera, a więc w ogólnym rozcharunku to zabawa na długie godziny i na wiele sposobów silnie pobudzających wyobrażnię
Opinia nie jest potwierdzona zakupem