Opis treści
Sir Radża, syn znanego podróżnika i bohatera Lorda Maharadży chciałby dorównać sławnemu ojcu.
Łatwo mu to nie przyjdzie, bo po pierwsze – lubi wygodne życie, a po drugie – jest tchórzem. W licznych, ale nieudanych wyprawach towarzyszy mu wierny służący Pal oraz ciekawa świata i zafascynowana podróżami Faith. Pewnego dnia Radża spotyka kartografa, a on oferuje mu starą mapę, na której widoczna jest droga do Twierdzy Redstone – opuszczonej fortecy pełnej cudów techniki. Kto dotrze do Twierdzy, ten okryje się wieczną chwałą. Nawet ojcu Radży nie udało się tego dokonać.
Radż po licznych perypetiach zdobywa netheryt, którego zażądał kartograf, i cennym minerałem płaci za mapę. Teraz troje podróżników ma przed sobą wielkie wyzwanie: chcą dotrzeć do starych fortyfikacji. Droga jest najeżona przeszkodami – rozległe bagna i gwałtowne burze, spotkanie z wiedźmami czy atak zombi – ale szczęśliwie udaje im się je pokonać.
Gdy Radż, Pal i Faith są już u celu swej wędrówki, nagle budzi się monstrum, które od lat mieszka w Twierdzy. Jak się zakończy spotkanie z trójgłowym potworem?