Bony podarunkowe na Święta

Ravensburger - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka La Cucaracula, Książka |

    okładka Stoopido, Książka |

    okładka GraviTrax zestaw uzupełniający Młotek, Książka |

    okładka GraviTrax Zestaw uzupełniający Tor, Książka |

    okładka GraviTrax Zestaw uzupełniający Pętla, Książka |

    okładka GraviTrax Zestaw uzupełniający Budowle, Książka |

    okładka Labirynt świecący w ciemności, Książka |

    okładka La Cucaracha Gra, Książka |

    Komu z Was uda się przechytrzyć karalucha i zwabić go do swojej pułapki? Zadaniem graczy jest zwabienie karalucha do pułapki. Gracz, który złapie karalucha 5 razy wygrywa. Zawartość: 1 robot HEXBUG nano (dołączono 2 baterie) plansza 3D z 24 ruchomymi sztućcami 18 żetonów-karaluchów 1 kostka 2 pary drzwi instrukcja. Liczba graczy: 2-4 Wiek graczy: 5+ Czas gry: ok. 15-20 minut

    okładka Kraina Lodu Labirynt Junior, Książka |

    Kto znajdzie w labiryncie z lodu i śniegu drogę do dzielnych sióstr, Anny i Elsy, albo do zabawnego bałwanka Olafa? Jeżeli będziesz sprytnie i przewidująco przesuwał karty w labiryncie, to tam, gdzie wcześniej stały mury, powstaną nagle nowe drogi, a Ty będziesz mógł dotrzeć do wszystkich bohaterów z filmu Kraina Lodu. Zawartość: plansza do gry 17 kwadratowych kart z drogami 12 okrągłych żetonów 4 figurki. Liczba graczy 2-4 Wiek 4-8 lat

    okładka Scotland Yard Junior Gra, Książka |

    Sprytni detektywi wspólnie ścigają Mister X po całym Londynie. Zgadną, gdzie wykona on następny ruch, czy Mister X znów ich przechytrzy? Łatwe zasady, krótkie rundy, pasjonująca gra do samego końca. Zawartość: plansza 4 figurki do gry 16 biletów 12 żetonów sukcesu 2 tabliczki na żetony 2 daszki Mister X instrukcja. Liczba graczy 2-4 Wiek 6-99

    okładka Flotti Karotti, Książka |

    Hej, hej! Macie ochotę zagrać ze mną? Kto zbierze najwięcej marchewkowych żetonów, wygrywa. Zawartość: 1 pagórek (elektroniczny) 1 marchewka Karotti 16 kart do rozłożenia na podłodze 32 marchewkowe żetony 6 figurek zajączków instrukcja Liczba graczy: 1-6 Wiek: 4-8 lat

    okładka Gra La Cucaracha, Książka |

    Głodny karaluch śmiga po kuchni. Gdy sprytnie obrócisz sztućce, szybko dojdzie do smakołyków. Ale uwaga! Gdy kucharz wróci, koniec zabawy! Zawartość: plansza do gry 9 elementów ze sztućcami 1 karaluch 4 karty dań 4 żetony z karaluchem 2 kostki instrukcja. Liczba graczy 2-4 Wiek 5+

    okładka Quizwanie, Książka |

    Jeśli lubisz świat teleturniejów z pewnością pokochasz Quizwanie – pełną kolorów grę towarzyską. Jest ona planszowym odpowiednikiem popularnej mobilnej aplikacji, która ma ponad 500 mln graczy na całym świecie. Teraz możesz rozgrywać pojedynki ze znajomymi w realnym świecie! W grze może brać udział jednocześnie aż 6 osób. Ponad 1500 pytań z 19 różnych kategorii zapewni mnóstwo ciekawych pojedynków. Zasady gry są oczywiście krótkie, zwięzłe i jasne – jak w oryginalnej wersji. ...

    okładka Labirynt Junior Auta 3, Książka |

    Kto nie straci głowy w labiryncie i odkryje drogę do Zygzaka McQueen, Cruz Ramirez, Jacksona Storm lub innych bohaterów z filmu "Auta 3"? Jeżeli sprytnie będziecie przesuwać karty z przejściami, utworzycie nowe drogi tam, gdzie wcześniej były ślepe zaułki. W ten sposób dotrzecie kolejno do wszystkich postaci z filmu Auta 3. Zawartość: plansza, 17 kwadratowych kart z przejściami, 12 okrągłych żetonów, 4 figurki do gry. 2-4 graczy Wiek: 4-8

    okładka Make'n'Break Zbuduj i zburz, Książka |

    Pełne napięcia wyzwanie dla małych i dużych mistrzów budowlanych. Aby zbudować jak największą ilość zwariowanych budowli, jesteś w tej szybkiej grze zdany na dobry wzrok i zręczne ręce. Ale uważaj! Niektóre z konstrukcji nie są takie łatwe. A teraz start, bo czas już leci… Kto jest najlepszym mistrzem budowlanym? Zawartość: - 1 czasomierz - 10 dużych klocków drewnianych - 60 kart z planami budowli - 1 kostka Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 30 minut

    okładka Casino Las Vegas, Książka |

    Witajcie hazardziści! Spróbujcie swojego szczęścia w rzucie kośćmi w roświetlonym świecie Las Vegas. Odwiedźcie różne kasyna i zgarnijcie jak najwięcej pieniędzy. Przewrotna gra w kości w interesującej wersji z najprostszymi zasadami. Zawartość: 40 kości 54 banknoty karta dla rozpoczynającego grę 6 kasyn zasady gry. Liczba graczy 2-5 Wiek 8+

    okładka Lotti Karotti Mini, Książka |

    Wyścig rozpoczęty - wszystkie króliczki wspinają się, aby zdobyć marchewkę. Niestety, po drodze czeka je wiele niebezpieczeństw. Komu uda się nie spaść i kto jako pierwszy osiągnie cel? Gra gwarantuje mnóstwo zabawy wszystkim uczestnikom. Zawartość: - zajęcza jama - 6 figurek zajączków - 15 kart z marchewkami - 1 drewniany klocek Wiek graczy: 4-8 Liczba graczy: 2-4

    okładka Contura Jaki to kształt?, Książka |

    Pewnie wiesz, jak wyglądają różne przedmioty, ale czy potrafiłbyś je rozpoznać tylko za pomocą dotyku? Załóż maskę, żeby się przekonać. Ale żadnego podglądania. 40 zabawnych elementów rozwija u dziecka sprawnośc motoryczną, jak również postrzeganie, wyobraźnię, rozpoznawanie i kojarzenie. Emocje rosną, kiedy starasz się rozpoznać jak najwięcej elementów, żeby wygrać. Zawartość: 40 elementów o różnych kształtach 2 maski instrukcja. Gra dla 1-4 graczy, w wieku 3-7 lat.

    okładka Auta 2 Mistrz toru, Książka |

    Kto pierwszy dotrze do mety unikając przebitych opon i obszarów robót drogowych ten zostanie mistrzem Grand Prix. Zawartość pudełka: 41 pól trasy 1 pole startu/mety 5 znaczków Grand Prix 4 pionki - auta 4 podstawki do pionków kostka do gry

    okładka Memory Kubuś Puchatek, Książka |

    Znane na całym świecie gry memory sprawiają wiele radości zarówno młodszym, jak i starszym. Należy odwrócić karty, pomieszać i odnaleźć pasujące do siebie pary obrazków. Zajmująca gra, która ćwiczy pamięć wzrokową, spostrzegawczość i zdolność koncentracji. Nawet małe dziecko może w niej pokonać dorosłego. Zawartość: 48 kart z obrazkami. Wiek graczy: 3+ Liczba graczy: 2-6

    okładka Kiki Ricky Mini, Książka |

    Pasjonująca gra z rzucaniem jajkami. I znowu kury gdakają nerwowo w kurniku: Krzykliwy kogut zajął gniazdo. Teraz na dodatek rzuca jajkami! Która odważna kura podfrunie najszybciej do góry i przepędzi koguta?