Aby wygrać w tę grę musisz być naprawdę szybki! Musisz też wiedzieć , jaki kolor mają przedmioty, zwierzęta i rośliny przedstawione na kartach. Zagraj i przekonaj się czy jesteś wystarczająco szybki! Podczas emocjonującej rozgrywki gra pozwala dzieciom rozwijać znajomość kolorów. Gra dla dzieci od piątego roku życia.
W Imperium w osiem minut 2 do 5 graczy będzie podbijać lądy, zbierać dobra i toczyć bitwy, aby stworzyć potężne imperium. Gra jest oparta na prostych i łatwych do wytłumaczeniach zasadach: gracz dobiera kartę spośród sześciu odkrytych, a następnie wykonuje widniejącą na niej akcję i zatrzymuje ją, by dostarczała jego imperium jednego z dostępnych dóbr. Akcje pozwalają graczom przejmować kontrolę nad mapą. Z drugiej strony zestawy dóbr dają więcej punktów na koniec gry. Gra...
Dodatek do familijnej gry Carcassone, która w 2002 roku zdobyła nagrodę za najlepszą grę planszową! Księżniczka i Smok to dodatek, wprowadzający do Carcassonne elementy fantasy. Ziemie wokół miasta zostają nawiedzone przez potężnego smoka oraz pomocne wróżki, w miastach pojawiają się kapryśne księżniczki, a wieśniacy, w obawie przed smokiem, zaczynają drążyć podziemne tunele. Rozszerzenie posiada kilka nowych zasad, nowe pionki (księżniczki i smoka) oraz 30 nowych żetonów, w...
Nowy wariant znanej i lubianej gry Geniusz. Naszym celem będzie zebranie zestawu kafelków o różnych kolorach. W tej wersji gracze znają kolory jedynie kilku odsłoniętych elementów, a kolejnejne dobierane kafelki muszą zostać dobrane kolorem do tych już widocznych, w przeciwnym wypadku gracz nie może zebrać ich do swej puli. Gracze, poza umiejętnością logicznego myślenia i odrobiną szczęścia, będą musieli wykazać się nieprzeciętną pamięcią. Wiek: 7+ Liczba graczy: 2-4 graczy ...
A to było tak... jest zabawą edukacyjną polegającą na układaniu historyjek obrazkowych zgodnie z kolejnością zdarzeń. Układanki w przyjazny sposób pomagają dostrzegać zależności przyczynowo - skutkowe. Dzieci, bawiąc się, rozwijają mowę opowieściową i zdolności językowe, uczą się nazywania emocji i uczuć. Zabawa sprzyja rozwijaniu procesów analizy, syntezy i wnioskowania. Granie rozwija zdolność planowania, uczy dostrzegania chronologii wydarzeń i ćwiczy spostrzegawczość. ...
Zdobądź pieniądze na rozwój miasta i zmień je w metropolię szybciej, niż inni gracze! Jesteś burmistrzem i starasz się rozbudować swoje miasto do poziomu metropolii. Buduj biurowce i stadiony, by potem czerpać z nich zyski. A może zdecydujesz się zainwestować w sklepy, pizzerie i bar sushi? Na nich również można zarobić. Możesz też budować kopalnie oraz wysyłać kutry rybackie na połowy makreli. Rozwijaj swoje miasto i stwórz imponującą metropolię! Wygrasz grę, jeśli wybudujes...
Wilki i owce to niezwykle wciągająca, rodzinna gra Philippe’a des Pallieres. Teraz została wzbogacona o dodatek – Grube ryby. Zgromadź na jednym polu tyle owiec, ile zdołasz. Otocz swoje stado płotem, aby ochronić je przed głodnym wilkiem. Gdy jednak wilk wkradnie się na teren zagrody, poszukaj myśliwego. Dodatek Grube ryby wprowadza nowe kafelki terenu (stawy), nowe możliwości zdobywania punktów (ryby) oraz nowe niebezpieczeństwa! Grube ryby urozmaicą rozgrywkę Wilków i owi...
iKNOW jest grą planszową, w której istotną rolę odgrywa interakcja. Wiedza, umiejętności taktyczne oraz szczęście składają się w jej przypadku na niepowtarzalną całość. Wynik zależy nie tylko od poprawnych odpowiedzi na pytania, ale i od trafnych przewidywań, co do wiedzy znajomych, z którymi grasz. Przekonaj się, jak dobrze ich znasz! Zawartość: - 400 kart (1600 pytań i 5400 podpowiedzi), - 6 pionków iKnow, - 6 pionków iBet, - plansza, - żetony punktacji w dwóch kolorach ...
Prosta, wciągająca, inna w każdej kolejnej rozgrywce. Cel gry: pozbądź się wszystkich kostek i zawołaj Rummikub, zdobywając największą liczbę punktów. Przechytrzysz swoich przeciwników - dzięki chłodnej kalkulacji i odrobinie szczęścia. Pamiętaj, że Joker może ożywić rozgrywkę, lecz gdy pozostaniesz z nim do końca gry, stracisz 30 punktów. Zawartość: 106 kostek (8 zestawów od 1 do 13, w czterech kolorach, 2 jokery), 4 podstawki, szczegółowa instrukcja gry. Gra dla 2-4 grac...
Naprowadź swoją drużynę na wylosowane hasło, nie używając zakazanych słów. Gra Tabu to fantastyczna zabawa w mówienie rzeczy naokoło. Owijaj w bawełnę, aż zabraknie Ci słów! Zawartość: - kostka zmieniająca grę na 5 różnych sposobów - ponad 1000 słów do zgadnięcia - piszczałka wykrywająca momenty Taboo - notesik na punkty - podstawka na karty - klepsydra - przewodnik po grze
Gra karciana, składająca się ze 108 kart w 4 różnych kolorach oraz kart akcji. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, bierze kolejne karty.
Najlepszym sposobem na zmianę wyglądu pokoju jest zmiana jego kolorystyki. Jednak jak łączyć barwy, aby nie gryzły się ze sobą? Gdzie zdobyć wiedzę na temat kolorów, które nawzajem się uzupełniają i dają efekt spokojnej harmonii, i tych, które wnoszą do wnętrza energię? Inspirujący i praktyczny podręcznik zawiera ponad 150 koncepcji układów kolorystycznych przydatnych dla projektantów i dekoratorów wnętrz. Ten światowy bestseller, przetłumaczony na 17 języków, z pewnością zai...
PL: Romantyczna wyprawa po najpiękniejszych zamkach na terenie dzisiejszej Polski. Od królewskiego Wawelu, przez krzyżacki Malbork, po śląski Książ, podkieleckie Chęciny i tajemniczy Ujazd. W książce zaprezentowano 120 starannie wybranych starych kart pocztowych z kolekcji Romana Czejarka. Każda opatrzona jest opisem dotyczącym historii zamku, zawierającym również podania i legendy. Autor tajemnice dawnych fortyfikacji i ujawnia kulisy dramatycznych wydarzeń z historii. Pokaz...
Wielki zbiór zabaw edukacyjnych i kolorowanek związanych z wiosną. Każde dziecko znajdzie tu coś dla siebie: młodsze będzie kolorować ilustracje i rysować szlaczki, starsze może uczyć się czytania i pisania, rozwiązując rebusy czy uzupełniając podpisy do ilustracji. Superblok Wiosna to blok edukacyjny zawierający różnorodne ćwiczenia i ilustracje do kolorowania związane z szeroko pojętą tematyką wiosenną. Zadania i ilustracje dotyczą wielu wiosennych zagadnień: kalendarza, oz...
Książka Sport i ruch w fotografii ukazuje kariery i doświadczenia dziesięciu najlepszych żyjących fotografów uwieczniających swoim obiektywem ruch. Jej strony pełne są oszołamiająco pięknych zdjęć, będących wynikiem głębokich przemyśleń ich autorów na temat technicznych, praktycznych i estetycznych aspektów upamiętniania najważniejszych wydarzeń sportowych. Książka zapoznaje nas także z osobowościami i życiem mistrzów obiektywu, a zaraźliwy entuzjazm, z jakim każdy z nich tra...
Książka może służyć nurkom lub osobom, które jeszcze nie nurkują a zastanawiają się czy tego chcą. Na przykładach przedstawia podstawowe zagrożenia występujące w nurkowaniu. Zawiera 120 opisów wypadków nurkowych, opatrzonych komentarzem. Jest także podręcznikiem uzupełniającym do kursów na stopnie nurkowe.
Eleganckie i zwiewne, niewymagające i odporne – trawy to uniwersalne rośliny ozdobne nadające się do każdego ogrodu. Są łatwe w uprawie i mają mnóstwo zastosowań. Poradnik „Trawy ozdobne” jest niezastąpionym źródłem wiedzy o tych modnych roślinach. Ogrodnicy rozpoczynający swoją przygodę z trawami znajdą w nim informacje o ich budowie, sposobach wykorzystania w ogrodzie, zasadach komponowania z innymi roślinami, wymaganiach oraz pielęgnacji. Część katalogowa zawiera zdjęcia ...
Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.