Opis treści
II tom trylogii science fiction Kroniki Awatarów.
Gdy rzeczywistość okaże się grą - skąd weźmiesz pewność, że jesteś realny?
W wirtualnym świecie Sagi szaleje na deskolotce piętnastoletnia skaterka Zjawa, należąca do anarchistycznego gangu punków. Choć nie ma kompletnie żadnych wspomnień z przeszłości, narasta w niej przekonanie o niezwykłych zdolnościach, które w niej drzemią. Kim jest naprawdę? Jakim cudem wplątała się w walkę z Czarną Królową, okrutną władczynią Sagi? I co u jej boku robi Cindella, awatar Erika z planety Nowa Ziemia?
Trudno przewidzieć, co się stanie, gdy w poszukiwaniu utraconej tożsamości Zjawa sięgnie zbyt głęboko lub odważy się wyjść poza granice znanego sobie świata. Czy będzie to droga do wolności, czy raczej do szaleństwa i samounicestwienia?...
Tempo i fabuła niemal perfekcyjne. Sequel, który spodoba się zarówno fanom pierwszej części, jak i zupełnie nowym czytelnikom. Uzależniająco wciągający, namacalnie autentyczny (opisy skate'owskich akrobacji są wręcz fizycznie odczuwalne!). W sam raz dla entuzjastów szeroko pojętej SF. "Voice of Youth Advocates"
Conor Kostick jest pomysłodawcą pierwszej na świecie gry fabularnej fantasy rozgrywanej na żywo (LARP). Jako autor trylogii science fiction Kroniki Awatarów, błyskawicznie zawładnął wyobraźnią wielbicieli tego gatunku. Saga jest kontynuacją powieści Epic, która w Polsce ukazała się nakładem Wydawnictwa Telbit w 2011 roku. Ostatni tom cyklu, Edda, trafi w ręce czytelników w 2012 r. Polski przekład trylogii został uhonorowany grantem Ireland Literature Exchange.