Opis treści
Gdy otworzysz tę księgę, znajdziesz się w magicznym świecie zaklęć, czarnoksiężników i bulgocących kociołków z eliksirami.
Postępując wedle wskazówek starego mistrza magii, dowiesz się, jak sprawić, by miotła latała, na ekranie komputera pojawiło się dziwne pismo, a odbicie twej twarzy zamieniło się w... Wizerunek osła.
To wszystko stanie się na twoich oczach, jeśli tylko użyjesz księgi i komputera.
To magia.
Księga niezbędna młodym adeptom magii i miłośnikom czarów. Wyjątkowy podręcznik omawiający historię, zagadnienia teoretyczne i magiczną praktykę. Zawiera kurs rzucania zaklęć, uczy sporządzania eliksirów, wymienia podstawowy sprzęt i wyposażenie czarodzieja. Sama księga jest przedmiotem magicznym, umożliwiającym czytelnikowi wejście do zaczarowanego trójwymiarowego świata rozszerzonej rzeczywistości (RR). Dzięki połączeniu najnowszych technologii i starożytnych zaklęć, używając księgi i dołączonego do niej programu komputerowego młody czarodziej przekroczy próg wirtualnego świata magii.
Podręcznik polecany przez renomowane szkoły magii i najbardziej znanych czarodziejów!