Wirtualne Targi
okładka Twórz własne gry komputerowe w Pythonie ebook | epub, mobi | Al Sweigart

Pobierz za darmo fragment ebooka

Promocja

Sprzedaje i dostarcza: Woblink

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie Al Sweigart ebook

Moja ocena:

Sprzedaje i dostarcza: Woblink

Dodano do koszyka

Koszyk

Opis treści

Z książki Twórz własne gry komputerowe w Pythonie dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.


Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.


Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki.


A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?

„Twórz własne gry komputerowe w Pythonie”, Al Sweigart – jak czytać ebook?

Ebooka „Twórz własne gry komputerowe w Pythonie”, tak jak pozostałe książki w formacie elektronicznym przeczytacie w aplikacji mobilnej Woblink na Android lub iOS lub na innym urządzeniu obsługującym format epub lub mobi - czytnik ebooków (Pocketbook, Kindle, inkBook itd.), tablet, komputer etc. Czytaj tak, jak lubisz!

Zanim zdecydujesz się na zakup, możesz również przeczytać u nas darmowy fragment ebooka. A jeśli wolisz słuchać, sprawdź, czy książka jest dostępna w Woblink także jako audiobook (mp3).

Szczegółowe informacje na temat ebooka Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

    • Twórz własne gry...

      Ebook

      74,00 zł  

    • bumerang

Opinie i oceny ebooka Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

0,0

0 ocen / 0 opinii

razem z Lubimy Czytać
Oceń
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Al Sweigart,

Moja ocena: