Wirtualne Targi

REBEL - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    okładka Szeregowy Pingwin, Książka | Bruno Cathala, Matthieu Lanvin, Remy Tornior

    Na biegunie robi się coraz cieplej, a miejsca nie przybywa. Pingwiny ruszają więc na podbój… całego świata. Wybierz, którzy pingwini rekruci przejmą kontrolę nad strefami strategicznymi (Antarktyda, Pustynia, Dżungla, Miasto, Księżyc), a którzy będą sabotować plany Twojego przeciwnika. Lód topnieje, nie pozwól, aby stopniały Twoje szanse na dominację nad światem! Gra wydaje się prosta... na pierwszy rzut oka. Na drugi też, ale po chwili grania nagle odkryjecie, że nie dość,...

    okładka Wybuchowa mieszanka, Książka | Stefano Castelli, Andrea Crespi, Lorenzo Silva

    Drodzy uczniowie! Ostatni rok Waszej nauki w Akademii Magii i Szachrajstwa dla Przebiegłych Czarodziejów i Czarownic dobiega końca, nadszedł więc czas najwyższy na przeprowadzenie egzaminu końcowego! Zasady pozostają niezmienione – aby uwarzyć wybrane Eliksiry, należy pobierać ingrediencje z podajnika w Laboratorium Eliksirów. Eksplozje wywołane podczas tego procesu mogą być bardzo użyteczne! Spożywanie sporządzonych w czasie egzaminu Eliksirów jest nie tylko dozwolone, ale ...

    okładka Gra o tor, Książka |

    Gry o pociągach bywają lekkie i przyjemne, ale też są złożone i wymagające. "Gra o Tor" jest lekką grą karcianą, która ma bardzo proste zasady oferując przy tym sporo możliwości rozmaitych zagrań. Każdy z graczy będzie posiadał własny pociąg składający się z lokomotywy i 7 ponumerowanych wagonów umieszczonych w losowej kolejności. Podczas swojej tury gracz albo weźmie nowy wagon, aby zastąpić jeden z już posiadanych, albo skorzysta ze zdolności jednej z kart pozwalającyc...

    okładka Kaleidos Junior, Książka | Spartaco Albertarelli

    Zasady zostały przygotowane w taki sposób, by podczas jednej rozgrywki udział mogli brać dorośli jak i dzieci w dowolnym wieku. Dla wszystkich gra będzie stanowiła wyzwanie i wcale nie tak łatwo będzie im wygrać! Na czym to polega? Gracze mogą grać w zespołach lub indywidualnie. Każdy zespół wykorzystuje własny zestaw rysunków (zestawy są takie same dla każdego), a celem jest znalezienie jak największej liczby przedmiotów spełniających dany warunek! Za pomocą specjalnego ko...

    okładka Jamaica, Książka | Malcolm Braff, Bruno Cathala, Sebasti Pauchon

    W 1675 r., po wielu latach pirackiego życia, Henry Morgan umiejętnie pozyskał nominację na stanowisko gubernatora Jamajki, której towarzyszył wyraźny rozkaz oczyszczenia Morza Karaibskiego z piratów oraz bukanierów! Zamiast się temu podporządkować, Morgan namówił wszystkich swych dawnych "kolegów" i towarzyszy broni, by dołączyli do niego na emeryturze i zupełnie bezkarnie mogli się cieszyć zagrabionymi wcześniej łupami. Co roku, aby upamiętnić "stare dobre czasy", Morgan o...

    okładka Szalona misja Zaginione miasto, Książka | Laurent Escoffier, David Franck

    W pierwszym dodatku do "Szalonej Misji" gracze odkryją pięć nowych światów skłądających się na 32 poziomy i stawią czoła nieznanym dotąd wyzwaniom! Trójwymiarowa piramida, którą nakłada się nad planszę pozwala spojrzeć na poziomy z podstawki w zupełnie inny sposób, jeszcze bardziej podkręcając emocje w trakcie gry. Nie zapomnij korzystać z tajnych przejść, które pojawiają się w tym dodatku! Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry...

    okładka Klub utracjuszy, Książka | Vladimir Suchy

    Oto rola prawdziwego dżentelmena – umiejętne zarządzanie swoim majątkiem, piastowanie publicznego urzędu oraz sztuka gładkiej przemowy podczas uroczystych kolacji. Innymi słowy prawdziwy dżentelmen jest straszliwie nudny… Może więc pora trochę poswawolić? „Klub utracjuszy” to tajemne stowarzyszenie majętnych młodzieńców, którzy starają się w możliwie najbardziej spektakularny sposób zadać kłam powyższej definicji. W tym celu konkurują ze sobą w kwestii wyzbycia się wszelakieg...

    okładka Tash-Kalar Otchłań, Książka | Vlaada Chvátil

    Otchłań to nowa talia, z której można korzystać jak z pozostałych talii z gry podstawowej. Ten dodatek zawiera 18 kart demonicznych istot, zestaw żetonów-pionów oraz planszę punktacji dla trybu „Bitwy na śmierć i życie”. W pudełku znajduje się również szklany znacznik Bramy. Brama to między-wymiarowy portal, który dostarcza energię demonicznym magom. Większość kart z tego dodatku jest z nią w pewien sposób powiązana. Gdy opanujesz już zasady, którymi rządzi się nowy wymiar, b...

    okładka Ciężarówką przez Galaktykę Misje, Książka | Vlaada Chvátil

    Z dodatkiem "Misje" każdy lot staje się specjalną misją z własną fabułą, zasadami i nagrodami. Przygotuj się do transportowania ekstremalnie ciężkiego ładunku, niebezpiecznych artefaktów lub pysznych napojów jakże poręcznie zapakowanych w szklane butelki... A może uważasz, że dla Ciebie wszystko to bułka z masłem? Nowe superkarty przygód podwoją niebezpieczeństwo! W tym rozszerzeniu znajduje się szesnaście kart misji. Każda historia rozgrywa się podczas jednego lotu. Niektó...

    okładka Quadropolis, Książka | François Gandon

    W Quadropolis wcielisz się w burmistrza nowoczesnego miasta: ustalisz jego strategię rozwoju w oparciu o potrzeby mieszkańców i spróbujesz pokonać konkurencję, zlecając architektom konstrukcję różnych budynków. Budynki zapewniają punkty zwycięstwa. Łączą się w grupy, które działają w odmienny sposób; grupy te można również łączyć, aby ich efekty były jeszcze lepsze. Budynki mieszkalne są sercem Twego miasta, wielu obywateli będzie do niego przybywać, by tam zamieszkać. Musi...

    okładka Kamienie w kieszenie, Książka | Yoshiteru Shinohary

    Kamienie w kieszenie to szybka, prosta gra, zasady da się wytłumaczyć w mniej niż minutę. Gracze jednocześnie będą wskazywać grzyby, na których rosną kamienie szlachetne, ale zbiorą je tylko Ci gracze, którzy jako jedyni wskazali danego grzyba. Kamienie mają kilka kolorów, co wpływa na ich wartość. Czasami trzeba zbierać kombinacje różnych, albo skupić się na tych, które najbardziej wartościowe są pojedynczo. Tylko tyle i aż tyle! Gra świetnie sprawdzi się jako przerywnik p...

    okładka Cywilizacja Poprzez Wieki, Książka | Vlaada Chvátil

    Cywilizacja: Poprzez Wieki to najnowsza edycja światowego hitu, gry która przebojem wdarła się do świata planszówek. Jest to gra planszowa odwołująca się mocno do legendarnej gry komputerowej Sid Meier's Civilization. Zarówno miłośnicy tego tytułu jak i po prostu zwolennicy dobrych, strategicznych gier planszowych - znajdą tutaj wszystko czego szukają w grze o rozwoju cywilizacji. Cywlizacje prowadzone przez graczy mogą (i powinny) m.in.: wynajdować nowe technologie (np. ...

    okładka Timeline Nauka i odkrycia, Książka | Henry Frédéric

    Co odkryto najpierw: Amerykę czy Australię? Co wynaleziono wcześniej: narkozę czy insulinę? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat odkryć! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy! :) Na początku gry, wszyscy uczestnicy otrzymują taką samą liczbę kart, reprezentujących ...

    okładka Patchwork, Książka |

    Patchwork to metoda szycia, w której łączy się małe kawałki materiału w większą całość, tworząc nowy wzór. W przeszłości wykorzystywano ją, żeby zagospodarować niechciane ścinki i skrawki. Dziś jest formą sztuki – z cennych tkanin projektanci wyczarowują cudowne włókiennicze kreacje. Największe arcydzieła powstają z nierównych kawałków materiału, dlatego tę właśnie technikę przyjęła większość artystycznego światka. Stworzenie pięknej kołdry nie jest jednak łatwe, wymaga wys...

    okładka Termity, Książka | Fréderic Moyersoen

    Na pierwszy rzut oka na spalonej słońcem afrykańskiej równinie życie płynie powoli. Jednak to tylko pozory. W gąszczu traw między rojami termitów toczy się nieustanny bój. To terytorialny instynkt zmusza je do ciągłej walki. Namacalnym dowodem ich zawziętości są ogromne kopce, które kryją w sobie miliony owadzich wojowników zawsze gotowych do obrony swojej twierdzy. Wykaż się sprytem i zmysłem strategicznym, walcząc z przeciwnikami o przetrwanie, zdobywając kopce i dokonuj...

    okładka Łowcy skarbów, Książka | Richard Garfield

    Tylko najodważniejsi poszukiwacze skarbów zapuszczają się w mroczną otchłań Jaskini Lawy, przedzierają się przez chaszcze Splątanej Dżungli, i ryzykują życiem między lodowymi szczytami Gór Mroźnych. Czy i ty należysz do nich? Przygody zostały podzielone na pięć epizodów (rund). Na początku każdej rundy wszyscy gracze przygotowują się do wyprawy: otrzymują po 9 kart, z których wybierają po jednej, przekazując pozostałe 8 sąsiednim graczom. Z nowo otrzymanego zestawu 8 kart...

    okładka Potworne przepychanki, Książka | Wolfgang Dirscherl, Reindl Manfred

    Potwory brykają po arenie! Od teraz będą się przepychać, przedrzeźniać, ściskać i wygłupiać. Użyją pazurów, kuksańców i różnych figli-migli, byle tylko nie spaść z naszej areny. Tutaj wszystkie chwyty są dozwolone! Bądź jednak ostrożny – szalona przepychanka szaloną przepychanką, ale żaden z potworów nie powinien wypaść z areny! Gracze rzucają kością co turę, a następnie wpychają wybranego potwora na arenę, próbując jednocześnie nie poruszyć stworów, które już się tam znajd...

    okładka Teby, Książka | Peter Prinz

    Cała wasza wyprawa nastawiona jest optymistycznie. Wyruszacie w końcu w takie regiony, w których znalezienie czegoś nowego i fantastycznego powinno być najłatwiejsze i najbardziej prawdopodobne. Ale długie tygodnie w pełnym słońcu, spędzone na znalezieniu i przygotowaniu odpowiedniego miejsca dla nas, mogą spełznąć na niczym... Jeżeli nasi archeolodzy nic nie znajdą... Teby to rodzinna gra o tematyce archeologicznej. Gracze zostają archeologami, którzy przemierzając cała Eu...

    okładka Smocza Dolina, Książka | Johannes Berger, Gupta Julien

    W pewnej odległej dolinie, ukrytej przed wszystkimi, żyła sobie szczęśliwie mała smocza rodzinka. O jej istnieniu wiedziało tylko kilku wtajemniczonych magów. Oto dzisiaj młode smoczki po raz kolejny przyleciały do zaczarowanego lasu, aby rozegrać mecz ognistej piłki z drużyną młodych magów. Niestety, mrukliwy czarnoksiężnik Razandar nie jest zadowolony z tych pojedynków. W starym zrzędzie wszystko się gotuje na samą myśl o tym, że piłka zrobiona z lawy mogłaby uszkodzić jego...

    okładka Abyss Kraken, Książka | Bruno Cathala, Charles Chevallier

    Gildia Przemytników osiedliła się w samym sercu cmentarzyska gigantycznych morskich istot, w najczarniejszych odmętach królestwa Głębi. W tej budzącej niepokój nekropolii, korzystając z pomocy tajemniczych Krakenów, przedstawiciele Gildii handlują NEBULISAMI. Nebulisy, cudowne czarne perły, stanowią nieoficjalną walutę królestwa. To pieniądze splamione krwią. Przyspieszą Twoją drogę do władzy, ale uważaj, bo tych, którzy zostaną złapani na ich posiadaniu, czeka straszliwy los...

    okładka Wsiąść do Pociągu Wielka Brytania + Pensylwania, Książka |

    Weź udział w kolejnej wspaniałej przygodzie kolejowej! Tym razem wyruszysz do Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii w XIX wieku. Spróbuj okiełznać potęgę pary, by budować coraz dłuższe trasy, rozwijaj technologie łącząc żelaznymi szlakami odległe miasta Szkocji i Irlandii zanim zrobią to Twoi przeciwnicy. Dodatek "Wsiąść do Pociągu: Wielka Brytania / Pensylwania" zawiera także mapę Pensylwanii - stanu w Ameryce Północnej, w którym kolejnictwo nadawało rytm codziennemu życi...

    okładka Colt Express Konie i dyliżans, Książka | Christophe Raimbault

    Przez równiny, wzdłuż linii kolejowej biegnie droga z Des Moines do Bismark. Obok Żelaznego Konia pędzą dyliżanse, zostawiając za sobą chmurę pyłu widoczną z odległości wielu mil. Pasażerowie dyliżansu Wells Fargo & Company smacznie śpią, gdy dogania ich Colt Express. Nie wiedzą jeszcze, że po drugiej stronie grubych skórzanych zasłon dochodzi do napadu - torami i drogą podróżuje sześciu bezwzględnych bandytów. Nie wiedzą... ale niedługo przekonają się o tym na własnej skórze...

    okładka Boost Gra, Książka | Julien Sentis

    Co się dzieje gdy 110 pięknie ilustrowanych kart zostaje potasowanych, rozdanych i gracze zaczynają je rytmicznie odwracać obrazkami do góry? Odkryjecie, że odszukanie obrazków należących do tej samej grupy może być przednią zabawą, którą będziecie chcieli ciągnąć przez cały wieczór! - Zwierzęta! - Owoce!! I to trzy! - Zabytki! - Eeee, nic tu nie ma? - Rośliny! Musisz uważniej patrzeć! - Ciasta! Nie gadać, tylko grać! Ale na czym to polega? W Boost! można grać na klika spo...

    okładka Pokój 25 Sezon 2, Książka |

    W nowym odcinku słynnego serialu "Pokój 25" dojdzie dwóch nowych graczy: Awanturniczka Sarah, która jest specjalistką od elektronicznego sabotażu, i Bruce, który został niedawno wypuszczony z przytułku dla obłąkanych… wygląda na to, że brakuje mu piątej klepki. Co wnosi dodatek? dwie nowe postacie, co pozwala grać nawet 8 osobom na raz; każda z postaci ma teraz swoją unikalną umiejętność; dodatkowo, dzięki zastrzykowi adrenaliny, każdy z graczy może wykonać jedną...