okładka Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika książka

Pobierz za darmo fragment ebooka

Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika książka

7,0

Moja ocena:

Sprzedaje i dostarcza: SIW Znak

Dodano do koszyka

Koszyk
Promocja

Produkt dostępny Metody dostawy

Zamówienie wyślemy najpóźniej: w poniedziałek

Sprzedaje i dostarcza: SIW Znak

Opis treści

Python jest jednym z najczęściej używanych języków programowania. Może służyć do wielu celów, a jego możliwości są nieustannie poszerzane przez wciąż powstające biblioteki i narzędzia. Równocześnie niejeden programista poprzestaje na tworzeniu kodu w sposób proceduralny. Tymczasem w Pythonie jak najbardziej możliwe jest programowanie zorientowane obiektowo, pozwalające organizować kod w poręczne jednostki, których później można wielokrotnie używać. Taki kod jest czytelny, łatwy w rozbudowie i dużo efektywniejszy w działaniu.

Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pisać kod łatwy w utrzymaniu i rozbudowie. Nauczysz się tworzyć klasy i obiekty w Pythonie i skorzystasz z tych umiejętności, by budować atrakcyjne elementy GUI. Niejako przy okazji poznasz framework pygame i płynnie przejdziesz do pisania interaktywnych gier i aplikacji zawierających widżety GUI, animacje i wiele różnych scen. Opanujesz ponadto takie koncepcje jak maszyna stanów, modalne okna dialogowe czy wzorce projektowe — a w praktyce zastosujesz wzorzec model-widok-kontroler.

Szczegółowe informacje na temat książki Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika

Opinie i oceny książki Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika

7,0

2 oceny / 0 opinii

razem z Lubimy Czytać
Oceń
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika

Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika

Ocena czytelników

7,0

2 oceny wspólnie z Lubimy Czytać

Moja ocena:
    • Python zorientowany...

      Książka. Oprawa miękka

      89,00 zł  

    • bumerang