JEDWAB, STAL I MAGIA Krainy Wschodu wprowadzają do gry DUNGEONS & DRAGONS® atmosferę nieskończenie fantastycznej Azji! Na kartach tej książki znajdziesz: · 5 nowych ras, w tym hengeyokai, nezumi oraz ludzi-duchy · 5 nowych klas, w tym samuraja, shugenja oraz wu jena · ponad 25 nowych klas prestiżowych, w tym ninję, tatuowanego mnicha oraz yakuzę · 100 nowych czarów · 75 nowych potworów · kompletny świat gry: Rokugan, znany z karcianej Legendy Pięciu Kręgów™ Podręcznik Grac...
Chris Faulkner dostał właśnie pracę swojego życia. Jednak Shorn Associates są liderem na rynku Inwestycji Konfliktowych. Oczekują wyników, i to najlepszych. Chris ma już na swoim koncie duży sukces, ale żeby zadowolić szefa, będzie musiał grać ostro i podejmować walkę za walką. A po drodze powinien "tylko" uratować swoje małżeństwo. I własne życie...
Niegdyś istniały trzy światy zamieszkiwane przez trzy rasy ludzkie. Wtedy to z pustki przybyła czwarta rasa, Charonidzi, i doprowadzając światy do krawędzi zagłady, na zawsze zaburzyła równowagę pomiędzy nimi Karan, wrażliwa kobieta mieszanego pochodzenia, zostaje zmuszona do kradzieży starożytnego artefaktu. Okazuje się, że jest to Zwierciadło Aachanu, przedmiot, który pamięta wszystko, co widział. W tym samym czasie Llian, błyskotliwy kronikarz, zostaje wydalony z kolegium,...
ODWIEDŹ NOWE WYMIARY Najpotężniejsi poszukiwacze przygód doskonale wiedzą, że poza rodzinnym światem czekają na nich wielkie zdobycze i wielkie niebezpieczeństwa; od głębin Piekieł po wyżyny Góry Celestii, od mechanicznego świata Mechanusa do wirującego chaosu Limbo. Obce i przerażające wymiary to nowe wyzwania dla podróżujących poszukiwaczy przygód. Księga Planów to twój przewodnik po wędrówce przez multiwersum. Ten dodatek do gry D&D opisuje wszystko, co powinieneś wiedzi...
Los Faerunu okrywa mrok Dolina Sztyletu cierpi. Raz po raz napadają ją niebezpieczne drowy. W rozdartej wojną Maerimydrze, mieście mrocznych eflów, rodzi się zagrożenie dla całego świata powierzchni. Odważni bohaterowie muszą odkryć jego źródło i je zniszczyć – jeśli tylko im się to uda. Miasto Pajęczej Królowej to przygoda stworzona z myślą o tym, by 10-poziomowi śmiałkowie awansowali aż na 18. poziom! Wciąga ona bohaterów w głębiny Podmroku i rzuca ich w wir epickiej przygo...
Dla miłośników wartkiej akcji i nietuzinkowych bohaterów Elizabeth Moon – autorka militarnej fantastyki i zdobywczyni nagrody Nebula – stanowi doskonały wybór. Błyskotliwie niekonwencjonalna Kylara Vatta, czarna owca Transportu Vattów, jednego z najbogatszych domów kupieckich galaktyki, to bohaterka niepodobna do innych, obdarzona instynktem zabójcy zarówno w interesach, jak i w walce. Obecnie, po dokonanych z zimną krwią zamachach, które pozbawiły życia jej rodziców i obróci...
Przymierze Estorei istnieje od ponad 850 lat. Jego Orędowniczka, Herine Del Aglios, wie, że przewodzi największej cywilizacji w całej historii. Ale pragnie więcej. Tymczasem na niedawno podbitych terytoriach Estorei rodzi się niezadowolenie. Ludność zmuszona do walki przeciwko starym przyjaciołom i sąsiadom w imieniu Przymierza, stawia czoła trudnym wyborom i wspiera wojny Estorei pieniędzmi i ludźmi – na żądanie Paula Jhereda, przywódcy Zbieraczy i żelaznej prawicy Orędownic...
16 stronicowa wkładka, dwie dwustronne, kolorowe mapy w formacie 530mm/760mm, ekran z miniaturowymi czterema mapami Pokonaj zło w ognistej otchłani Tyrania Żelaznego Regenta zakończyła się tej samej nocy, w której zamek Ferrule zapadł się pod ziemię. Niestety, słudzy byłego monarchy wciąż porywają mieszkańców wsi z ich domostw. A pod zniszczoną fortecą despoty budzi się jeszcze większe zagrożenie. Złowrogi obelisk zwany Piekielnym Palem znajdujący się w wypełnionych magmą j...
ŹRÓDŁO WSZELKIEJ BOSKIEJ POTĘGI Do Pelora, Lokiego, Ateny czy Ozyrysa modlitwy wznoszą pobożni i zdesperowani. Porównując potęgę tych boskich istot z możliwościami nawet najpotężniejszych śmiertelników, nie ma się wątpliwości, że ich moce wykraczają daleko poza wyobraźnię ludzi i nieludzi. Dodatek do gry D&D®, który teraz trzymasz w dłoniach, zawiera wszystkie informacje potrzebne ci do tworzenia i wykorzystywania w przygodach najpotężniejszych istot na świecie. Znajdziesz tu...
Niegdyś istniały trzy światy zamieszkiwane przez trzy rasy ludzkie. Wtedy to z pustki przybyła czwarta rasa, Charonidzi, i doprowadzając światy do krawędzi zagłady, na zawsze zaburzyła równowagę pomiędzy nimi Karan, wrażliwa kobieta mieszanego pochodzenia, zostaje zmuszona do kradzieży starożytnego artefaktu. Okazuje się, że jest to Zwierciadło Aachanu, przedmiot, który pamięta wszystko, co widział. W tym samym czasie Llian, błyskotliwy kronikarz, zostaje wydalony z kolegium,...
NA TEJ PLANECIE LUDZIE ZAPOMNIELI O SWOIM DZIEDZICTWIE – ALE PRZYBYŁ KTOŚ, BY IM O NIM PRZYPOMNIEĆ... Po upadku galaktycznej Sieci cywilizacje uległy rozpadowi i chaos zapanował na tysiącach planet. Jedynie na planecie Bellevue było inaczej. Tam ze starej cywilizacji uratował się bojowy komputer floty, zwany Centrum. Gdy komputer znalazł Raja Whitehalla, człowieka mogącego wykonać jego plan pobudzenia do życia ludzkiej cywilizacji, razem skierowali Bellevue z powrotem na dro...
Nina na czele armii biesów spustoszyła Otchłań. Aereas i jego anielscy sprzymierzeńcy obronili Miasto Drzwi. Ale co się stało z dwójką kuzynów? Nina posiada jeszcze ciało, lecz zatraciła duszę. Aereas zachował duszę, ale stracił ciało. Nadeszła pora nowych bohaterów. Muszą powstać i zdobyć dla siebie własny raj. Czas na Tarę i Aegisa – córkę Aereasa i syna Niny. Teraz oni podejmą walkę tam, gdzie przerwali ją ich rodzice. Skorzystają przy tym z pomocy nieumarłego boga, gnoma ...
Alar Kessel, początkujący mag o słabej sile woli, uruchamia zdarzenia prowadzące do ponownego odkrycia magicznego przedmiotu, kryształowego reliktu. Czy jest on tylko martwym narzędziem... a może jest zdolny wywołać porażkę Dekapollis? A może barbarzyńcy sami już o to zadbali? Ich atak na wioski Dekapolis przypieczętował ich własny los, jak również los młodego barbarzyńcy Wulfgara. Uznany za martwego na polu bitwy, Wulfgar zostaje uratowany przez krasnoluda Bruenora, w zamia...
Zaznawszy spokoju wśród krasnoludów w odzyskanej Mithrilowej Hali, Drizzt po raz pierwszy w swym burzliwym życiu zaczyna odczuwać zadowolenie. Ale spokój nocnego elfa, renegata z miasta rządzonego przez kapłanki demonicznej bogini, nie może trwać długo. Sama Lolth, budząca grozę Królowa Pajęczych Otchłani, wzywa swych wyznawców, by wylali się z mrocznych głębin Podmroku i odzyskali dla niej jedyną duszę, która od tak dawna się jej wymyka – duszę Drizzta Do’Urdena. Dziedzictw...
Nowe, pełne wolności życie Drizzta i Catti-brie na pokładzie Duszka Morskiego zostaje zagrożone, kiedy z powodu sobowtóra, zagadkowego wiersza oraz nieprawidłowo rzuconego czaru bohaterowie wracają w okolice, gdzie po raz pierwszy natknęli się na kryształowy relikt. Przynętą jest dusza ukochanej osoby, więziona i dręczona przez złego demona, Errtu. Podczas podróży, która zabierze Drizzta z nawiedzanych przez piratów wód Wybrzeża Mieczy w Lśniące Góry i jeszcze dalej, mroczny ...
Drizzt, młody książę z królewskiego domu, dorasta w niegodziwym świecie swych mrocznych pobratymców. Mając honor nie przystający do pozbawionego zasad społeczeństwa, Drizzt staje przed dylematem. Czy potrafi żyć w świecie, który odrzuca prawość?
Ojczyzna jest pierwszą częścią cyklu LEGENDY DRIZZTA.
Wiele czasu minęło od porzucenia Ziemi. Grupa ludzi na skolonizowanej planecie opanowała środki techniczne. Dzięki nim uzyskali nieśmiertelność i boskie moce. Teraz władają światem jako bogowie z panteonu hindi. Kali – bogini Zniszczenia, Jama – Pan Śmierci, Kriszna – bóg Pożądania – im właśnie sprzeciwia się ten, który był Siddharthą, który jest teraz Mahasamatmanem, Poskromicielem Demonów, Panem Światła. "Wygnany bóg, Siddhartha, Poskromiciel Demonów, a potem (w rozmyślnym...