Internet, komputery, informatyka - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność
    Promocja
    okładka Jakość w agile zwinna droga do sukcesu, Książka | Karolina Zmitrowicz

    Książka Jakość w Agile została w całości poświęcona szeroko rozumianej tematyce zarządzania jakością w zwinnych projektach IT – od organizacji procesów jakościowych, przez różne podejścia, aż po konkretne narzędzia i techniki wspierające zarządzanie jakością. Na początku autorzy skupiają uwagę na kulturze organizacyjnej, jako niezbędnej podstawie do zbudowania ekosystemu zarządzania jakością w całej organizacji. Pokazują, co należy zrobić w przypadku konieczności zaplanowan...

    okładka W poszukiwaniu zwinności w architekturze systemów IT, Ebook | Krzysztof Bończak

    Prezentowana książka została w całości poświęcona praktykom zwinnym ze szczególnym uwzględnieniem spojrzenia na opisywane zagadnienia z perspektywy roli architekta. Publikacja pozwala zapoznać się z aspektami zwinnego wytwarzania systemów rozproszonych, zrozumieć wagę jaką stanowi architektura w nowoczesnych systemach oraz przewagę jaką daje stosowanie jej w świadomy sposób. Omawiane zagadnienia prezentowane są ze szczególnym naciskiem na wspieranie działa...

    okładka Zawód tester, Ebook | Radosław Smilgin

    Publikacja całościowo opisuje wszystkie aspekty zawodu, odpowiedzialności testerskiej oraz wymagane kompetencje miękkie i twarde. Robi to w odwołaniu do realiów rynkowych i współczesnych trendów. Dzieli się na dwie części: w pierwszej autor obszernie omawia podstawy zawodu testera a w drugiej oddaje w ręce czytelnika praktyczne przykłady i gotowe narzędzia do użycia w pracy. Konstrukcja rozdziałów otwiera przed czytelnikiem kolejne obszary testowania i zap...

    Promocja
    okładka Wektory czyli jeszcze więcej corela grafika komputerowa dla dzieci, Książka | Dawid Mazur

    Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe. Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności, a także blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na...

    Promocja
    okładka Przygody bajtazara 25 lat olimpiady informatycznej wybór zadań, Książka |

    Olimpiada Informatyczna ma 25 lat! Pierwsza edycja Olimpiady odbyła się w roku szkolnym 1993/1994 i od tego czasu uczniowie polskich szkół mogą intelektualnie rywalizować wykorzystując wiedzę i umiejętności, które są kluczowe w pracy każdego informatyka. Należą do nich przede wszystkim: projektowanie efektywnych algorytmów i programowanie. Przez 25 lat Olimpiady Informatycznej wystartowało w niej łącznie 21 989 uczniów (niektórzy wielokrotnie), do drugich etapów awansowało...

    okładka Rozbuduj swój komputer aplikacjami ze sklepu Windows, Ebook | Praca zbiorowa

    Komputer bez programów to jak auto bez kół: bezużyteczne. Pobieranie darmowego oprogramowania z Internetu ciągle okazuje się być źródłem zagrożeń. Sklep Windows Store sprawi, że stanie się to bezpieczne i wygodne.

    Promocja
    okładka Piksele czyli jeszcze więcej photoshopa grafika komputerowa dla dzieci, Książka | Alicja Żarowska-Mazur

    Grafika rastrowa daje nam ogromne możliwości zarówno w retuszu fotografii, jak i tworzeniu różnych projektów, począwszy od prostych ulotek, a skończywszy na złożonych ilustracjach. Piksele, czyli jeszcze więcej Photoshopa. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla tych osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Photoshopa. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega stosowanie inteligentnych obiektów oraz inteligentnych filtrów. Jak mogą usprawni...

    okładka Internet rzeczy IoT i IoE w symulatorze Cisco Packet Tracer - Praktyczne przykłady i ćwiczenia, Ebook | Jerzy Kluczewski

    Internet rzeczy IoT i IoE w symulatorze Cisco Packet Tracer - Praktyczne przykłady i ćwiczenia Czasy w których żyjemy, przyzwyczaiły nas do korzystania z mobilnego dostępu do Internetu. Jednak współczesna sieć to nie tylko treści audio i wideo, oraz dostęp do społeczności. To coraz bardziej rozbudowana możliwość kontroli lub sterowania elementami naszego otoczenia. Nikogo już nie dziwi zdalne sprawdzenie systemu alarmowego, automatyczne sterowanie oświetleniem...

    okładka Komputerowy detektyw, Ebook | Jeremy Kubica

    Oto Franek Runtime – skompromitowany eks-komisarz, bezduszny detektyw, ekspert poszukiwań. Gdy komenda główna policji zostaje obrabowana, to Franek Runtime i jego niezwykłe umiejętności pozwolą schwytać winnych. W tym opowiadaniu kryminalnym dowiesz się jak korzystać z narzędzi algorytmicznych, aby rozwiązać sprawę. Franek Runtime binarnie przeszukuje łodzie przemytników, śledzi szpiegów za pomocą drzewa wyszukiwań, ucieka z więzienia dzięki przeszukiwa...

    okładka Programowanie robotów przemysłowych, Ebook | Jarosław Panasiuk, Wojciech Kaczmarek

    Ostatnia z serii książek, przygotowanych przez Wydawnictwo Naukowe PWN z cyklu ROBOTYKA, przekazuje Czytelnikowi nowoczesną i aktualną wiedzę dotyczącej jednej z najbardziej rozwijających się technologii XXI wieku. Podręcznik zatytułowany Programowanie robotów przemysłowych systematyzuje w jednym tomie szeroką, choć trudno dostępną wiedzę z zakresu programowania robotów. Cała treść książki jest jednym wielkim ciągiem prezentacji przykładów opisujących krok po ...

    okładka Testowanie oprogramowania w praktyce, Ebook | Adam Roman, Karolina Zmitrowicz

    Drugi tom niezwykle życzliwie przyjętej przez Czytelników serii Testowanie oprogramowania w praktyce to kontynuacja idei opisywania przez praktyków – dla praktyków – rzeczywistych wyzwań zawodowych w dziedzinie inżynierii jakości oprogramowania. Podobnie jak w przypadku części pierwszej, do opisania swoich doświadczeń z testowaniem zaproszeni zostali doświadczeni eksperci zajmujący się różnorodnymi obszarami testowania. Książka liczy dziewięć rozdziałów i ...

    Promocja
    okładka Mikroprocesory the manga guide, Książka |

    Seria Manga guides łączy formę ciekawych i zabawnych japońskich komiksów z praktyczną wiedzą z zakresu tak popularnych ostatnio dziedzin jak: fizyka, informatyka, czy biochemia. To kompilacja graficznych prac najważniejszych japońskich artystów zajmujących się mangą i wiedzy specjalistów z najbardziej prestiżowych uczelni.

    Promocja
    okładka Autocad 2018 pl pierwsze kroki, Książka |

    AutoCAD już od wielu lat stanowi standard w projektowaniu technicznym. Program ten zna — lub powinien znać — każdy inżynier, architekt i mechanik, którego praca ma jakikolwiek związek z projektowaniem, tworzeniem rysunków, opracowywaniem koncepcji technicznych czy przygotowywaniem części do produkcji. AutoCAD jest też jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych w środowisku akademickim i trudno dziś skończyć studia na uczelni technicznej bez opanowania go w stopniu przyna...

    okładka Web 2.0 w działalności usługowej instytucji książki, Ebook | Wójcik Magdalena

    Przedmiotem rozważań autorki jest sposób wykorzystania środowiska Internetu, w tym szczególnie Web 2.0, w działalności polskich instytucji książki. Głównym celem przeprowadzonych badań było określenie zakresu i form zastosowania mediów społecznościowych w działalności usługowej, informacyjnej, promocyjnej i handlowej instytucji książki w Polsce, z naciskiem na pokazanie różnic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne. Magdalena Wójcik zreal...

    okładka Prawdziwa Historia Internetu - wydanie III rozszerzone, Ebook | Marek Pudełko

    „Prawdziwa historia Internetu” to obszerne źródło wiedzy o Internecie i jego ewolucji. Przedstawia ojców Internetu, ukazuje jak powstały pierwsze sieci i jak się rozwijają do dnia dzisiejszego. Ze szczegółami opisano najważniejsze usługi, protokoły i programy, dzięki którym łatwo i sprawnie ludzie wymieniają pliki, rozmawiają, dzielą się wiedzą i przeżyciami, czyli po prostu surfują po sieci. Książka kierowana jest do ludzi, którym nie wystarcza samo surfowani...

    okładka Smartfon również dla seniora, Ebook | Marek Smyczek, Krzysztof Kula, Daniel Pliszka

    Książka „Smartfon również dla seniora” dedykowana jest wszystkim osobom chcącym w pełni poznać i wykorzystać możliwości współczesnego smartfona. Zdarza się, że nowoczesne telefony użytkujemy już od dawna ale bardzo często ograniczamy się tylko do podstawowych czynności jakimi są dzwonienie czy pisanie SMSów. Czasami nie wiemy o tym, że smartfonem możemy sterować naszym telewizorem lub użyć go jako urządzenie udostępniające Internet naszemu laptopowi lub ...

    okładka Wstęp do informatyki, Ebook | Jacek Lembas, Rafał Kawa

    Publikacja przeznaczona jest głównie dla studentów pierwszego roku kierunków informatycznych, ale może zainteresować również słuchaczy wszystkich innych kierunków studiów, mających podstawy informatyki w programach oraz uczniów klas informatycznych szkół średnich. To znakomity podręcznik dla wszystkich, którzy chcą poznać podstawowe pojęcia z dziedziny informatyki. Dzięki książce Czytelnik pozna: fundamentalne i niezmiennie aktualne pojęcia informatyki...

    okładka Praktyczna analiza powłamaniowa, Ebook | Adam Ziaja

    W dzisiejszych czasach bezpieczeństwo aplikacji webowych jest jednym z najważniejszych elementów bezpieczeństwa Internetu, w tym serwerów udostępniających usługi w sieci. Włamania na serwery HTTP niosą jednak za sobą o wiele większe ryzyko niż podmiana zawartości strony. Cyberprzestępcy mogą uzyskać dostęp nie tylko do poświadczeń logowania użytkowników danej witryny ale również plików serwera co niesie za sobą o wiele szersze konsekwencje. Książka o tematyc...

    Promocja
    okładka Wstęp do informatyki, Książka |

    Publikacja przeznaczona jest głównie dla studentów pierwszego roku kierunków informatycznych, ale może zainteresować również słuchaczy wszystkich innych kierunków studiów, mających podstawy informatyki w programach oraz uczniów klas informatycznych szkół średnich.  To znakomity podręcznik dla wszystkich, którzy chcą poznać podstawowe pojęcia z dziedziny informatyki.  Dzięki książce Czytelnik pozna:  fundamentalne i niezmiennie aktualne pojęcia informatyki,  filar najw...

    okładka Data Science i uczenie maszynowe, Ebook | Marcin Szeliga

    Książka przedstawia uczenie maszynowe w ujęciu praktycznym. Przeprowadzając opisane w niej eksperymenty data science poznamy zastosowanie reguł statystycznych i algorytmów uczenia maszynowego do rozwiązywania konkretnych problemów. Takie podejście oznacza, że studenci informatyki oraz specjaliści — analitycy, informatycy i bazodanowcy — zdobędą nie tylko teoretyczną wiedzę, ale również umiejętność jej praktycznego wykorzystania w codziennej pracy.

    okładka Packet Tracer 6 dla kursów CISCO TOM 5 - Zaawansowane technologie sieciowe, Ebook | Jerzy Kluczewski

    Książka Packet Tracer 6 dla kursów CISCO Tom 5 – Zaawansowane technologie sieciowe, jak i pozostałe książki z tej serii, dedykowana jest osobom chcącym nauczyć się projektować i tworzyć sieci komputerowe i zarządzać sprzętem w sieciach rozległych. Pozycja ta, to idealny podręcznik uzupełniający wiedzę praktyczną podczas nauki w Akademiach CISCO oraz podczas przygotowań do egzaminów CCNA. Zagadnienia opisane w tej części serii, to kontynuacja tomu trzeciego, ...

    okładka Twórz własne gry komputerowe w Pythonie, Ebook | Al Sweigart

    Z książki Twórz własne gry komputerowe w Pythonie dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześn...

    Promocja
    okładka W poszukiwaniu zwinności w architekturze systemów it, Książka |

    Prezentowana książka została w całości poświęcona praktykom zwinnym ze szczególnym uwzględnieniem spojrzenia na opisywane zagadnienia z perspektywy roli architekta. Publikacja pozwala zapoznać się z aspektami zwinnego wytwarzania systemów rozproszonych, zrozumieć wagę jaką stanowi architektura w nowoczesnych systemach oraz przewagę jaką daje stosowanie jej w świadomy sposób. Omawiane zagadnienia prezentowane są ze szczególnym naciskiem na wspieranie działań biznesowych i d...

    okładka Visual Basic dla Excela w przykładach, Ebook | Krzysztof Kuciński

    Duże doświadczenie praktyczne jak i dydaktyczne autora zaowocowało pozycją, która umożliwia niemal „bezbolesne” zdobywanie wiedzy z programowania w Visual Basicu dla Excela poczynając od łatwych makr tworzonych przez rejestrator aż do bardzo złożonych zestawów procedur. Od prostych funkcji aż po sterowanie zdarzeniami. Duża ilość przykładów od czysto „szkolnych” aż do rozbudowanych, kompletnych funkcjonalnych aplikacji. Zaplanowana metoda stopniowania trudności...

Co znajdziesz w kategorii: Internet, komputery, informatyka

Kategoria „Internet, komputery, informatyka” zawiera publikacje skupiające się na wszystkich zagadnieniach związanych z siecią, komputerami, programami komputerowymi czy oprogramowaniem. Książki z tej kategorii poświęcone są w głównej mierze programowaniu – znajdują się tu m.in. podręcznik „Wstęp do informatyki” Jacka Lembasa i Rafała Kawy przeznaczony dla studentów pierwszego roku kierunków informatycznych, poradnik „Sztuka dobrego programowania” Krzysztofa Jassego i Andrzeja Ziemkiewicza, w którym dobre rady znajdą zarówno początkujący, jak i zaawansowani programiści, poradnik „Java. Uniwersalne techniki programowania” pod redakcją naukową Krzysztofa Barteczki dotyczący programowania w języku Java, podręcznik „HTML. Tworzenie stron www i programów desktopowych” Rafała Strychalskiego (podzielony na 3 części: dla początkujących, średniozaawansowanych i zaawansowanych). Znajdują się tu także poradniki z innych dziedzin, jak np. e-commerce („Narzędzia Google dla e-commerce” Krzysztofa Marca), marketingu internetowego („AdWords i Analytics” Krzysztofa Marca i Tomasza Trzósły), praktyk zwinnych („W poszukiwaniu zwinności w architekturze systemów IT” Krzysztofa Bończaka”), rzeczywistości wirtualnej („Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego – Aframe i HTML 5” Krzysztofa Wońka). Nie brakuje również pozycji dla dzieci, które już od małego chcą rozpocząć swoją przygodę z programowaniem w Scratchu, Pythonie czy Javie („Bawimy się, programując w Scratchu” i „Twórz własne gry komputerowe w Pythonie” Ala Sweigarta, „JavaScript dla dzieci. Programowanie na wesoło” Nicka Morgana), grafiką komputerową („Piksele, wektory i inne stwory” Alicji Żarowskiej-Mazur i Dawida Mazura), produkcją filmową („Zostań gwiazdą YouTube'a” Nicka Willoughby’ego).