Dwójka gimnazjalistów dziwnym zbiegiem okoliczności trafia do Idealandu – krainy, w której różne idee nie są tylko abstrakcjami obecnymi w ludzkich myślach. W Idealandzie pojęcia realnie manifestują swoje istnienie, najczęściej w formie ogromnych i nieprawdopodobnie wyglądających tworów. Kalina i Kaj przemierzają tę dziwną i podzieloną na różne kategorie krainę. W każdej z nich panują osobliwe prawa i idee. Bohaterowie, chcąc się wydostać z tej alternatywnej, zrozumiałej tylk...
Czas silnych istot Księga 1 Zbliża się jubileusz setnej rocznicy istnienia WayEmpire. Imperator Ludzkości, Gorgon Nemezjus Ezra, ma zamiar zaskoczyć trzysta miliardów ludzi zamieszkujących 25 światów Imperium i… odbić ojczysty glob. Terra Damnata, Ziemia Utracona, kolebka ludzkości, ma dołączyć do WayEmpire. Siedemnaście miliardów Erthirów zainfekowanych niegdyś cyfrową Bestią to nie jedyny problem. Spaczeni Unithirowie, którzy po Wielkiej Przegranej uciekli w Kosmos, kiedyś ...
Alternatywna historia Polski - ostatniej enklawy ludzkości. Jest rok 2057. Wskutek działań ubocznych N-Genu, leku hamującego starzenie się, ludzie przemieniają się w zielone, żądne krwi istoty przypominające orków. Zniszczona zostaje technologiczna infrastruktura globu, tkanka społeczna rozpada się i przeobraża. Ostatnią enklawą ludzkości jest Polska. Twierdza Polska. W niej dzielni woje doborowych oddziałów piechoty zmotoryzowanej, w tym batalionu „Orzeł Biały”, będą musieli...
Tak jak Spiderman czuwa nad Nowym Jorkiem a Batman nad Gotham City, tak swojego superbohatera ma także Warszawa. Jest nim CEO Slayer – pogromca prezesów. Odziany w płaszcz i kapelusz, rusza na pomoc jednostkom poszkodowanym w starciu z koncernami, korporacjami oraz wszelkimi instytucjami finansowymi i ubezpieczeniowymi. Dysponuje najnowszymi technologiami, którymi bezkompromisowo wymierza sprawiedliwość. Po swojej stronie ma opinię publiczną, zaś przeciw sobie – najpotężniejs...
Trwa wielka wojna z Thirami. Przeciwko siłom wroga może wystąpić pięciokrotnie mniejsza armia WayEmpire, dowodzona przez admirała Hawka. Sytuacja jest niewesoła. Może nowa zdolność kilkunastu tysięcy Ranów do przeobrażania się w stumetrowe anioły zagłady uratuje Imperium? A może to Arka – wywrotowy eksperyment Sergia Lamy odegra decydującą rolę? Miłośników serii o Torkilu Aymore nie rozczarują dynamiczne opisy walk w których raz po raz zakrzywiona jest czasoprzestrzeń.
Czy Ziemia przetrwa największą bitwę, jaka toczyła się w jej dziejach? Czy ludzkość przetrwa? Pomimo umiejętności klonowania na skalę produkcyjną, przyszłość człowieka na Ziemi jest zagrożona. Ludzkość zmierza prosto do samozagłady. Najbardziej wpływowi uciekają megastatkami na planetę Gaję, która, zamiast być bezpiecznym schronieniem, staje się potencjalnym miejscem bitwy. Tymczasem Torkil Aymore, którego poznaliśmy w poprzednich częściach cyklu „Gadamec”, próbując ratować s...
Druga część przygód gamedeca Torkila Aymore’a. Warsaw City, XXII wiek. Świat rządzony jest przez wielkie korporacje farmaceutyczne, bio- i cybertechnologiczne. Rozwój cybernetyki doprowadził do podziału rzeczywistości na dwie – fizyczną i wirtualną. Nie wszystkim jest to na rękę. Świat wirtualny zostaje zaatakowany przez wirusy, których celem są jego żyjący mieszkańcy, zoeneci. Problem jest na tyle poważny, że egzystencja zoenetów jest zagrożona. Kryzys się pogłębia, a liczb...
Pierwsza część 5-tomowego cyklu "GAMEDEC"
Gamedec. Game Detective.
Zawód popularny pod koniec XXII wieku. Mówią, że to profesja bez perspektyw. Ale są tacy, którzy ją wybierają, odrzucając rzeczywistość.
Torkil Aymore jest jednym z nich.
Filozof – amator, niebieski ptak, nie umiejący nie kochać, rozumiejący, że jego największą bronią nie jest plasmagun schowany w szafce…
Ale mózg.
Niniejsza książka zawiera opowiadanie Licencja oraz powieść Love & Hate. Koniec XXII wieku, Warsaw City. Torkil Aymore, absolwent Uniwersytetu Medycznego Warsaw City, sprzedawca zabawek, człowiek skłócony z ojcem oskarżający go o śmierć matki, chce wyrwać się ze szponów reistycznej rzeczywistości. Jak wygląda zdobywanie licencji gamedeca? Kim jest Max Bełchatow, pierwszy mentor Torkila? Po co podążać granicą rzeczywistości? I czy ten zawód ma w ogóle sens? Sztuczne inteligenc...
Polacy bez strachu stawiają czoło otaczającej ich zieleninie… to jest, pardon, orkom. Woje elitarnego batalionu „Orzeł Biały”, na których Swaróg bez wątpienia patrzy życzliwym okiem, liżą rany po brawurowej akcji za zachodnią granicą. Tymczasem starzy rodacy zaczynają się burzyć i zazdroszcząc orkom nieśmiertelności, tworzą ruch Zielona Przyszłość. Perun poprzestawiał im klepki? Być może, ale i tak chcą wziąć N-Gen i zmutować! Wie o tym król, wiedzą naukowcy Twierdzy, dowiadu...
Gratka dla graczy, czyli zbiór anegdot ukazujących się w latach 2001-2004 w miesięczniku „Świat Gier Komputerowych”. Gratka tym większa, że zbiór wzbogacono o teksty dotychczas niedrukowane. Było to bowiem tak: redaktor naczelny (Piotr Pieńkowski) zamawiał u autora (Marcin Przybyłek aka Martin Ann) piętnaście short-stories miesięcznie, a z nich do druku wybierał trzy. Pozostało więc mnóstwo perełek, które dopiero teraz ujrzały światło dzienne. Czytany przez Marcina Popczyńsk...
Pierwsza część 5-tomowego cyklu GAMEDEC „Detection Ends Case”, zwykł był mawiać Sam Hawthorne, jeden z najlepszych detektywów działających w wirtualiach w połowie lat osiemdziesiątych XXII wieku. Gdy zginął w niewyjaśnionych okolicznościach, jego przyjaciele umieścili na holograficznym nagrobku napis: „Sam «DEC» Hawthorne. Nigdy nie zapomnimy”. Od tej pory solverzy, czyli detektywi działający w grach, zaczęli siebie nazywać gameDECami. Oto historia jednego z nich. Koniec XXII...
TRZECIA CZĘŚĆ 5-TOMOWEGO CYKLU „GAMEDEC” Megastatek emigracyjny Medusa wiozący pasażerów na Gaję nie wyłania się na docelowej orbicie. Ubezpieczyciel rejsu postanawia wszcząć śledztwo, a Lilith Ernal, agentka tej firmy, wynajmuje Torkila. Ten, chociaż skłonny się zaangażować, pragnie też pomóc Peterowi „Crashowi” Kytesowi w sprawie Mike’a Gunnera, rozgrywającego drużyny Bezbolesnych, który został zamordowany na Ziemi. Torkil chce także poinformować władze Gai, że Bestia nie z...
Mobillenium, koncern odpowiedzialny za stworzenie w sieci cyfrowej Bestii, ukrywa straszliwą tajemnicę. Co znajduje się na siódmej planecie systemu Hoedus II, ponad dwieście lat świetlnych od Słońca? I jaki to ma związek z falą zamieszek o bezprecedensowej skali, ogarniających całą Ziemię? Torkil Aymore dwoi się i troi - dosłownie - żeby sprostać wyzwaniom przekraczającym możliwości zwykłego człowieka. Ale Torkil nie jest już zwykłym człowiekiem... Pod koniec XXII wieku zmie...
Torkil Aymore powraca! Marcin Przybyłek zasila serię „Horyzonty zdarzeń” kolejnym tomem przygód Gamedeca. Po Drugiej Wojnie z Thirami w WayEmpire nastały Czasy Szczęśliwości. Ludzkość kontroluje ImBu – cyfrowy byt będący połączeniem programu Budda i wirtualnej reprezentacji Imperatora Gorgona Nemezjusa Ezry. Realną władzę sprawują Błogosławieni – Ranowie wyznaczeni przez ImBu. Na tym nieskazitelnym obrazie pojawiają się jednak rysy: na jednej z planet wybucha epidemia, anarch...
Torkil Aymore powraca! Marcin Przybyłek zasila serię „Horyzonty zdarzeń” kolejnym tomem przygód Gamedeca. Po Drugiej Wojnie z Thirami w WayEmpire nastały Czasy Szczęśliwości. Ludzkość kontroluje ImBu – cyfrowy byt będący połączeniem programu Budda i wirtualnej reprezentacji Imperatora Gorgona Nemezjusa Ezry. Realną władzę sprawują Błogosławieni – Ranowie wyznaczeni przez ImBu. Na tym nieskazitelnym obrazie pojawiają się jednak rysy: na jednej z planet wybucha epidemia, anarch...
W połowie XXI wieku światem rządzą korporacje, powszechny jest wyzysk pracowników. Nie inaczej jest w Warszawie, gdzie banki bezkarnie okradają ludzi, a producenci leków wpędzają ich w choroby. Niespodziewanie w tym mroku rozbłyska płomyk nadziei. Dyrektorzy wielkich firm padają ofiarą CEO Slayera, tajemniczego mściciela, równie jak oni bezwzględnego, silnego i brutalnego. Za skrywającym twarz pod maską mistrzem sztuk walki korporacje wysyłają przebiegłego detektywa – kobietę...
CZWARTA CZĘŚĆ 5-TOMOWEGO CYKLU „GAMEDEC” Mija sto cykli od powstania Way Empire. Imperator Ludzkości, Gorgon Nemezjus Ezra, chce uczcić to wydarzenie, odbijając z rąk Erthirów Ziemię. Nie zapomina przy tym, że wypaczeni Unithirowie, którzy po Wielkiej Przegranej uciekli w kosmos, powrócą, by skonfrontować się z Imperium. Torkil Aymore, Pionier, Podróżnik i gamedec, a przede wszystkim Ran, żołnierz elitarnej Pierwszej Centurii Pierwszego Maodionu, usiłuje pogodzić bycie żołnie...
DRUGA CZĘŚĆ PIĘCIOTOMOWEGO CYKLU „GAMEDEC” Rok 2199. Rozwój świata przyspiesza. W sieci pojawiają się wirusy, których celem stają się zoeneci. Ataki są tak gwałtowne, że Torkil Aymore wraz z przyjaciółmi postanawiają zbadać sprawę. Nie wiedzą, że wkraczają na arenę międzykorporacyjnych zmagań, gdzie rozwikłanie jednej zagadki postawi ich przed kurtyną, za którą kryje się następna tajemnica… Kto stoi za atakami w sieci? Rządy? Firmy farmaceutyczne? Zoenet Labs? Kto na tym skor...
Polski bastion w samotnej walce przeciw mutantom! Polacy bez strachu stawiają czoło otaczającej ich zieleninie… to jest, pardon, orkom. Woje elitarnego batalionu „Orzeł Biały”, na których Swaróg bez wątpienia patrzy życzliwym okiem, liżą rany po brawurowej akcji za zachodnią granicą. Tymczasem starzy rodacy zaczynają się burzyć i zazdroszcząc orkom nieśmiertelności, tworzą ruch Zielona Przyszłość. Perun poprzestawiał im klepki? Być może, ale i tak chcą wziąć N-Gen i zmutować!...
ZABAWECZKI to kontynuacja przygód gierczanego detektywa Torkila Aymore’a, znanego już czytelnikom z powieści GAMEDEC: GRANICA RZECZYWISTOŚCI i GAMEDEC: SPRZEDAWCY LOKOMOTYW. Tym razem gamedec wyrusza w kosmos, żeby wyjaśnić zagadkę, która może ocalić albo zniszczyć ludzkość. Megastatki przewożą z Ziemi na Gaję setki tysięcy ludzi szukających lepszych perspektyw. Emigracja na nową planetę trwa, dopóki megastatek „Medusa”, wiozący na pokładzie pięćdziesiąt tysięcy pasażerów, ...
Gdy dwóm osadzonym w więzieniu w Kumla udaje się uciec, wiadomość obiega cały kraj. Zniknęli bez śladu, a władze wydają się sparaliżowane. Gdzie są więźniowie? Podczas gdy organy ścigania desperacko ich poszukują, uciekinierzy obierają kurs na beztroskie życie na rajskiej wyspie, położonej na południowym Pacyfiku. Liczą na nowe życie w otoczeniu pięknych, wyzwolonych kobiet i dobre jedzenie. Szukają miejsca, w którym chcą zaznać czystej przyjemności. Zbiór składa się z nastę...
Jeśli chodzi o seks, Johanna i Patrik próbowali już niemal wszystkiego. Jednak gdy pewnego wieczoru odwiedza ich koleżanka, która opowiada o swoich perwersyjnych upodobaniach, budzi się w nich ciekawość i chęć doświadczenia czegoś, o czym nigdy wcześniej nawet nie myśleli. Jak to jest być swingersem? I co się dzieje w tajemniczych klubach? W tym ekscytującym opowiadaniu erotycznym Johanna i Patrik, prowadzeni przez labirynty rozkoszy, odkrywają nowe rejony własnej seksualnośc...
W katalogu znajduje się cała oferta dostępna w serwisie Woblink.com obejmująca książki drukowane, ebooki oraz audiobooki. W katalogu można szukać książek z uwzględnieniem wszystkich aktualnych promocji, cen, formatów czy wydawcy. Można również wybrać dowolną kategorię, na przykład horror, klasykę literatury, kryminał i sensację czy komiks, i zawęzić wyszukiwanie w jej obrębie. Katalog jest na bieżąco aktualizowany i poszerzany o najnowsze publikacje.