KRÓL WZYWA ŚMIAŁKÓW! Osłabione podziałami królestwo potrzebuje nowego bohatera. Wypełnij królewską misję i ocal królestwo albo obal króla i sam przejmij koronę. Podczas tej przygody potrzebne będą czary, skuteczna taktyka oraz bujna wyobraźnia! Królestwo Dziwów zaprasza do zaskakującego świata pełnego tajemniczych mokradeł, pustyń i zaczarowanych puszczy, które emanują magią. Jeden obrót niezwykłej planszy może całkiem zmienić przebieg gry. Mnóstwo taktycznych decyzji i wielkie pole dla wyobraźni pozwala początkującym i zaawansowanym graczom uczyć się i przeżywać wspaniałe przygody! Zawartość: 3-częściowa plansza do gry, 6 figurek postaci, 6 kart postaci, 6 żetonów specjalnych zdolności, 6 znaczników kolejności i 6 znaczników punktacji (1 dla każdej postaci), 50 kart ruchu, 55 kart czarów, 5 kart misji, kość bitewna (+ naklejki), kość obrotu planszy (+ naklejki), 60 drewnianych znaczników twierdzy (10 x 6 kolorów), 6 domów (1 x 6 kolorów), 36 płytek wieży (+ 4 pustych płytek wieży), 50 żetonów z punktami magii (+ 4 puste żetony), 6 płytek premii, 6 medali zwycięstwa, zbiór opowieści. Dla 2-6 graczy w wieku 10 lat i więcej.