Czym jest Street Art? Kto ją tworzy? Dlaczego artyści porzucają zaciszne pracownie i wychodzą ze swoją twórczością na ulicę? Kiedy graffiti jest dziełem sztuki, a kiedy aktem zwykłego wandalizmu? Kto za tym stoi? – na te i wiele innych pytań odpowiada Alessandra Mattanza w albumie prezentującym dwudziestu największych streetartowców świata. W niepowtarzalnych wywiadach ujawnia sekrety stojące za ich wielką przygodą oraz prezentuje najsłynniejsze na świecie dzieła. Miłość do ...
W książce przedstawione są życiorysy i dokonania wybitnych malarzy z różnych okresów historycznych, począwszy od XIV stulecia aż po wiek XX, napisane, zajmująco, a przy tym dające bogaty obraz dziejów sztuki Japonii, w przystępny sposób przybliżają kierunki i szkoły malarskie tej oryginalne, wyjątkowej sztuki, od wielu już dziesięcioleci cieszącej się w Europie niesłabnącym zainteresowaniem
Pękająca w szwach od pomysłów książka "Kawaii. Urocze gryzmołki" uczy krok po kroku, jak narysować ponad 100 super słodkich postaci i przedmiotow. Prosty, a zarazem uroczy styl autorki na pewno sprawi, że i ty zaczniesz gryzmolić! Sarah Alberton jest autorką kanału YouTube Doodles by Sarah, gdzie w 2015 roku zaczeła publikować filmiki. Rysuje na nich w czasie rzeczywistym, żeby jej widzowie mogli to robić razem z nią. Mieszka z mężem, dwojgiem dzieci i kotem w Sydnej w Austr...
Michelangelo Caravaggio (1571–1610) - jeden z największych włoskich mistrzów. Łatwo rozpoznawalny dzięki nowatorskiemu realizmowi, rewolucyjnemu wykorzystaniu światłocienia i niespotykanej dotąd w malarstwie religijnym ekspresji. Album pokazuje dorobek artysty z nowej perspektywy – poprzez całostronicowe zbliżenia fragmentów wybranych dzieł. Detale te przedstawiono w dziewięciu grupach tematycznych, m.in. martwe natury, pięć zmysłów czy wymowne gesty. Oryginalny i przystępnym...
Jesienią i zimą palę codziennie w ponadstuletnim kominku z trzema kanałami dymowymi i nowoczesnym wkładem żeliwnym, dzięki czemu część oddawanego bezpośrednią do otoczenia ciepła jest akumulowana w masywnej obudowie. W razie potrzeby pale również w znajdującym się na piętrze piecu kaflowym, który daje przyjemne ciepło i wyraźnie odciąża elektryczny grzejnik konwekcyjny. Podczas każdego sezonu grzewczego zużywam około 10m 3 drewna brzozowego. W czasie świąt Bożego tradycyjnie ...
Nie potrzeba żadnych nadzwyczajnych przyborów ani wymyślnych materiałów piśmiennych, żeby robić słodkie rysuneczki. Angela Nguyen w prosty i zabawny sposób pokazuje, jak dodać wdzięku każdemu rysunkowi! I pokochać kawaii! Aż chce się chwycić długopis lub pióro i zacząć rysować! Angela Nguyen, autorka książki, jest popularną graficzką, ilustratorką książek dla dzieci, twórczynią serii komiksów „Somewhere in the World” („Gdzieś na świecie”). W Internecie, gdzie zamieszcza swoje...
48 stron intrygujacych informacji i fenomenalnych trójwymiarowych zdjęć pozwoli dzieciom poznać zadziwiający świat dinozaurów. Przeniesie je w czasy jury i kredy, w świat groźnie wyglądajacych, roślino - miesożerców ówczesnych mieszczkańców Ziemi. Całe ich groźne piękno zobaczą one dzięki okularom 3D.
"Książki, które zmieniły świat" to piękny i fascynujący przewodnik po ponad 80 najbardziej cenionych, rzadkich i ważnych dziełach pisanych, od zwojów znad Morza Martwego do "Dziennika" Anny Frank. Każdy z rozdziałów, czy to opisujący iluminowane manuskrypty, tomy drukowane o zasadniczym znaczeniu, czy wybrane najwspanialsze przykłady literatury ilustrowanej, ukazuje, jak doszło do powstania każdej przełomowej książki i jakie przyniosła efekty.
„Szkoła projektowania graficznego” to podstawowy kurs z tej dziedziny, przeznaczony dla projektantów graficznych pracujących w wydawnictwach, w filmie i zajmujących się mediami cyfrowymi. Praktyczne porady obejmują wszystkie aspekty projektowania graficznego – od zagadnień fundamentalnych do opracowywania oryginalnych pomysłów i tworzenia gotowych projektów graficznych. Przykłady zaczerpnięte zostały z różnorodnych mediów – mediów cyfrowych, witryn internetowych, czasopism, k...
• Chciałbyś zacząć robić coś z drewna, ale nie wiesz, od czego zacząć? Ta książka jest właśnie dla ciebie. Chris Tribe, projektant, twórca pracujący w drewnie i nauczyciel, przeprowadzi cię przez proces metodą „krok po kroku”, odpowiadając na każde pytanie, które może ci się nasunąć w trakcie pracy. Jakich narzędzi potrzebujesz? Gdzie je można znaleźć i jak się nimi posługiwać oraz jak przedmiotom z drewna nadać profesjonalne wykończenie? • Tu dowiesz się wszystkiego. Jak wyp...
Chronologia sztuki przedstawia najważniejsze dzieła sztuki na Zachodzie w kontekście politycznym, ekonomicznym, literackim, naukowym i społecznym. Daje możliwość lepszego poznania i zrozumienia czynników mających wpływ na powstanie najwybitniejszych dzieł sztuki na świecie – zawiera też wiele spostrzeżeń na temat samej historii sztuki. • Główna oś czasu sytuuje najważniejsze dzieła sztuki obok ważnych wydarzeń i faktów, omawia w ogólnych zarysach ewolucję sztuki w określonym ...
Trzymająca w napięciu zręcznie skonstruowana historia wprowadza czytelnika w niezwykły świat magii, opowiada także o zwykłych ludzkich radościach, zmartwieniach i problemach. Wielotomowa seria Siódmy zmysł to obowiązkowa lektura, która przez wiele lat cieszyła czytelników internetu.
Tom 1 - Wyspa wtajemniczenia - 350 str.
Tom 2 - Śmierć magicznego Dżina - 322 str.
Tom 3 - Porywacz smoków - 328 str.
Są książki zwykłe i książki szczególne, dające wielką moc ich posiadaczom. Ich magiczna siła może wyrządzić wiele zła, dlatego przed wiekami uczeni ukryli je w bezpiecznym miejscu. Wiele lat później tajemniczy poszukiwacze obsesyjnie pragną dotrzeć do Zapomnianych Ksiąg i wywracają przy tym do góry nogami życie czternastoletniego Artura… Ta przeznaczona dla młodego (10–14 lat) czytelnika książka cały czas trzyma w napięciu. Jej lektura sprawia, że utożsamia się on z bohateram...
Akcja książki rozpoczyna się w momencie, w którym otwierająca serię powieść Herobrine powstaje się kończy. Josh i Andre są zjednoczeni, w najbardziej niezwykły sposób, i przygotowują się do wkroczenia w świat Minecrafta, zaprojektowany na wzór prawdziwego świata. Ich cel? Powstrzymać Herobrine'a, zanim ten, w drodze do podboju naszego świata, podbije rzeczywistość Minecrafta. W serii ukazały się: Herobrine powstaje Dzień Creeperów Kraina smoków Mroczna świątynia Nieśmiertelny...
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat Minecrafta, zamieszkany przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby. Po dramatycznych wydarzeniach w mrocznej świątyni zostają rozdzieleni. Josh i Andre udają się wraz z Larissą na poszukiwanie Dylana, by wydobyć z niego informacje o pochodzeniu smoków. Suzy natomiast podróżuje z Herobrine’em. Niespodziewanie bliźniacy trafiają do miejsca, w którym już wcześniej byli. Okazuje się, że kryje ono więce...
Josh, Andre i Suzy nadal przebywają w niedostępnym dla innych graczy świecie Minecrafta. Wojna, której zamierzali zapobiec, zbliża się nieuchronnie i będą musieli wziąć w niej udział. Larissa spotyka się z Walterem, który wyjaśnia jej, dlaczego sprzymierzył się z Herobrine’em i jakie są ich cele. Tymczasem Mallory w rozmowie z Andrem twierdzi coś całkiem przeciwnego. Który z nich kłamie? Seria Przygody w świecie Minecrafta; Herobrine powstaje Portal Dzień Creeperów Kraina smo...
Książka na motywach znanej na całym świecie gry komputerowej wciągnie każdego miłośnika humoru i zaskakujących zwrotów akcji. Na jej stronach uczniowie pierwszej klasy liceum zagłębiają się w kolejne poziomy Minecrafta. Czy uda im się ochronić świat przed krwiożerczymi bestiami, żywymi szkieletami, monstrualnymi pająkami…? Oba światy zaczynają się niebezpiecznie przenikać... Chłopcy z pierwszej liceum są szczerze zachwyceni, gdy od znajomego mistrza komputerowego otrzymują d...
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat Minecrafta, zamieszkanyy przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby. Poszukują Herobrine'a, który przebywa tam już od ponad stu lat (czasu gry) i w każdej chwili może przejąć kontrolę nad całym Internetem. Udaje im się ustalić miejsce jego pobytu, ale wtedy cała trójka zaczyna mieć naprawdę poważne kłopoty... Czy trójce dziesięciolatków uda się powstrzymać Herobrine'a przed podbojem świata Minecraf...
Druga seria Przygód w świecie Minecrafta
Nowe wyzwania!
Zaskakujące zwroty akcji!
Ekscytujące przygody!
Wojna ciemności
Akcja tej opowieści rozpoczyna się w momencie, w którym skończyła się seria pierwsza. Larissa i Dylan wprowadzają w życie plan powstrzymania Withera. Tymczasem Josh, Andre i Suzy, po porwaniu Herobrine’a przez pająka jaskiniowego, wyruszają w niebezpieczną podróż przez bezkresną pustynię.
Josh, Andre i Suzy nadal przebywają w niedostępnym dla innych graczy świecie Minecrafta. Każde z nich ma teraz własne problemy, z którymi musi sobie poradzić. Suzy ucieka przed ścigającą ją Larissą, przemienioną w zombi. Josh zostaje uwięziony, a następnie uwolniony – za każdym razem przez osobę, po której się tego wcale nie spodziewał. Andre natomiast dokonuje zaskakującego odkrycia... Seria Przygody w świecie Minecrafta: Herobrine powstaje Portal Dzień Creeperów Kraina smok...
W ostatnim tomie pierwszej serii Przygód w świecie Minecrafta wszyscy bohaterowie – zarówno Josh, Andre i Suzy, jak i postacie wygenerowane komputerowo – muszą podjąć jakieś decyzje. Do czego to doprowadzi? Czy istnieje sposób na ocalenie zagrożonych światów? Czy dowiemy się, jak zniszczyć Withera? Seria Przygody w świecie Minecrafta: Herobrine powstaje Portal Dzień Creeperów Kraina smoków Mroczna świątynia Nieśmiertelny zombi Przeniesione królestwo Zapomniany restart...