Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne wykopaliska nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła. Jedyna rzecz, która po niej została to ten dziennik. Jego trzecia część... Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z zagadkami i układankami. Pisz rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Dziki zachód to miejsce dla prawdziwych twardzieli. Niełatwe jest tu życie bandziora, ale jeszcze trudniejsze – uczciwego obywatela. Zwłaszcza jeśli trzeba będzie zarządzać miastem w środku prerii. Wciel się w rolę burmistrza miasteczka – kupuj ziemię, wznoś budynki, zatrudniaj pracowników, zarządzaj finansami i spraw, aby miasto prosperowało jak najlepiej. Uważaj jednak na wyjętych spod prawa złoczyńców, Indian i dzikie zwierzęta. Zarządzaj mądrze i sprawiedliwie, bo tutaj...
2048: Roboty przejęły kontrolę i garstka ocalałych ludzi próbuje się ukryć. Grasz jako Carl, wyznaczony do poszukiwania lekarstwa na śmiertelną epidemię, która zagraża ludzkości. Zarządzaj żywnością, ogranicz liczbę ran bojowych, skanuj otoczenie w poszukiwaniu sprzętu, lekarstw i roślin. Czy zostaniesz schwytany przez drony obserwacyjne? Zestrzelony przez roboty? Dokonuj mądrych wyborów, aby ocalić swoją społeczność, ponieważ jesteś ostatnią szansą na lepszy los.
Poznaj Hokusa i Pokus – dwójkę przyjaciół, którzy razem uczą się w Szkole Bajkonologii. Przed nimi dwie niesamowite, a zarazem niebezpieczne misje. Wyrusz z Hokusem do Krainy Chmur, by odnaleźć i ocalić zaginioną Dorotkę. A może wolisz polecieć za zaczarowanym dywanie prosto do Krainy Tysiąca i Jednej Nocy, by razem z Pokus rozwiązać zagadkę dziwacznych grzybów? Na szczęście, mały czytelniku, nie musisz z niczego rezygnować, bo obie te przygody czekają na Ciebie w k...
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umie...
Przenieś się w czasie na średniowieczne gościńce i pola bitewne. Wciel się w rolę kapitana oddziału najemników i sprawdź swój zmysł strategiczny. Czy poprowadzisz swoje wojska do zwycięstwa? Jedna fałszywa decyzja może oznaczać rozlew krwi Twoich towarzyszy. Zyskaj ich szacunek i poprowadź oddział w bój w imię króla, który będzie gotów najhojniej zapłacić za Wasze miecze i ostrogi. Pamiętaj, że na Twoich barkach spoczywa odpowiedzialność za życie całego oddziału, ponieważ bo...
Londyn spowiły cienie grozy, a jego mieszkańcy boją się wychodzić na ulice po zmroku. W mieście popełniono straszliwe zbrodnie, a po okrutnych sprawcach nie ma ani śladu. Scotland Yard załamuje ręce, ich śledztwo nie przynosi żadnych rezultatów. Bezradni zwracają się z prośbą o pomoc do Ciebie – słynnego detektywa. Czy uda Ci się rozwikłać mroczne tajemnice i zdemaskować sprawców? Wciel się w postać Sherlocka Holmesa lub doktora Watsona i podejmij detektywistyczne wyzwanie. P...
Kontynuacja bestsellerowego komiksu Rycerze! Podczas pierwszej prawdziwej rycerskiej misji poznajesz Elliota, słynnego kupca z miasteczka Poustifaille. Kupiec, pod wrażeniem twoich umiejętności, zleca ci odnalezienie pewnych przedmiotów w dalekich krainach… Teraz wszystko w twoich rękach, bo bohaterem tego komiksu jesteś tylko TY!
Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty! Tajemnicze porwanie córki policjanta to dopiero początek mrocznej opowieści z pogranicza thrillera i horroru. Nieznani sprawcy wysyłają list z żądaniem okupu, który główny bohater musi osobiście dostarczyć do tajemniczego domostwa. Jak się później okaże, skrywa ono wiele sekretów, przy których porwanie wydaje się być niewinną zabawą. W tej opowieści dla starszych graczy, zło wydaje się czaić za każdym rogiem, a mroczna atmosfera wprost wy...
Czy masz w sobie dość odwagi, by stawić czoła niebezpieczeństwom czyhającym w lasach, wodach i podziemnych lochach przełęczy Trollowego Kła? Czy zmierzysz się z okrutnym nekromantą, Zharradanem Marrem, i pokrzyżujesz jego plany przejęcia władzy nad całą Allansią? Twoja droga najeżona będzie pułapkami. Napotkasz na niej wielu wrogów, którzy, podobnie jak Ty, nie znają litości. Spójrz na świat Fighting Fantasy innymi ślepiami. Zapanuj nad swoimi instynktami, aby poznać i wypełn...
Lucek nie jest zwykłym pracownikiem poczty, to listonosz żądny przygód! Jego przyjaciele z wioski, którzy znają jego zapał do wyzwań, powierzają mu zadania największej wagi. Mały czytelniku, w tej przygodzie wcielisz się w rolę Lucka, by stawić czoła pocztowym wyzwaniom i pomóc przyjaciołom. Od Twoich wyborów zależy to, czy wszystkie listy trafią do adresatów na czas. Bo to Ty jesteś bohaterem! Do samodzielnej lektury od 6. roku życia i do wspólnej zabawy z rodzicem dla młod...
Co sprawia, że komiksy paragrafowe są tak wciągające? To, że nigdy nie wiadomo dokąd doprowadzi Was labirynt łamigłówek. Zakończenie nie jest z góry ustalone i wszystko zależy od Waszych wyborów. Gotowi na kolejne śledztwo owiane mgiełką mistycyzmu? W Londynie doszło do zagadkowych zbrodni, których nie można wyjaśnić w racjonalny sposób. Czy rzeczywiście stoją za nimi nadprzyrodzone moce? A może to sprawka mistyków i oszustów? Wytęż swoje szare komórki, by rozwikłać tę mro...
Mroczne moce opanowują Arkendale. Tylko Ty możesz powstrzymać Żniwiarza Cieni i przywrócić pokój w królestwie.
Zanurz się w epickiej opowieści, w której każdy wybór należy do Ciebie.
Komu zaufasz? Z kim będziesz walczył? Którą ścieżką podążysz?
W tej pięknie ilustrowanej książce obrazki skrywają zagadki do rozwiązania, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Podejmij wyzwanie i nie pozwól by świat pochłonął mrok.
Zupełnie nowa seria komiksów paragrafowych stworzona specjalnie dla dzieci od 3 lat! Historie zostały zaprojektowane specjalnie dla najmłodszych i zawierają uproszczone przygody. Rozbudowane scenariusze pozwolą dzieciom na naukę czytania oraz zabawę! Kalinka została porwana i zamknięta w wieży… Czy będzie czekać na rycerza, który ja uratuje? Nic z tych rzeczy! Dziewczynka już szuka drogi ucieczki. Na szczęście, mały czytelniku, będzie mogła liczyć na Twoją pomoc! Bo...
Nareszcie! Tajemnicza Księga rytuałów trafiła w twe ręce. Teraz musisz poznać prawdziwą moc żywiołów i odkryć wszystkie alchemiczne składniki, by móc odprawiać potężne rytuały. Wiesz, że nie będzie to proste, a jeśli będziesz nieostrożny, księga pochłonie twoją duszę. Jednak, jeśli istnieje choć mała szansa, że uda ci się ujarzmić całą moc zaklętą w księdze, ryzyko jest tego warte. Nie cofniesz się przed niczym, by posiąść wszechwiedzę i potęgę, o której inni mogą tylko śnić....
Kontynuacja bestsellerowej interaktywnej gry książkowej - "Dziennika 29".
Zanurz się w niezwykłej przygodzie, zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście: pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę. "Dziennik 29: Przebudzenie" to samodzielna gra, do jej przejścia nie trzeba przejść poprzedniej części.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Udaj się wraz z Karoliną, Kazikiem oraz wydrą Hiacyntą na poszukiwanie zaginionego przyjaciela. Dzięki wskazówkom Zagadroida wspólnie przemierzycie 7 rozdziałów we wszystkich zakątkach świata i rozwikłacie ponad 40 zagadek. Dzięki prostemu i niewymagającemu połączenia z Internetem systemowi podpowiedzi z książki samodzielnie korzystać mogą nawet najmłodsi czytelnicy.
Minął 28 tydzień tajnych prac wykopaliskowych, które miały przybliżyć ludzkość do poznania sekretu obcej cywilizacji. W 29 tygodniu stało się jednak coś niezwykłego! Zniknął cały zespół, pozostawiając po sobie jedynie dziennik. Twoim zadaniem będzie rozwikłanie tej tajemnicy. Rozwiązuj zagadki i łamigłówki, aby zdobyć kolejne klucze i móc kontynuować rozgrywkę. Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzw...
Minął 28 tydzień tajnych prac wykopaliskowych, które miały przybliżyć ludzkość do poznania sekretu obcej cywilizacji. W 29 tygodniu stało się jednak coś niezwykłego! Zniknął cały zespół, pozostawiając po sobie jedynie dziennik. Twoim zadaniem będzie rozwikłanie tej tajemnicy. Rozwiązuj zagadki i łamigłówki, aby zdobyć kolejne klucze i móc kontynuować rozgrywkę. Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyz...
Kontynuacja bestsellerowego komiksu Rycerze! Ponownie wcielimy się jednego z trzech dzielnych braci i znów wyruszymy na pełne przygód wyprawy. Po wcieleniu w szeregi straży królewskiej pilnie trenujemy, żeby podwyższyć swoje umiejętności. Jednak sielanka nie trwa długo. Król wzywa nas i prosi o wykonanie misji najwyższej wagi. Trzeba dostarczyć pilną wiadomość hrabiemu z sąsiedniego miasta. Droga jest jednak długa i pełna niebezpieczeństw. Jednak służba nie drużba – zbieraj e...
Marzysz, by dostać się do szkoły dla małych rycerzy? Sara i Natan pomogą Ci tego dokonać. Oni również bardzo chcą zostać rycerzami i są gotowi sprostać każdemu wyzwaniu, żeby osiągnąć cel. Otwórz komiks i razem z nimi wyrusz na spotkanie z przygodą! Kraina, w której żyją jest pełna niespodzianek i niebezpieczeństw, ale nie musisz się obawiać, kolorowe symbole i registry poprowadzą Cię przez komiksowe kadry. Na swojej drodzy napotkasz wiele postaci i ciekawych stworz...
Mały bohater znów wyrusza w podróż po komiksowych kadrach. Tym razem czeka na niego szczególnie trudne wyzwanie – musi ocalić wyspę Tubatuba przed gniewem straszliwego smoka lawy. Czy zechcesz towarzyszyć mu podczas tej niesamowitej wyprawy? Odkryj zakamarki bajkowego świata Mo: przemierz dżunglę, zanurkuj w morzu, popłyń pirogą, odwiedź smoczą świątynię i udaj się wprost do wnętrza wulkanu, by uspokoić ognistego smoka lawy. Niektóre wyzwania mogą wydać Ci się trudn...