Wówczas jeszcze nikt nie mógł wiedzieć czy i jak długo PIXEL utrzyma się na coraz trudniejszym rynku wydawniczym i czy nasza współpraca z Michałem będzie „na stałe”. Magazyn znalazł wygodne miejsce na półkach salonów prasowych oraz zyskał rzeszę wiernych Czytelników, a my zdążyliśmy się ze Śledziem zaprzyjaźnić. Rytm naszych kontaktów wyznacza comiesięczny deadline związany z drukarnią, urozmaicony spotkaniami prywatnymi czy choćby podczas kolejnych edycji Festiwalu Pixel Hea...
"Wielka Księga Gier" śledzi przemiany elektronicznej rozrywki, omawiając zarówno to, co się działo za kulisami, jak i na głównej arenie zmagań. Na 676 stronach pojawiają się tytuły najbardziej znaczących gier oraz firmy, które je wyprodukowały. To prawdopodobnie najbardziej obszerna na świecie publikacja o historii gier wideo, pełna unikalnych informacji i ekskluzywnych zdjęć. Kronika dokumentująca przełomy i kryzysy. Opowieść o tym, jak od pierwotnej chęci zabawy gry wyewolu...