Opis treści
Grywalizacja to zastosowanie elementów i mechanizmów znanych z gier w sytuacjach niezwiązanych z grami w celu wpływania na ludzkie zachowania. W obszarze HR wykorzystywana jest m.in. do budowania wizerunku pracodawcy, przyciągania kandydatów, wpływania na zaangażowanie pracowników i motywowania ich. Wywołuje pozytywne emocje i wprowadza element rozrywki.
Niniejsza książka jest pierwszą na rynku publikacją kompleksowo opisującą wykorzystanie grywalizacji w działach HR. Skierowana jest do praktyków HR i osób zarządzających szukających przepisu na wprowadzenie grywalizacji do organizacji. Adresatami książki są także trenerzy, wykładowcy akademiccy i studenci zainteresowani problematyką grywalizacji. Dzięki wynikom uzyskanym w przeprowadzonym badaniu autorka udziela praktycznych wskazówek, w których łącząc perspektywę teoretyczną i praktyczną, oferuje Czytelnikowi szereg narzędzi umożliwiających sprawne wdrożenie grywalizacji w procesach związanych z zarządzaniem ludźmi.