Przed Tobą wymagające zadanie. Jeden z Nadzwyczajnych bohaterów potrzebuje Twojej pomocy przy zaprojektowaniu dla niego specjalnego budynku. Wylosuj który z nich, dobierz kartę zadania i wspomagaj swój proces tworzenia dodatkowymi pytaniami, które pomogą Ci określić jakie rozwiązania będą dla niego najlepsze.
Robot ze sztuczną inteligencją chciałby mieć halę sportową, jakie dyscypliny może tam uprawiać?
Jak będzie wyglądało miejsce do nauki dla Syrenki i czego będzie się tam uczyć?
Gdzie powinna być zlokalizowana bezpieczna kryjówka dla Rycerza?
Te i mnóstwo innych wyzwań czeka na rozwiązanie. Czy sprostasz zadaniu i pomożesz Nadzwyczajnym?
Liczba graczy: 1 - bez ograniczeń
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok. 5 - 30 minut
Zawartość pudełka:
6 dwustronnie ilustrowanych kart postaci
6 kart zadań
10 kart dodatkowych pytań, które mają na celu pobudzić wyobraźnię i dać pomysł na projekt
notes projektowy (36 stron)
pisak
zamykana obudowa zestawu imitująca tablet