Absolutnie wyjątkowa gra książkowa Radka Raka - laureata prestiżowych nagród m.in. Nagrody Literackiej „Nike” i Nagrody im. Janusza A. Zajdla, mistrza słowa, pisarza i fantasty z nieograniczoną wyobraźnią. „Dunder albo kot z zaświatu” to zwariowana i magiczna przygoda mówiącego kota pewnej nowoczesnej wiedźmy, który – niezbyt mądrym żartem – uruchamia lawinę koszmarnych zdarzeń. Gracze-czytelnicy zdecydują, jak potoczy się ta historia, wybierając drogi, którymi m...
Krótko po wojnie domowej królestwo Sokary staje się polem krwawej walki. Niebezpieczną krainą, w której można poznać, czym jest strach. To właśnie tam przygoda czeka na wyciągnięcie Twojej ręki… W Rozdartym królestwie to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi przeciwnikami podjąć walkę. Czy stoczysz pojedynek na śmierć i życie z czarnym rycerzem, ukradniesz skarb morskiego smoka lub uratujesz uwięzionego boga? ...
Tajemnicza wieża skrywa wiele tajemnic i to właśnie dzisiaj możesz je odkryć… W jaki sposób dostaniesz się do wieży? Przekradniesz się obok strażników, oczarujesz ich swoim urokiem, czy może wywalczysz sobie drogę mieczem, by dotrzeć do magicznych przedmiotów skrytych w komnacie na jej szczycie? Odkryj historię wieży, poznaj przedziwne stworzenia oraz inne światy i ucieknij z upragnioną nagrodą – o ile zdołasz przetrwać… "W mroku wieży" to TY decydujesz, którą...
To nie jest ten Piotruś Pan, którego znacie!I nigdy nie byliście w takiej Nibylandii. Piotruś Pan i Świat Zaginiony? Piraci w Parku Jurajskim? Dlaczego nie? Mogłem przeżyć pełną przygód opowieść nie tylko w skórze Wendy i Piotrusia Pana (w towarzystwie steampunkowego Dzwoneczka), ale i Lilii Tygrysiej, wspaniałego kapitana Haka i jeszcze jednego tajemniczego mieszkańca zaginionej wyspy. Uważajcie jednak! To bardzo groźna baśń, w której wiele zależy od czytelnika. Jeden nieopa...
Słyszeliście opowieści o tym miejscu… o przejściu ukrytym w ruinach zapomnianego zamku. Prowadzi ono w gmatwaninę starożytnych tuneli pełnych niewysłowionych zagrożeń, lecz także – o ile odważycie się po nie sięgnąć – bezcennych skarbów.W mroku podziemi to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać. Podążaj za przygodą w książce, poznaj historię lochów i odkryj, które ścieżki są dla twojego bohatera mniej lub bardziej niebezpieczne.„W mroku podziemi” to według mnie szybki sposób na ...
Cześć! Nazywasz się Jagoda i jesteś jeżem. Mieszkasz z rodzicami w Zieloborze. Bardzo lubisz swoje miasto, ale niestety każdego dnia widzisz, jak niszczeje i znika pod kolejną warstwą smogu.Co robisz?- Otwierasz Księgę Zieloboru i postanawiasz uratować miasto. Super! Czeka Cię wiele niezwykłych przygód. Pamiętaj, że czasami może być niebezpiecznie…- Dajesz sobie z tym spokój. Lubisz nudę, po co Ci przygody…Pamiętaj, że to TY zdecydujesz o losie Zieloboru. Podczas wędrówki cze...