Shuuna i Hayashida poznali się w pracy. Początkowo łączy ich jedynie seks, lecz z czasem rodzi się między nimi głębsze uczucie. Shuuna jest gotów zaakceptować mroczną przeszłość Hayashidy – nawet to, że mężczyzna stosował przemoc wobec swojego poprzedniego partnera. Ale najbardziej zależy mu na tym, by Kan znowu uśmiechał się promiennie jak na starych fotografiach zdobiących ściany jego sypialni.
Po przygodzie w Wielkim Audytorium Koko wraz z przyjaciółkami wraca do atelier. Na miejscu czeka na nie Tartar, wnuk właściciela sklepu z przyborami magicznymi. Przybył, by prosić dziewczęta o pomoc w prowadzeniu stoiska podczas Festynu Srebrnej Nocy - magicznego święta, na które przybywają czarodzieje z całego świata. Przygotowania ruszają pełną parą, a kiedy Koko razem z Tartarem odwiedza Karn, ponownie spotyka chłopca, któremu kiedyś uratowała życie. Czy można zignorować r...
Akcja Edenu osadzona jest w niedalekiej przyszłości (przełom XXI i XXII wieku), w świecie spustoszonym przez tajemniczy wirus (Closure Virus). Epidemia, która zmniejszyła populację Ziemi o co najmniej 15%, zmieniła polityczną i ekonomiczną mapę świata. Historia opowiadana przez Hirokiego Endo rozciąga się na wiele lat i obraca się wokół postaci dorastającego chłopca Eliaha Ballarda. W tle rozgrywa się walka o światową dominację, podkreślona ciągłą groźbą następnego ataku śmie...
Kan znowu mnie uderzył. Ale to nic. Już dawno stałem się nieczuły na razy i obelgi. Trwałem w tym chorym układzie, dopóki pewnego dnia nie spotkałem Mayamy, z którym chodziłem do gimnazjum. Od razu zainteresował się moimi siniakami, a potem powiedział, że nic się nie zmieniłem od tamtego deszczowego dnia, kiedy mnie pocałował.
Ichirou i Mary wybierają się do Wielkiej Brytanii, by odwiedzić mistrza, o którym wspominał Shinobu. Mają nadzieję odnaleźć odpowiedzi na dręczące ich pytania. Okazuje się jednak, że mistrz jest nieobecny, a w jego domu czeka piękna kobieta w białym fartuchu. Pod wpływem znajomego krajobrazu Mary zaczyna przypominać sobie przeszłość ukrytą w zakamarkach pamięci i w końcu budzi się w nim drugi Mary.
Kanami już zdecydowała, że zabierze swoje rzeczy i wyprowadzi się do Makoto. Wizja mieszkania z kimś, komu na niej zależy, jest bardzo przyjemna, lecz słowa usłyszane od Misuzu sprawiają, że dziewczynka zaczyna mieć wątpliwości. Czy dramatyczne wydarzenie zniszczy kruchą równowagę, którą udało jej się zbudować po tym, jak odrzucił ją własny brat?
Sewa nie wraca na noc do domu. Dzwoni do matki z informacją, że przenocuje u przyjaciółki. Sejoon wpada w panikę, bo doskonale wie, że siostra nie ma przyjaciół. Jedyną osobą, z którą w tej chwili może być Sewa, jest Sungchan, kolega z dzieciństwa. Tymczasem Sewa znajduje w pamiętniku Sungchana zdjęcia, których nigdy by się tam nie spodziewała...
Ziemia z każdym dniem coraz bardziej pogrąża się w chaosie. Zmasowany atak demonów wywołuje panikę i wyzwala w ludziach najgorsze instynkty. W świecie, gdzie piekielne monstra przestały być jedynymi agresorami, powstaje legion devilmanów, aby walczyć o ocalenie ludzkości. Na horyzoncie pojawia się jednak nowa siła, która może przyczynić się do upadku cywilizacji.
Trauma wywołana świadomością, że to z jego winy zginął ojciec, sprawia, że Ichirou nie pamięta zdarzeń z tamtej tragicznej nocy. Lecz w końcu przypomina sobie twarz wampira, który zabił Yuuseia, i z zaskoczeniem odkrywa, że wygląda zupełnie jak Mary. Aby poznać prawdę, Ichirou musi odnaleźć Isaaca Rosario di Marię i porwanego przez niego wampira. Tymczasem z torturowanym Marym dzieje się cos dziwnego. Przeszłość i teraźniejszość zaczynają mieszać się ze sobą, tworząc plątani...
Misaki od dziecka uwielbiał grać w gry komputerowe. Jego marzeniem jest praca związana z branżą grową, dlatego postanawia rozpocząć naukę w tym kierunku. Na zajęciach poznaje Kaname, który okazuje się niezwykle utalentowanym grafikiem. Różnica umiejętności sprawia, że w Misakim narasta frustracja, a dziwne zachowanie Kaname jeszcze ją potęguje. Zwłaszcza niespodziewany pocałunek, który wprawia Misakiego w osłupienie. Po kilku latach Misaki znajduje pracę i ze zdumieniem odkry...
Okazuje się, że nie tylko Kirito, Asuna i Alice zostali przymusowo przekonwertowani do zagadkowej gry VRMMO Unital Ring. Do wirtualnego świata trafiła również Sinon, w pojedynkę rzucona w odległe rejony mapy. Po serii niepowodzeń dziewczyna staje do walki z potężnym bossem. W tym czasie Kirito i spółka wyruszają, by ją odnaleźć. Czeka ich jednak starcie z groźnym zjawiskiem naturalnym, zmagania z potężnym potworem oraz niespodziewana napaść, której muszą stawić czoła.
Po tysiącach lat spędzonych w wiecznej zmarzlinie pradawna demoniczna horda powraca na Ziemię, by siać chaos i zniszczenie. Jedyną nadzieją ludzkości w nierównej walce z siłami zła jest związać się z demonem i wykorzystać zdobytą w ten sposób moc przeciwko najeźdźcom. Lecz jedynie ktoś o czystym sercu może tego dokonać, zachowując jednocześnie swoje człowieczeństwo. Niepozorny mężczyzna, Akira Fudo, w pojedynkę stawi czoła straszliwej armii jako Devilman – istota o niewinnej ...
Wykładowca uniwersytecki Yukimura jest znany z tego, że oprócz niezwykłej urody i nieprzeciętnej inteligencji bywa oschły i nieprzyjemny. Szczególnie bardziej nieformalne kontakty traktuje jako zło konieczne. Lecz jeden ze studentów niezrażony jego zachowaniem postanawia zbliżyć się do niego za wszelką cenę. Jak zachowa się na wieść o relacjach łączących Yukimurę z innym mężczyzną?
Aleksander Purtinow to mistrz sztuk walki i uwielbiany przez rodaków prezydent Pursji. Jego nieokiełznana chęć ujeżdżania i poskramiania wszystkiego – bestii, maszyn, a nawet narodów – utorowała mu drogę do sukcesu. Pewnego dnia Aleksander staje się ofiarą ataku terrorystycznego i choć udaje mu się pokonać napastników, ostatecznie traci przytomność. Po przebudzeniu odkrywa, że znalazł się w świecie pełnym magii i potworów. Orkowie, wywerny, centaury – to zupełnie nowa, niezna...
Po śmierci rodziców starszy brat Kanami bardzo się od niej odsunął. W poszukiwaniu namiastki bliskości dziewczynka decyduje się na dość radykalne rozwiązanie. Postanawia wynająć „braciszka”, który zapełni pustkę w jej sercu i ofiaruje czułość, jakiej rodzony brat nie potrafił dać.
„Chcę znowu poczuć rodzinne ciepło. Wszystko mi jedno, czy za nie płacę czy nie”.
Naznaczony klątwą nieśmiertelności wampir Mary poszukuje sposobu, by umrzeć. Po setkach lat spotyka w końcu Marię – jedynego mogącego go zabić egzorcystę, w którego żyłach płynie „krew Marii”. Okazuje się jednak, że mężczyzna nie jest w stanie unicestwić Mary’ego. Zdeterminowany wampir obiecuje chronić Marię, dopóki ten nie odkryje, jak pozbawić go życia.
Więź łącząca Utę z bogiem Tsukim staje się coraz silniejsza. Tymczasem Malarz Demonów dowiaduje się o spełniającej każde życzenie Świątyni Odpowiedzi i postanawia ją odwiedzić. Nie jest pewien, czy powinien pozbyć się Tsukiego, lecz wciąż ma w pamięci ostrzeżenie: „To związany z tobą bóg. Wyssie z ciebie całe życie i wszystko, co ci pozostało”. Oto ostatni tom opowieści o początkującym malarzu i pewnym bogu.
Akcja Edenu osadzona jest w niedalekiej przyszłości (przełom XXI i XXII wieku), w świecie spustoszonym przez tajemniczy wirus (Closure Virus). Epidemia, która zmniejszyła populację Ziemi o co najmniej 15%, zmieniła polityczną i ekonomiczną mapę świata. Historia opowiadana przez Hirokiego Endo rozciąga się na wiele lat i obraca się wokół postaci dorastającego chłopca Eliaha Ballarda. W tle rozgrywa się walka o światową dominację, podkreślona ciągłą groźbą następnego ataku śmie...
W kompletnie nowym dla siebie świecie Niesio zaprzyjaźnia się z Yukim – gimnazjalistą mającym fioła na punkcie okultyzmu, który przyjmuje go pod swój dach. Wskrzesza też przyjaciół, aby w końcu móc cieszyć się beztroskim życiem. Lecz przypadkowe spotkanie z Mizuhą, potomkinią Hayase, rozpoczyna cykl zdarzeń mogących zburzyć pieczołowicie wypracowany przez niego pokój.
Oto opowieść o poszukiwaniu miłości.
Komiks jest historią opowiadaną za pomocą obrazków, które często zostają uzupełnione tekstami wypowiadanymi przez postacie bądź narratora znajdującymi się w dymku. Większość komiksów cechuje sekwencyjność. Komiksy są wydawane w formie osobnych zeszytów, w prasie oraz w internecie. Takie utwory są przeważnie uważane za wytwór popkultury, jednak definicja komiksu nie jest jednoznaczna – zamknięcie ich w sztywnych ramach gatunkowych jest właściwie niemożliwe. Komiksem będzie zarówno historyjka obrazkowa umieszczona w gazecie, jak i skomplikowana powieść graficzna podejmująca ważne, trudne czy kontrowersyjne tematy. Z tego względu w kategorii „Komiks i książka graficzna” znajdują się zarówno powieści graficzne „Maus” Arta Spiegelmana i „Drugie pokolenie. Czego nie powiedziałem mojemu ojcu” Michela Kichki skupione na temacie zagłady Żydów i życiu jako dziecko rodzica ocalałego z Holokaustu, jak i klasyczne polskie komiksy dla młodszych czytelników. Warto zwrócić uwagę na komiksową serię „Kajko i Kokosz” Janusza Christy, której fabuła łączy w sobie elementy magii, interesujących przygód i dobrego humoru. Komiks powstał w latach 70. i 80. XX wieku – był wizytówką czasopisma „Świat Młodych”. Cykl „Kajko i Kokosz” został wznowiony w 2003 roku przez Egmont Polska, a dzięki reedycji wszystkie części komiksu były po raz pierwszy dostępne w kolorze. W kategorii zawierającej komiksy oraz książki graficzne nie zabrakło klasycznych historii o superbohaterach, takich jak Spiderman, Batman, Deadpool, Thor, Daredevil, Wonder Woman, Catwoman, postmodernistycznych utworów komiksowych, np. „Fight Club” Chucka Palahniuka, a także znanych i lubianych „Żywych Trupów”, „Tank Girl” czy „Paper Girls”. Znajdują się tutaj także komiksy dla dzieci –„Tytus, Romek i A’tomek” Henryka Jerzego Chmielewskiego, komiksowa wersja „Muminków” Tove Jansson i wiele więcej.