Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani.
Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością.
Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Seria naszych nowoczesnych rozmówek łączy w sobie wysoką jakość oraz przystępną cenę. Umożliwiają one swobodne porozumiewanie się podczas podróży i w życiu codziennym. W rozmówkach szczególny nacisk położono na praktyczną komunikację oraz przejrzysty układ tekstu. Są one doskonałą pomocą dla tych, którzy już posługują się językiem obcym oraz dla tych, którzy go jeszcze nie znają.
Seria naszych nowoczesnych rozmówek łączy w sobie wysoką jakość oraz przystępną cenę. Umożliwiają one swobodne porozumiewanie się podczas podróży i w życiu codziennym. W rozmówkach szczególny nacisk położono na praktyczną komunikację oraz przejrzysty układ tekstu. Są one doskonałą pomocą dla tych, którzy już posługują się językiem obcym oraz dla tych, którzy go jeszcze nie znają.
Seria naszych nowoczesnych rozmówek łączy w sobie wysoką jakość oraz przystępną cenę. Umożliwiają one swobodne porozumiewanie się podczas podróży i w życiu codziennym. W rozmówkach szczególny nacisk położono na praktyczną komunikację oraz przejrzysty układ tekstu. Są one doskonałą pomocą dla tych, którzy już posługują się językiem obcym oraz dla tych, którzy go jeszcze nie znają.
Seria naszych nowoczesnych rozmówek łączy w sobie wysoką jakość oraz przystępną cenę. Umożliwiają one swobodne porozumiewanie się podczas podróży i w życiu codziennym. W rozmówkach szczególny nacisk położono na praktyczną komunikację oraz przejrzysty układ tekstu. Są one doskonałą pomocą dla tych, którzy już posługują się językiem obcym oraz dla tych, którzy go jeszcze nie znają.
Seria naszych nowoczesnych rozmówek łączy w sobie wysoką jakość oraz przystępną cenę. Umożliwiają one swobodne porozumiewanie się podczas podróży i w życiu codziennym. W rozmówkach szczególny nacisk położono na praktyczną komunikację oraz przejrzysty układ tekstu. Są one doskonałą pomocą dla tych, którzy już posługują się językiem obcym oraz dla tych, którzy go jeszcze nie znają.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Zawsze jest jakieś wyjaśnienie! Amelia, Kuba, Mi i Albert obserwują dziwne poczynania nowego sąsiada – rzeźbiarza. Z gęstej mgły, która zawisła nad ich podwórkiem, wyłoni się zupełnie nieoczekiwane rozwiązanie zagadki. Jak każda z serii książek Rafała Kosika Amelia i Kuba. Mgliste podejrzenia łączy w sobie doskonałe (także dla rodziców!) poczucie humoru, fascynujące przygody młodych bohaterów i mądre przesłanie. Autor pokazuje, jak w epoce błyskawicznie rozpowszechniających s...
"Jak wychować dziecko zaradne finansowo?" to przewodnik dla rodzica, który rozumie, że pieniądze są częścią świata i jednocześnie chce, by dziecko umiało budować relacje, nie stało się materialistą, by po prostu umiało traktować pieniądze jako narzędzie do budowania dobrego życia. Książka prowadzi przez trudne tematy finansowe z lekkością i wyrozumiałością, tak, by nawet bez rozbudowanej wiedzy ekonomicznej można było rozmawiać o pieniądzach z dziećmi.Autorka – Anna Czeresze...
Musashi i Kojirou obiecali sobie w dzieciństwie, że kiedy dorosną, zostaną samurajami poskramiającymi demony. Jednak lata mijają, a postrzeganie wojowników i demonów przez ludzi ulega drastycznej zmianie. Kreatury są czczone niczym bogowie, a dawni bohaterowie muszą mierzyć się z hańbą i szyderstwami. Musashi zostaje górnikiem, ale, w przeciwieństwie do Kojirou, nie zapomina o marzeniu, z którego nie chce rezygnować. Potajemnie ćwiczy szermierkę i szlifuje umiejętności, a kie...
Samochód, którym jedzie Puuka, modelka, potrąca zombiaka. Gdy Puuka próbuje uciec, zostaje ugryziona i sama zmienia się w zombie. Jak teraz będzie wyglądało jej życie? Czy będzie mogła kontynuować swoją karierę? To historia o poszukiwaniu swojego miejsca na ziemi i powstrzymywaniu procesu gnilnego.
Manga dla miłośników gatunku shoujo. Jak bardzo coś tak zwyczajnego jak kartka papieru w kopercie może odmienić czyjeś życie?Pewnego dnia 16-letnia Takamiya Naho otrzymuje tajemniczy list, którego nadawcą jest 27 letnia... ona sama? Wydawać by się mogło, że jest to tylko głupi żart, lecz wydarzenia w nim opisane, zwłaszcza pojawienie się nowego ucznia w jej klasie, okazują się być prawdą. Czy istnienie takiego listu jest naprawdę możliwe? I czy uda jej się spełnić zawartą w l...
Przygodowa manga o nietypowej parze przyjaciół. Poznajcie Sorę i Shiro. Może i nie wychodzą z domu i stronią od świata, ale nie ma takiej gry, czy to planszowej, czy komputerowej, w którą nie umieliby grać. Co tam grać - w którą nie byliby najlepsi na całym świecie. Gdy więc po rozegraniu partii szachów z pewnym tajemniczym człowiekiem trafiają do świata, w którym wszystkie spory rozwiązuje się za pomocą gier (w ten sposób toczy się nawet wojny!), wydaje się, że chyba nie mog...
Catarina Claes to rozpieszczona, ośmioletnia księżniczka. Pewnego dnia podczas zabawy z księciem Geraldem zostaje ranna w głowę, w efekcie czego dziewczynka odzyskuje wspomnienia z poprzedniego życia. Tymczasem Gerald aby zadośćuczynić jej ranę, która najpewniej zostawi bliznę na szlacheckiej twarzy i zagrozi przyszłemu zamążpójściu, oświadcza się jej. W tej chwili Catarina uświadamia sobie, że jej obecne życie wygląda jak gra otome, w którą grała w poprzednim życiu!Niestety ...
Do kategorii „Pozostałe” zostały przypisane wszystkie publikacje, które nie przynależą do żadnej z konkretnych kategorii takich jak: Dla dzieci, Dla młodzieży, Poradniki / Edukacja / Hobby, Powieści i lektury, Dom / Moda / Hobby, Dom / Wnętrze / Ogród, Kolorowanki, Moda i styl, Filozofia, Historia, Historia najnowsza, Historia nowożytna, II wojna światowa, Starożytność i średniowiecze, Internet, komputery, informatyka, Komiks i książka graficzna, Książki obcojęzyczne, Kuchnia / Diety / Fitness, Kultura / Sztuka / Design, Literatura, Fantastyka / Horror, Kryminał / Sensacja / Thriller, Literatura piękna, Poezja / Dramat, Powieść historyczna, Powieść obyczajowa, Romans / Erotyka, Literatura faktu, Biografia / Autobiografia / Wspomnienia, Książki podróżnicze / Przewodniki, Literatura popularnonaukowa, Reportaż, Marketing / Zarządzanie / Finanse, Nauka języków, Nauki ścisłe / Medycyna, Podręczniki / Encyklopedie, Poradniki, Prasa, Prawo, Psychologia / Społeczeństwo / Polityka, Religia, Sport /Rekreacja, Technika / Inżynieria / Rolnictwo oraz Zdrowie / Rodzina / Związki. Kategoria „Pozostałe” zawiera publikacje, których nie da się przypisać tylko do jednej z tych kategorii, gdyż ich granice są bardzo często niewyraźne. To książki znajdujące się zazwyczaj na styku wielu różnych gatunków, wymykające się jednoznacznej klasyfikacji i kategoryzacji.