Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własn...
Po rozstaniu z Kizmel Kirito i Asuna udają się na czwarty poziom Aincrad. Kiedy po przebyciu pełnej przygód drogi docierają wreszcie do strefy bezpieczeństwa, witają ich jasne budynki wodnego miasta, po którego kanałach pływają niezliczone łodzie. Okazuje się, że aby móc swobodnie poruszać się po czwartym poziomie, należy zbudować własną gondolę. By zgromadzić surowce potrzebne do jej budowy, Kirito i Asuna stają do walki z ziejącą ogniem bestią - Magnatherium! Potem zaś czek...
Po zaciekłej walce z bossem drugiego poziomu Kirito wraz ze swoją tymczasową partnerką Asuną dociera na kolejne piętro. Pośród porastających go gigantycznych drzew wędrowcy napotykają dwójkę elfów toczących ze sobą śmiertelny bój, a kiedy stają po stronie jednego z nich, rozpoczyna się pierwsza wielka kampania. Kirito pamięta, że za czasów beta testów żaden z NPC nie uchodził ze starcia z życiem, jednak tym razem dzięki staraniom Asuny udaje się ocalić elfiego sprzymierzeńca....
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własn...
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własn...
Szaleństwo hrabiego Gilles’a de Rais, zwanego „Świętym Potworem”, doprowadziło do przywołania morskiego demona – monstrum, jakiego świat nie widział. Duchy Bohaterów rozpoczynają dramatyczną walkę, by uchronić miasto Fuyuki przed zagładą. Czy wciąż ranna Szermierz zdoła użyć mocy Excalibura, Miecza Przyrzeczonego Zwycięstwa? Oto czwarty tom historii, która doprowadziła do wydarzeń z „Fate/stay night”!
Szaleństwo hrabiego Gilles’a de Rais, zwanego „Świętym Potworem”, doprowadziło do przywołania morskiego demona – monstrum, jakiego świat nie widział. Duchy Bohaterów rozpoczynają dramatyczną walkę, by uchronić miasto Fuyuki przed zagładą. Czy wciąż ranna Szermierz zdoła użyć mocy Excalibura, Miecza Przyrzeczonego Zwycięstwa? Oto czwarty tom historii, która doprowadziła do wydarzeń z „Fate/stay night”!
Kiritsugu Emiya, zwany Zabójcą Taumaturgów, nie cofnie się przed niczym, by podczas ostatecznej rywalizacji – Wojny o Świętego Graala – osiągnąć swój cel. Szermierz, Duch Bohatera, zrobi wszystko, by nie złamać kodeksu rycerskiego. Przepaść między Mistrzem a Sługą nie mogłaby być większa, jednak mimo dzielących ich różnic stawiają czoła kolejnym wrogim Duchom Bohaterów. Co więcej, przed Kiritsugu wyrasta groźny cień Kireia Kotomine, poszukującego prawdy agenta Świętego Kościo...
Wojna o Świętego Graala – ostateczny pojedynek pomiędzy Duchami Bohaterów przyzwanymi przez siedmiu magów. Stawką jest moc Graala, który spełni każde życzenie zwycięzcy.
Poznaj całą prawdę o Czwartej Wojnie o Świętego Graala, wspomnianej jedynie zdawkowo w bestsellerowej grze „Fate/stay night”, opartej na scenariuszu Kinoko Nasu. Zanurz się w opowieści, która wyszła spod ostrego jak brzytwa pióra Gena Urobuchiego.
Sztuka – spleciona z pajęczyny kłamstw, z pustych obietnic i chorych pragnień – właśnie się rozpoczyna. Aktorzy, pod czujnym okiem Czarnego Dżina, zajmują swoje miejsca na scenie. Zwiastun z nieba, Złe Oko, stanowi już bardzo realne zagrożenie. Żaden z Lordów nie wątpi, że uderzenie komety zapoczątkuje kolejny niespokojny okres w dziejach świata. Lalkarze, pod przewodnictwem Sagi, stają w obronie swego dominium. Czy dzięki przymierzu z jaszczurami zdobędą również przychylnoś...
„Tej gry nie da się przejść. Każdy z nas kiedyś umrze, a jedyna różnica polega na tym, czy stanie się to prędzej czy później…” Minął miesiąc, odkąd rozpoczęła się stworzona przez Akihiko Kayabę gra śmierci. W tym czasie już dwa tysiące graczy straciły życie, zaś pokonanie bossa pierwszego poziomu stało się priorytetem. Zwołano w tej sprawie posiedzenie, na które zaproszono najsilniejszych wojowników. Jeden z nich, walczący solo gracz imieniem Kirito staje się świadkiem walki...
Na drodze Shiki Ryogi i jej przyjaciela, Mikiyi Kokuto, ponownie staje psychopatyczny morderca. Spotkanie odrażającej istoty pobudza dręczący Shiki „morderczy impuls”. Czy u kresu, do którego zmierzają ona i Mikiya, otworzy się przed nimi „granica” skrywających prawdę wspomnień…? „Puste granice”, pierwotnie wydane jako legendarna już amatorska publikacja, to powieść, która zapoczątkowała w Japonii ruch nowej fantastyki i zyskała status historycznego arcydzieła....
Dążący do Wiru Źródła taumaturg – oderwany od rzeczywistości Soren Araya – wznosi barierę Absolutu stanowiącą urzeczywistnienie samej śmierci. Czy Mistyczne Oczy Shiki Ryogi, zdolne do dostrzeżenia śmierci każdego bytu, zdołają się przez nią przebić?
Puste granice, pierwotnie wydane jako legendarna już amatorska publikacja, to powieść, która zapoczątkowała
w Japonii ruch „nowej fantastyki” i zyskała status historycznego arcydzieła.
Po przebudzeniu się z dwuletniej śpiączki, Shiki Ryogi traci pamięć, ale w zamian zyskuje Mistyczne Oczy Widzenia Śmierci, które pozwalają jej zobaczyć śmierć wszelkich bytów. Odbijający się w nożu Shiki codzienny, zwykły świat nieustannie miesza się z innym, niezwykłym...
Puste granice, pierwotnie wydane jako legendarna już amatorska publikacja, to powieść, która zapoczątkowała w Japonii ruch "nowej fantastyki" i zyskała status historycznego arcydzieła.
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własn...
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własn...
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własn...
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własn...
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własn...
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własn...
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własn...
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własn...
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własn...
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własn...
„Literatura” jest bardzo obszerną kategorią zawierającą w sobie książki z licznych podkategorii, dlatego możemy tu znaleźć zarówno literaturę piękną, poezję i dramat, jak i powieść obyczajową i historyczną, a także fantastykę, horror, kryminał i romans. Najchętniej czytane pozycje w księgarni internetowej Woblink.com należą do jednego z najpopularniejszych pisarzy młodego pokolenia Remigiusza Mroza, którego powieści od razu zdobywają rzesze wiernych fanów („Hashtag”, „Testament”, „Zerwa”), znanego na całym świecie, niekwestionowanego króla horrorów Stephena Kinga („Outsider”, „To”), a także brytyjskiej pisarki, jednej z najpopularniejszych autorek powieści dla kobiet Jojo Mojes („Moje serce w dwóch światach”, „Kiedy odszedłeś”, „Zanim się pojawiłeś”). W kategorii „Literatura” nie mogło także zabraknąć takich tytułów jak „Opowieść podręcznej” Margaret Atwood, która przedstawia przerażającą antyutopię o piekle kobiet zmuszonych do życia w reżimowym państwie, „Kredziarz” C.J. Tudor, czyli pełnego koszmarów thrillera będącego niezwykle udanym debiutem literackim brytyjskiej pisarki czy opartej na motywach mitologicznych „Kirke” Madeleine Miller – opowieści o samotnej kobiecie walczącej z przeciwnościami losu i zmuszonej wybierać między bogami a śmiertelnikami. W ofercie znajdują się również książki tworzące kanon literatury polskiej i europejskiej, utwory cenione i wartościowe. Należą do nich ponadczasowe pozycje pisarzy polskich, jak np. „Bajki robotów” Stanisława Lema, „Lalka” Bolesława Prusa, „Potop” Henryka Sienkiewicza, a także zagranicznych, czyli m.in. „Mistrz i Małgorzata” Michaiła Bułhakowa, „Wojna i pokój” Lwa Tołstoja, „Nędznicy” Victora Hugo.