Wirtualne Targi

Beniamin - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Kraina ortografii Edukacyjna gra pamięciowa, Książka |

    Kraina ortografii - edukacyjna gra pamięciowa przeznaczona dla dzieci zaczynających naukę ortografii języka polskiego. Gra pomaga w opanowaniu pisowni wybranego słownictwa i ćwiczeniu pamięci wzrokowej. Elementy trójwymiarowe uprzyjemniają naukę zagadek o ż i rz, h i ch, u i ó, a gra sprawia, że dziecko naturalnie i przyjemnie przyswaja wiedzę zamiast żmudnego wkuwania na pamięć. Zawartość: 42 kartoniki 3D 42 kartoniki zwykłe Instrukcja Wiek graczy: 6-12 lat Liczba graczy: ...

    okładka Mam to w jednym paluszku Czyli nauka czasowników nieregularnych, Książka |

    Edukacyjna gra planszowa MAM TO W JEDNYM PALUSZKU, czyli nauka czasowników nieregularnych. Gra wspomaga naukę języka angielskiego, w tym trzech form czasowników nieregularnych. Poprze zabawę i podróż pionkiem po kolorowej planszy szybko i przyjemnie zapamiętuje się nieregularne formy czasowników i unika "bolesnego" zakuwania na pamięć. Wiek graczy: 9+ Liczba graczy: 2-4

    okładka Wesoła lokomotywa Gra planszowa GRA EDUKACYJNA WESOŁA LOKOMOTYWA, Książka |

    GRA WESOŁA LOKOMOTYWA TO ŚWIETNA ZABAWA DLA CAŁEJ RODZINY. W TRAKCIE GRY UCZESTNIK MUSI PODEJMOWAĆ DECYZJE, MYŚLEĆ LOGICZNIE I DZIAŁAĆ STRATEGICZNIE. GRA UCZY KOLORÓW I LICZENIA. Wiek 4-10 Ilość graczy 2-4

    okładka English & Fun Gra planszowa, Książka |

    ENGLISH & FUN - edukacyjna gra planszowa przeznaczona dla dzieci w wieku szkolnym, którzy rozpoczynają przygodę z językiem angielskim. Celem gry jest nauka języka angielskiego przez zabawę. Karty z pytaniami zachęcają do tworzenia odpowiedzi w języku angielskim zarówno hasłami jak i całymi zdaniami. Prowokują do utrwalania nazw kolorów, słówek, liczenia. Rozwijają pamięć i skojarzenia. Zasady gry planszowej wyznaczają zadania do zrealizowania oraz motywują poprzez punktację. ...

    okładka Literowanka czyli wiem jak to napisać, Książka |

    Edukacyjna gra pamięciowa ?Literowanka, czyli wiem jak to napisać? To prosta i zabawna gra, której zadaniem jest nauczenie dzieci kojarzenia liter oraz układania słów. Gra opracowana z myślą o najmłodszych dzieciach w wieku od 3 lat. Stworzona po to, by uczyć i bawić. Kolorowe, wesołe ilustracje w postaci puzzli mają zachęcać dziecko do poznawania literek i słówek. Gra zawiera m.in.: puzzle.

    okładka What is this?? Moje pierwsze słowa po angielsku, Książka |

    Edukacyjna gra pamięciowa “What is this? Moje pierwsze słowa po angielsku” Dzięki tej sympatycznej układance nauka pierwszych słów w języku angielskim stanie się dla dziecka prawdziwą zabawą! Kolorowe obrazki ilustrują przedmioty, postacie z codziennego życia malucha. Puzzle są doskonałą pomocą dla opiekunów, którzy mogą wykorzystywać układankę do organizowania dzieciom zabaw wspierających ich rozwój. Gra zawiera m.in.: puzzle.

    okładka Learning Is Fun, Książka |

    Edukacyjna gra pamięciowa “Learning is fun” Dydaktyczna gra “Learning is fun” stanowi dowód na to, że nauka języka angielskiego wcale nie musi być nudna i uciążliwa, ale może łączyć się z zabawną, ciekawą i wartościową formą spędzania czasu. Stanowi doskonałe uzupełnienie tradycyjnych metod nauczania. Charakter tej gry pozwala na rozładowanie napięcia i stresu towarzyszącego pierwszym próbom wypowiadania poznanych słów. Tematyka gry dotyczy najbliższych zagadnień dziecka, w w...

    okładka Abecadło w tubie, Książka |

    Edukacyjna gra pamięciowa “Abecadło” przyjazna gra przygotowana z myślą o najmłodszych dzieciach zaczynających naukę języka polskiego. Jej zadaniem jest pomoc w opanowaniu pisowni i nauki abecadła, a także pamięci wzrokowej i spostrzegawczości. W grze występują wyrazy, które mają związek z najbliższym otoczeniem dziecka i są dostosowane do wieku dziecka. Dziecko zapoznaje się z literą dużą i małą oraz literą pisaną. Gra zawiera m.in.: krążki.

    okładka Palcem po mapie, Książka |

    Edukacyjna gra pamięciowa PALCEM PO MAPIE przygotowana z myślą o dzieciach w wieku szkolnym (6lat). Celem gry jest bezbłędne łączenie państw ze stolicami Europy oraz kojarzenie flag z danymi państwami. Nie jet to jednak takie proste, ponieważ stolice państw widoczne są dopiero po użyciu magicznej lupki. Gra pozwala również na zapoznanie się z ciekawymi miejscami w Europie. Ćwiczy pamięć wzrokową i spostrzegawczość.

    okładka Pomocne rączki Klinika dla pluszaków, Książka |

    Edukacyjna gra planszowa POMOCNE RĄCZKI. Wiek przedszkolny to okres gdzie dziecko kształtuje swoje umiejętności manualne. Gra oprócz zabawy może się przyczynić do rozpoczęcia nauki lub utrwalenia zdolności w zawiązaniu kokardek. W trakcie gry dzieci poprzez wykonywanie zadań muszą wykazać się również sprawnością ruchową. Zawartość: - plansza - 4 katy z obrazkiem Pluszaka - 12 plasterków - 12 sznureczków - kostka - 4 pionki - instrukcja Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 2-4

    okładka Potyczki ortograficzne, Książka |

    Edukacyjna gra pamięciowa POTYCZKI ORTOGRAFICZNE przygotowana z myślą o najmłodszych dzieciach zaczynających naukę ortografii języka polskiego. Jej zadaniem jest pomoc w opanowaniu wybranego słownictwa z "ch", "h", "ż", "rz", "u", "ó". Poprzez wprowadzony element gry"memo" gra rozwija również pamięć wzrokową i spostrzegawczość. Karty zawierają punktację, która może być rewelacyjną pomocą do nauki liczenia.

    okładka Mądra głowa czyli gra w skojarzenia, Książka |

    GRA PAMIĘCIOWA MĄDRA GŁOWA CZYLI GRA W SKOJARZENIA przygotowana z myślą o dzieciach od 6 lat. Jej zadaniem jest pomoc w ćwiczeniu pamięci wzrokowej i spostrzegawczości, kojarzeniu wspólnych elementów i przedmiotów. Dodatkowo poszerza zasób słownictwa w języku angielskim. Zawartość: 35 kartoników 3D, 35 kartoników zwykłych, instrukcja. 6-106 Liczba graczy: 2-4

    okładka Domino Afryka Gra planszowa, Książka |

    okładka Kosmiczna podróż Edukacyjna gra planszowa, Książka |

    Gra przygotowana z myślą o dzieciach a także o ich rodzicach, aby razem mogli odkrywać tajemnice przestrzeni planetarnej. Gracze wykonując zadania zapoznają się z podstawową wiedzą o układzie słonecznym. „Zdobywając” kolejne planety dzieci poznają wiele tematycznych ciekawostek i przeżywają swoją małą przygodę kosmiczną przyswajając nowe wiadomości z dziedziny astronomii. Zawartość: - plansza - 18 trójwymiarowych klocków - 36 kart z pytaniami - 4 karty z zadaniami - 4 pionki...

    okładka Dino Przygoda Edukacyjna gra planszowa, Książka |

    Zapraszamy na wędrówkę po epoce dinozaurów! Poprzez zabawę gra dostarcza wielu wiadomości i ciekawostek dla wszystkich fanów tej odległej ery. Poszukiwacze podczas wędrówki znajdują dinozaury, dowiadują się w jakim okresie żyły, jak się odżywiały, do jakiej grupy dinozaurów należały, z kim walczyły i jak się broniły. Do wykonania dinozaurów wykorzystano technikę druku animacji, tzw. 2D. Efekt animacji znacznie silniej przyciąga i skupia uwagę dzieci, zwiększa doznania estetyc...

    okładka Abecadło Klinika dla pluszaków Gra planszowa, Książka |

    GRA ABECADŁO to edukacyjna gra planszowa przygotowana z myślą o najmłodszych dzieciach rozpoczynających naukę języka polskiego. Jej zadaniem jest pomoc w rozpoznawaniu pisowni literek, a także ćwiczenie pamięci wzrokowej i spostrzegawczości. Do wykonania obrazków wykorzystano technikę druku trójwymiarowego, tzw. 3D. Trójwymiarowe obrazki znacznie silniej przyciągają i skupiają uwagę dzieci. Zwiększają doznania wzrokowe, estetyczne i edukacyjne uczestników zabawy, przez co gra...

    okładka Mamo Tato ja już umiem Gra planszowa, Książka |

    Dwie gry w jednym: Dziecięce opowieści, to zachęta dla najmłodszych do układania historii na podstawie ilustrowanych kart. Porządkowanie ich według właściwiej kolejności uczy dzieci logicznego myślenia i kojarzenia następstw czasowych, a opisywanie obrazków zachęca do mówienia i poszerzania słownictwa. Memo bingo dla brzdąca – obrazkowa zabawa dla najmłodszych. WIEK 3-10 ILOŚĆ GRACZY 1-4

    okładka Zwierzaki literaki Gra planszowa, Książka |

    Edukacyjna gra pamięciowa poprzez zabawę i wspaniałą grafikę pomaga dzieciom rozpoznawać literki i opanować pisownię wybranych słówek 2-sylabowych. Ponadto ćwiczy pamięć wzrokową i spostrzegawczość. Trójwymiarowe literki znacznie silniej przyciągają i skupiają uwagę dzieci. Użycie obrazu 3D, kilkukrotnie zwiększa doznania wzrokowe, estetyczne i edukacyjne uczestników zabawy, przez co gra staje się ciekawa i bardziej ekscytująca. WIEK 4-104 ILOŚĆ GRACZY 2-4

    okładka Biznes Fantasy Gra planszowa, Książka |

    Gra BIZNES FANTASY to gra łącząca klasyczną grę biznesową z tematyką fantasy, ze światem stworzeń takich jak: Nimfy Morskie, Elfy zamieszkujące lasy, Krasnoludy żyjące w podziemiach, Smoki – władców przestrzeni powietrznych i Gobliny czyhające na podróżnych w przejściach podziemnych. W tym niezwykłym świecie zbudować możecie zamki podwodne Nimf Morskich, pałace Elfów, twierdze Krasnoludów oraz fortece Smoków. Możecie zatrzymać się w gospodzie lub kupić krasnoludzkie kopalnie ...

    okładka Znajdź mnie Ga planszowa, Książka |

    Radosna gra dla całej rodziny. Celem gry jest odnalezienie na kartach, jak największej ilości obrazków, takich samych, jak te na planszy. Nie jest to jednak takie proste! Trzeba mieć trochę szczęścia i sprytu, ponieważ zwierzaczki widoczne są dopiero po założeniu okularów 3D. Zwierzaki na kartach przedstawiono w sposób humorystyczny. Kolory fluo zastosowane w grze znacznie silniej przyciągają i skupiają uwagę dzieci. Kolorowo, wesoło, edukacyjnie – tak w skrócie można podsu...