Wirtualne Targi

Dom, Moda, Hobby - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność

Popularne kategorie

Wszystkie kategorie

    okładka Scrabble podróżne CJT17, Książka |

    Dzięki praktycznej i kompaktowej planszy z możliwością blokowania płytek w miejscu ta wersja Scrabble™ będzie idealnym towarzyszem podróży – w samochodzie, pociągu, samolocie… ale także na górskim szczycie lub słonecznej plaży! Zintegrowane przesuwane suwaki pomogą Wam szybko podliczyć punkty, grę można także bez problemu przerwać w każdym momencie i zachować ustawienia, po prostu składając planszę. Dajcie się porwać przygodzie – tej intelektualnej też! Wiek graczy:10+ Liczb...

    okładka Śpiące królewny, Książka |

    Wyobraźcie sobie miejsce, w którym żyją: Królewna Naleśników, Książę Ciastek i stadko nadopiekuńczych smoków… Jeśli brzmi to dla Was jak sen, to najwidoczniej tak jest! Śpiące Królewny zostały wymyślone przez 6-letnią Mirandę Evarts pewnej nocy, gdy dziewczynka długo nie mogła zasnąć. Obudziwszy się następnego ranka, wraz ze swoją starszą siostrą Madeleine oraz rodzicami stworzyła ten dziwaczny acz cudowny świat śpiących możnowładców. Gdy zanurzysz się w fantastyczną krainę ...

    Promocja
    okładka Kolorowanka. Apostołowie Jezusa, Książka | Przemysław Sałamacha

    Kolorowanka opowiada o uczniach Jezusa, którzy zostali wybrani do grona Dwunastu Apostołów.

    Promocja
    okładka Modni. Od Arkadiusa do Zienia, Książka | Sulej Karolina

    Moda w demokratycznej Polsce zaczęła się na bazarach – najpierw były tak zwane ręczniaki, następnie „szczęki“, a po kilku latach powstały małe butiki. Potem przyszły sieciówki i galerie handlowe, w których moda z metką: „Made in Poland“ nie znalazła miejsca. Łódzki Fashion Week czy warszawskie targi Moustashe i Hush to nowe inicjatywy, dzięki którym okazało się, że polską modę można kupować i traktować jako część kultury. Dziś polska moda jest modna. Polskie marki są modne....

    Promocja
    okładka Mandala antystresowa. Sekretne sybmole w sztuce. 101 mandali rozwijających naszą osobowość., Książka | Tamara Michałowska

    Mandale zostały podzielone na pięć rozdziałów reprezentujących epoki i prądy artystyczne, do których należą inspirujące je dzieła: medytacyjna sztuka buddyjska, religijna tradycja ikonograficzna średniowiecza i renesansu, sztuka islamu, malarstwo barokowe w tradycji flamandzkiej, malarstwo impresjonistyczne. Poszukiwanie piękna przejawiającego się w sztuce malarskiej i rzeźbie to jeden z głównych tematów tej książki. Kolorowanie ilustracji inspirowanych największymi dziełami ...

    Promocja
    okładka Rozmowy ze zwierzętami, Książka | Lorenz Konrad

    Czy zastanawiałeś się kiedyś ilu autorów książek o psach, kotach, rybach, papugach czy chomikach rzeczywiście posiada zwierzęta, o których piszą? Którzy z nich przebywają ze swoimi pupilami 24 godziny na dobę? Konrad Lorentz nie tylko hodował i zaspokajał podstawowe potrzeby swoich ulubieńców w postaci choćby kapucynki Glorii, gąsiora Martina i jego towarzyszek, kawki Czok czy ławicy przeróżnych gatunków ryb, ale również czujnie je obserwował. Stopniowo uczył się ich zachowań...

    okładka Osadnicy z Catanu - gra planszowa, Książka | Teuber Klaus

    Catan - dziewicza wyspa, którą odkryliście razem z przyjaciółmi. Jesteście jej pierwszymi mieszkańcami. Zakładacie najpierw osady i budujecie pierwsze drogi. Wymieniacie się surowcami, rozwijacie osady do miast. Czasami brakuje wam gliny, innym razem rudy. Handel otwiera nowe możliwości dla was, ale także dla waszych rywali. Po pewnym czasie na wyspie zaczyna brakować miejsca – wtedy też rozpoczyna się walka o ziemię, surowce i władzę. W końcu jasnym będzie to, że tylko jede...

    okładka Catan - Kupcy i Barbarzyńcy (nowa edycja), Książka | Teuber Klaus

    Rozbudujcie swoich „Osadników z Catanu” o 5 nowych przygód oraz 4 warianty dodatkowe. Dzięki temu dodatkowi możecie zagrać w tę bestsellerową grę już w 2 osoby! Przed wami nowe przygody! Jako kupcy kierujący wozami transportowymi musicie się postarać dostarczyć szkło i marmur do zamku, w którym zbiera się rada Catanu. Musicie jednak uważać na barbarzyńców, przez których podróż lasami stała się bardzo niebezpieczna. Napady tych złoczyńców są częstsze i potężniejsze w „Ataku ...

    okładka COLORIO – gra planszowa, Książka |

    Gracze przemieszczają białe kapsle na planszy odkrywając i zakrywając w ten sposób kolorowe pola. Starają się zapamiętać kolory zakrywanych pól. Jeżeli gracz, zdejmując kapsle z planszy, odkryje piąte pole w tym samym kolorze, odpada z gry. „Colorio” to: • gra dla szerokiej grupy docelowej: dzieci, młodzieży i dorosłych! • proste zasady, zapamiętywanie kolorów, wielkie emocje • najwyższa jakość produkcji: plastikowa plansza i pionki format: 25 x 25 x 5,5 (cm) liczba graczy...

    okładka Port Royal - gra karciana, Książka |

    Życie kwitnie w porcie miasta Port Royal, a każdy ma nadzieje na zrobienie interesu życia. Jednak zaryzykuj zbyt wiele, a twoje ładownie pozostaną puste. Pamiętaj, aby reinwestować zyski, tylko tak zdobędziesz przychylność Gubernatorów i Admirałów. Wynajmuj ludzi, którzy pomogą ci w realizacji upatrzonego celu. Zwiększaj swoje wpływy, a może pewnego dnia będziesz nawet w stanie wziąć udział w jednej z prestiżowych ekspedycji.. Port Royal to dynamiczna gra karciana, w której ...

    okładka Co słychać na farmie? - gra , Książka | Łukasz Woźniak

    Gra imprezowa, w której ważne są szybkie liczenie, spostrzegawczość i refleks. Jeden gracz odkrywa płytkę ze zwierzętami i rzuca kostką. Wszyscy starają się jak najszybciej odnaleźć zwierzę, które występuje na karcie w liczbie wskazanej przez kostkę. Kto pierwszy wyda właściwy odgłos, zdobywa punkt. Liczba graczy: 2 - 5 osób Wiek: od 6 lat Czas gry: ok. 20 minut Waga: ok. 0.20 kg

    okładka Dixit 4: Początki, Książka | Roubira Jean-Louis

    Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 4 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clément Lefevre - ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń,...

    okładka Maskarada (Mascarade) - gra planszowa, Książka |

    Maskarada jest grą blefu i dedukcji bazującą na różnych rolach postaci, w którą grać można w gronie od 2 do 13 osób. Celem gry jest zdobycie 13 monet poprzez sprytne wykorzystanie umiejętności postaci. Podczas gry postacie posiadane przez graczy są zakryte, używając akcji można się nimi wymieniać, podglądać je, albo próbować podszyć się pod jakąś postać, co pozwoli nam wykonać jej akcję. Ale musimy być ostrożni, gdyż ogłosiwszy się królem (nie koniecznie nim będąc) inny grac...

    okładka World of Tanks: Rush - gra karciana, Książka |

    Gra karciana inspirowana jedną z najpopularniejszych gier on-line World of Tanks to propozycja dla prawdziwych fanów bitew pancernych. Została zilustrowana przez tych samych artystów, co gra on-line, używa tej samej terminologii, a także zawiera jednorazowy kod, dzięki któremu w grze online otrzymasz Pz.Kpfw. B2 740 (f) - czołg ciężki 4 poziomu, stalowego potwora niemal nie do przebicia! W grze planszowej obejmujesz dowództwo nad oddziałem czołgów, artylerii i różnymi oddział...

    okładka Geniusz - wersja podróżna 2014 - gra logiczna, Książka |

    Czy jesteście genialni? Z pewnością, zwłaszcza grając w tę wyjątkową grę. Genialnie was uzależni, ponieważ łączy w jedno: świetną rozgrywkę, doskonale wykonane elementy oraz prawdziwą strategię. Proste reguły, wartki przebieg gry oraz dobrze przemyślany system sprawiają że Geniusz jest po prosty GENIALNY. Nagrody: Najlepsza gra umysłowa 2005 roku według Stowarzyszenia MENSA Najlepsza gra rodzinna 2006 według największego na świecie serwisu gier planszowych Boardgamegeek.com...

    okładka Star Wars - gra karciana, Książka |

    Już dziś możesz stoczyć z przyjaciółmi iście gwiezdną bitwę i przekonać się, czy Jabba Hutt posiada Siłę Jedi, a Padme Amidala ma szansę wygrać pojedynek o Przywództwo z Aaylą Securą.

    okładka Co i gdzie? - gra planszowa, Książka |

    Co i gdzie? jest układanką edukacyjną, dzięki której dziecko uczy się dopasowywania przedmiotów do miejsca, w którym powinny się znajdować. W przyjazny sposób wprowadza dziecko w świat przedmiotów z jednego zbioru tematycznego, trenuje umiejętność wypowiadania się na określony temat, rozwija umiejętności werbalne, poszerza i utrwala zasób słownictwa, trenuje sprawność manualną, ćwiczy umiejętność skupienia uwagi i logicznego myślenia. Granie rozbudza ciekawość poznawczą i roz...

    okładka Kot Stefan - gra planszowa
, Książka | Susanne Kummer

    Małe myszy zjadają się pysznym serem. Lecz uwaga! W pobliżu czai się Stefan! Jeżeli zauważy myszy, czym prędzej postara się je złapać. Kto będzie szybszy? Kot czy myszy? Jeden gracz jest kotem i bierze drewniany kubeczek. Pozostali gracze układają swoje myszy na serze i trzymają je za ogonki. Gdy na kostce wypadnie symbol kota, gracz z kubeczkiem stara się złapać jak najwięcej myszy. Gracze, którzy się zagapili i nie uciekli w porę, tracą punkty. Kot Stefan to zabawna gra, ...

    okładka GRAND PRIX – Ostatnia prosta - gra planszowa, Książka |

    W grze GRAND PRIX – OSTATNIA PROSTA znajdziesz wszystko to, co kochają fani wyścigów samochodowych: • kolizje bolidów, • ryzykowne manewry, • uderzenia w bandę, • szybkość i emocje! W wyścigu bierze udział 12 bolidów, po dwa dla każdego gracza. Na koniec wyścigu 6 pierwszych bolidów zdobędzie punkty. Wygra gracz z największą liczbą punktów. Bolidy przemieszczane są przez graczy za pomocą kart specjalnych (np. „Wyprzedzanie”, „Ryzykowne przyspieszenie”, „Ryzykowne wejście w ...

    okładka Talisman: Magia i Miecz - gra planszowa, Książka |

    W tej pełnej przygód grze wyruszysz na niebezpieczną wyprawę po największy skarb, legendarną Koronę Władzy. Wcielisz się w wojownika, kapłana, czarnoksiężnika lub jednego z pozostałych jedenastu bohaterów władających magią lub mieczem. Droga do korony jest jednak zdradziecka. Według podań, w krainie leżącej za Tajemnymi Wrotami ochroni cię tylko legendarny Talizman. Odnalezienie takiego artefaktu to nie lada wyczyn: na każdym kroku będą cię prześladować potwory, pułapki i zł...

    okładka Dominion - gra planszowa
, Książka | Donald X. Vaccarino

    Jesteś księciem czystej krwi i władasz niewielką, lecz uroczą krainą pełną błękitnych rzek i urodzajnych pól. Różnisz się jednak od własnych, miłujących spokój rodziców i posiadasz wielkie marzenia: pragniesz panować nad potężniejszym królestwem – nad wieloma rzekami i wielką ilością urodzajnych pól! Pożądasz prawdziwego dominium! Gdzie nie sięgnąć wzrokiem leży ziemia niczyja, pełna pustych, niszczejących warowni oraz niewielkie lenna na granicy anarchii, rządzone przez nieu...

    okładka Pojedynek robotów - gra planszowa, Książka |

    Celem gry jest zdobycie czerwonego robota przeciwnika lub dotarcie swoim czerwonym robotem na przeciwległy koniec planszy. Każdy robot porusza się w inny sposób, kluczem do zwycięstwa jest więc odpowiednie wykorzystanie cech poszczególnych robotów. Autorką gry jest Madoka Kitao, która w wieku 20 lat została profesjonalnym graczem Shogi. W 2008 roku, z myślą o młodszych graczach opracowała grę opartą na systemie „3x4 Shogi”, która szybko stała się bestsellerem w Japonii. Obe...

    okładka Splendor - gra planszowa, Książka |

    Wciągająca gra w kolekcjonowanie zestawów, ułatwiających pozyskiwanie punktów zwycięstwa. Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstaw...

    okładka RYCERZE I ZAMKI – gra planszowa, Książka |

    Gra planowania i blefu. Gracze wcielają się w rolę wodzów średniowiecznych armii. Aby wygrać, muszą jak najlepiej wykorzystać umiejętności swoich wojowników – piechurów, łuczników czy konnych rycerzy, albo… potężnego smoka. liczba graczy: 2-4 osób czas gry: ok. 15 min. wiek graczy: 6-106

Co znajdziesz w kategorii: Dom, Moda, Hobby

Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.