Arkady Internet, komputery, informatyka - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    Promocja
    okładka Co to jest typografia?, Książka |

    Zwięzły przewodnik po dyscyplinie będącej trzonem współczesnej komunikacji wizualnej. Ze względu na swój interdyscyplinarny charakter typografia nie posiada jednej definicji, z pewnością jednak ułatwia bądź utrudnia rozumienie i odbiór przekazu wizualnego. Autor, przybliżając najciekawsze projekty typograficzne powstałe na przestrzeni wieków, omawia praktyczne aspekty tej dziedziny. Książka jest zaktualizowanym wydaniem klasycznego brytyjskiego podręcznika. Stanow...

    Promocja
    okładka Co to jest projektowanie graficzne?, Książka |

    Co to jest projektowanie graficzne? to syntetyczny przewodnik po współczesnej grafice użytkowej i składających się na nią podstawowych elementach pracy projektanta. Autor przybliża najważniejsze zagadnienia od strony praktycznej, zarysowując jednocześnie rozwój tej dziedziny na konkretnych przykładach. Treść książki uzupełniają portfolio cenionych projektantów. Książka jest zaktualizowanym wydaniem klasycznego brytyjskiego podręcznika. Stanowi lekturę wręcz obowią...

Co znajdziesz w kategorii: Internet, komputery, informatyka

Kategoria „Internet, komputery, informatyka” zawiera publikacje skupiające się na wszystkich zagadnieniach związanych z siecią, komputerami, programami komputerowymi czy oprogramowaniem. Książki z tej kategorii poświęcone są w głównej mierze programowaniu – znajdują się tu m.in. podręcznik „Wstęp do informatyki” Jacka Lembasa i Rafała Kawy przeznaczony dla studentów pierwszego roku kierunków informatycznych, poradnik „Sztuka dobrego programowania” Krzysztofa Jassego i Andrzeja Ziemkiewicza, w którym dobre rady znajdą zarówno początkujący, jak i zaawansowani programiści, poradnik „Java. Uniwersalne techniki programowania” pod redakcją naukową Krzysztofa Barteczki dotyczący programowania w języku Java, podręcznik „HTML. Tworzenie stron www i programów desktopowych” Rafała Strychalskiego (podzielony na 3 części: dla początkujących, średniozaawansowanych i zaawansowanych). Znajdują się tu także poradniki z innych dziedzin, jak np. e-commerce („Narzędzia Google dla e-commerce” Krzysztofa Marca), marketingu internetowego („AdWords i Analytics” Krzysztofa Marca i Tomasza Trzósły), praktyk zwinnych („W poszukiwaniu zwinności w architekturze systemów IT” Krzysztofa Bończaka”), rzeczywistości wirtualnej („Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego – Aframe i HTML 5” Krzysztofa Wońka). Nie brakuje również pozycji dla dzieci, które już od małego chcą rozpocząć swoją przygodę z programowaniem w Scratchu, Pythonie czy Javie („Bawimy się, programując w Scratchu” i „Twórz własne gry komputerowe w Pythonie” Ala Sweigarta, „JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło” Nicka Morgana), grafiką komputerową („Piksele, wektory i inne stwory” Alicji Żarowskiej-Mazur i Dawida Mazura), produkcją filmową („Zostań gwiazdą YouTube'a” Nicka Willoughby’ego).