Gdy lodówka się kręci gracze muszą włożyć jedzenie / kształty do odpowiednich otworów. Uwaga! Kiedy lodówka się zatrzyma drzwi się otworzą i cała zawartość wypadnie. Zwycięzcą jest ten gracz, który jako pierwszy umieści w lodówce wszystkie kształty swojego koloru. Szybko! Dopasuj kształt, zanim wykonam kolejny obrót! Gra dla 2-4 graczy Wiek 4+
Fizzy Dizzy Hippo kocha swoje gazowane napoje! Obróć jego parasol i sprawdź, ile razy trzeba będzie obrócić Hipcia! Gracze obracają w kółko pijącego Hipcia jego ulubiony gazowany napój, aby napompować jego brzuch maksymalnie. Zwycięzcą jest gracz, który sprawi, że jego brzuch pęknie doprowadzając do beknięcia! Gra dla 2-4 graczy Wiek 4+
Nie daj się zjeść Krokodylowi Wygra żabka, która jest najsprytniejsza i najzwinniejsza! Graj dopóki Krokodyl nie zje żabkom wszystkich kartoników z liliami. Czy uda Ci się przetrwać do samego końca? Zawartość: krokodyl, podstawka, 4 żabki, 20 kartoników z listkami, 28 kart. Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 3-5