okładka MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D książka

Pobierz za darmo fragment ebooka

MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D książka

Moja ocena:

Sprzedaje i dostarcza: SIW Znak

Dodano do koszyka

Koszyk
Promocja

Produkt dostępny Metody dostawy

Wysyłamy w 24h

Sprzedaje i dostarcza: SIW Znak

Opis treści

Poznaj tajniki programowania grafiki 3D we frameworku MonoGame, dzięki któremu powstały takie hity jak Stardew Valley czy Carrion. Monogame jako kontynuator XNA oferuje twórcom gier ogromne perspektywy, swobodę i możliwość dostarczania gier na wszystkie najpopularniejsze systemy operacyjne, łącznie z mobilnymi, pozostając przy tym całkowicie darmowym. Książka adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tworzeniem gier i mających przynajmniej podstawową wiedzę o wykorzystywanym w Monogame języku programowania C#.

MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.

Szczegółowe informacje na temat książki MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D

Opinie i oceny książki MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D

0,0

0 ocen / 0 opinii

razem z Lubimy Czytać
Oceń
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D

MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D

Moja ocena:
    • MonoGame. Podstawowe...

      Książka. Oprawa miękka

      69,00 zł  

    • bumerang