Dom, Moda, Hobby - książki, ebooki i audiobooki

Typ publikacji

Cena

Format

Wydawcy

Sortuj według:
Zyskujące popularność

Popularne kategorie

Wszystkie kategorie

    Promocja
    okładka Akademia ozdabiania Zrób to sam, Książka | Kusz Jolanta

    Akademia ozdabiania to doskonała propozycja dla każdego dziecka rozpoczynającego swoją edukację szkolną. Znajdują się w niej projekty, dzięki którym młody człowiek, zamiast kupować różne pojemniki i segregatory, by zorganizować swoje miejsce pracy, będzie mógł je sam wykonać. W Akademii ozdabiania znajdzie pomysły na praktyczną komódkę na drobiazgi, organizer na biurko, „groźny” pojemnik na kredki. Będzie mógł pięknie obłożyć swoje zeszyty i ozdobić przybory szkolne. Wszystki...

    okładka Detektyw Pozytywka na tropie, Książka | Reiner Knizia

    Gra z bohaterami książek Grzegorza Kasdepke! Pomóż detektywowi Pozytywce odnaleźć ukryte przedmioty. Wykaż się dobrą pamięcią i umiejętnością podejmowania ryzyka. I unikaj pana Mietka – przegoni każdego, kto napatoczy mu się pod miotłę! Proste zasady gry! • 49 płytek rozkładasz na stole obrazkami do dołu. Na płytkach znajdują się przedmioty, których będziemy szukać podczas gry oraz bohaterowie z serii książek Grzegorza Kasdepke: detektyw Pozytywka, Martwiak i pan Mietek. • Tw...

    Promocja
    okładka DIY Żyj pięknie!, Książka |

    DIY żyj pięknie przedstawia ponad 70 wyselekcjonowanych tutoriali, które sprawią, że odkryjesz na nowo urodę otaczających Cię przedmiotów i tchniesz w nie nowe życie, znajdziesz sposób na prezent dla każdego, odświeżysz wnętrze i nauczysz się wielu użytecznych trików. I co najważniejsze, będziesz się przy tym świetnie bawić. Skorzystaj z naszych inspiracji i przekonaj się, że to przygoda dla każdego. Jeśli masz dosyć marnowania, wyrzucania i ciągłych zakupów, to mamy dla Cieb...

    Promocja
    okładka Łączność na morzu Poradnik dla żeglarzy, Książka | Andrzej Pochodaj

    Publikacja omawia elementy składowe systemu GMDSS oraz praktyczne aspekty możliwości jego wykorzystania, a także łączność pozasystemową stosowaną w żegludze jachtowej. Książka przydatna wszystkim tym, którzy posługują się środkami łączności na morzu, pragną zdobyć świadectwa operatorów: VHF, GMDSS bliskiego (SRC) i dalekiego zasięgu (LRC) oraz szkolić się na morskie stopnie żeglarskie czy w końcu pogłębiać swą wiedzę. Pozycja zalecana przez Komisję Szkolenia Polskiego Związk...

    okładka Mini mózg starszaka, Książka |

    Ceniona przez rodziców zabawka, z której zalet może korzystać nawet tylko jedno dziecko. Zestaw zawiera 50 dwustronnych plansz, na których są zawarte pytania i odpowiedzi z zakresu odpowiedniego dla starszych grup przedszkolnych. Prawidłową odpowiedź wskaże dziecku świecąca się dioda oraz grająca wesołą melodię pozytywka. Gra jest wyposażona w baterie. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 4-6 lat LICZBA GRACZY: 1 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ZAWARTOŚĆ: – 50 dwustronnych kart – pudełk...

    okładka Mini mózg przedszkolaka, Książka |

    Ceniona przez rodziców zabawka, z której zalet może korzystać nawet tylko jedno dziecko. Zestaw zawiera 50 dwustronnych plansz, na których są zawarte pytania i odpowiedzi z zakresu odpowiedniego dla młodszych grup przedszkolnych. Prawidłową odpowiedź wskaże dziecku świecąca się dioda oraz grająca wesołą melodię pozytywka. Gra jest wyposażona w baterie. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 3-5 lat LICZBA GRACZY: 1 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut

    okładka Forest, Książka | Leo Colovini, Fabio Visintin

    Twórz baśniowe krajobrazy za pmocą niezwykłych kart. Forest to gra taktyki, spostrzegawczości i szybkiego liczenia. Zawartość: 60 kart instrukcja. Liczba graczy 2-5 Wiek 6-99

    okładka Mini mózg ortograficzny, Książka |

    Ceniona przez rodziców zabawka, z której zalet może korzystać nawet tylko jedno dziecko. Zestaw zawiera 50 dwustronnych plansz, na których są zawarte pytania i odpowiedzi. Prawidłową odpowiedź wskaże dziecku świecąca się dioda oraz grająca wesołą melodię pozytywka. Gra jest wyposażona w baterie. Gra przeznaczona dla dzieci w wieku 6+

    Promocja
    okładka Kuchnia survivalowa bez ekwipunku Gotowanie w terenie Część 2, Książka | Artur Bukła, Katarzyna Mikulska

    To nie tylko książka, ale stworzone z pasją narzędzie przetrwania. W tej części Kuchni survivalowej prezentujemy różne sposoby wędzenia, krzesania ognia oraz tajniki doboru hubki i rozpałki. Poznasz techniki pieczenia – w glinie, na spodku, w piecu glinianym i pod kloszem. Bezcenna, sprawdzona w praktyce wiedza, która może uratować zdrowie, a nawet życie. Tylko przygotowani przetrwają! Niezwykły toolbook tym razem wyposażyliśmy w sól – trudną do zastąpienia w terenie przypraw...

    okładka Podróżna gra w kości, Książka |

    Gra - zabawa idealna w podróży! Nauka liczenia - dodawania, odejmowania podczas zabawy! W zależności od liczby wyrzuconych oczek na kostce pochylasz drewniane klocki. Wygrywa ten, komu uda się wszystkie klocki z cyferkami położyć.

    okładka Słowny młyn kreator słów i mistrz matematyczny, Książka |

    Gra edukacyjna - drewniana plansza - loteryjka z literami i cyframi. Wiek graczy: 6+ Liczba graczy: 1-4

    okładka Gra karciana Tip Top Clap, Książka |

    Gra karciana dla dzieci. 32 karty przedstawiające postacie pokazujące dźwięk Zadanie dziecka to pokazanie dźwięku z karty. Następny gracz musi pokazać swój dźwięk i osoby która była przed nim, kolejna osoba pokazuje swój dźwięk i wszystkich innych osób, które były przed nią. Walory edukacyjne: umiejętność odwzorowywania w naturze tego co narysowane, zapamiętywanie dłuższych sekwencji tego, co się wydarzyło. Wiek graczy : 6-99 lat Liczba graczy : 2 - 5

    okładka Gra karciana Batanimo, Książka |

    Gra karciana dla dzieci 36 kart, na których narysowane są zwierzęta różnej wielkości. Gra na zasadach wojny "wyższa" karta to wyższe zwierzątko, kiedy dzieci położą tej samej wielkości zwierzę krzyczą BITWA. Gra losowa. Walory edukacyjne: dziecko poznaje pojęcie wielkości, które jest połączone ze znakiem graficznym. Wiek dzieci: 3-6 lat Ilość graczy: 2-4

    okładka Drewniane domino Zwierzęta z farmy, Książka |

    Drewniana układanka - gra edukacyjna. 28 kostki, które z jednej strony mają narysowane zwierzątka, z drugiej kropki. Walory edukacyjne: rozwój spostrzegawczości, obserwacji, koncentracji, logicznego myślenia, wyobraźni, zapamiętywania, liczenia, odwzorowywania. Wiek dziecka: 2 lata + Wymiary każdego elementu: 8 x 4,5 x 0,6 cm

    okładka Gra karciana Gorilla, Książka |

    Gra karciana. Zawartość: 47 kart (40 kart ze zwierzętami, 1 Joker, 6 kart z Gorylem). Cel gry – pozbyć się wszystkich kart. Gra losowa. Walory edukacyjne: ćwiczenie spostrzegawczości. Wiek graczy : 5-99 lat. Liczba graczy : 3-5.

    okładka Gra karciana Czerwony Kapturek, Książka |

    Gra karciana, zawartość: 50 kart (24 karty „opowieści” + 10 kart z wilkiem +8 kart z myśliwym w lesie + 8 kart z wilkiem w lesie). Cel gry - Być pierwszym, który korzystając z kart „opowieści” ułoży w całość historię o czerwonym kapturku. Walory edukacyjne: gra ucząca taktyki, ćwicząca wyobraźnię. Wiek dziecka :4-7 lat

    okładka Gra układanka  Motylek, Książka |

    Motylek dwustronna układanka drewniana logiczna. Motyl do nauki kolorów i kształtów-składa się z drewnianej planszy oraz elementów w 4 kolorach w kształcie figur geometrycznych.Polega na rozmieszczeniu kolorowych figur poruszając się po planszy. Wiek +2 lata

    okładka Gra Zwierzaki na Arktyce, Książka |

    Gra towarzyska dla najmłodszych. Zawartość: 4 zwierzątka, 3 plansze do gry, 6 drewnianych mostowych filarów, 1 kostka. Ilość graczy :2-4. Gracze wygrywają lub przegrywają razem. Gracze wygrywają jeśli wszystkie zwierzątka znajdą się bezpiecznie w igloo zanim most się zapadnie. Jeśli most się zapadnie zanim gracze zdążą przenieść wszystkie zwierzątka do igloo, gracze przegrywają. Wiek graczy: 2,5-5 lat.

    okładka Gra karciana Bogoss, Książka |

    Gra karciana dla dzieci. W skład gry wchodzą 44 karty świecące w ciemności, podzielone na 30 kart "szkielet "z zielonym symbolem, 12 kart "złamany szkielet " z czerwonym symbolem i 2 jokery. Wygrywa ten, kto pierwszy ułoży 2 zdrowe szkielety (zielony symbol) lub 1 połamany szkielet (symbol czerwony). Wiek dzieci: 6-99 lat Ilość ...

    okładka Gra planszowa Yams, Książka |

    Gra planszowa dla dzieci od 4 lat. Ilość graczy: 2-4 Cel gry: jako pierwszy przybądź na ucztę urządzoną przez pingwiny. Wygrywa gracz, który jako pierwszy ułoży 3 żetony w jednej linii lub ten, kto wyrzuci Yamslam, czyli 5 identycznych zwieerzątek. Zawartość pudełka: 4 karty 28 żetonów 5 kostek.

    okładka Rekin, Książka |

    Drewniana gra zręcznościowa. Zestaw zawiera 12 elementów z magnesami - rekinki i łodzie podwodne - oraz 2 wędki z magnesem. Rybki lub łodzie należy złowić na wędkę. Walory edukacyjne: nauka koncentracji, koordynacji oko-ręka, cierpliwości, precyzji.

    okładka Szachy tradycyjne w pudełku, Książka |

    Szachy tradycyjne drewniane w pudełku Wiek: 7-99 lat

    okładka Hiperpamięć, Książka |

    „Hiperpamięć” to gra dla całej rodziny, polegająca na szybkim odszukaniu elementów na podstawie wylosowanej karty w czasie określonym przez wirujący bączek. Dodatkowo w zestawie gra „Wesołe Historie” która rozwija słownictwo i umiejętność opowiadania. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-99 lat LICZBA GRACZY: 2 -6 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 40 minut ZAWARTOŚĆ: – 72 elementy na grubej tekturze – 30 kart z zadaniami – drewniany bączek

    okładka Osadnicy Każdy potrzebuje przyjaciela dodatek Pakiet imperialny 1, Książka |

    A może by tak powspółpracować? Ten pakiet z kartami wprowadza do gry Otwartą produkcję, dzięki której będziesz produkować Dobra dla siebie i dla innych graczy. Nieźle, nie? Tyle, że wnosi też masę wrednych rzeczy, jak np. kradzież wrogich lokacji albo odgradzanie swoich ziem potężnym murem. To będzie naprawdę szorstka przyjaźń. Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Osadnicy: Narodziny Imperium. Zawartość: 55 kart instrukcja. ...

Co znajdziesz w kategorii: Dom, Moda, Hobby

Dom / Moda / Hobby” to obszerna grupa publikacji z podkategoriami: „Dom / Wnętrze / Ogród”, „Kolorowanki” oraz „Moda i styl”. Znaleźć tu można książki z licznych dziedzin związanych ze spędzaniem wolnego czasu, zbiory porad, wskazówek i myśli mających pomóc w różnorodnych czynnościach. Obok tego znajdują się tutaj publikacje odkrywające nowe, nieznane jeszcze światy, pozwalające dostrzec rzeczywistość czyimiś oczami, książki o modzie, stylu życia, kuchni, podróżach, ogrodach oraz wszelakich zainteresowaniach. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” odnaleźć można zarówno pozycje dla zupełnych laików, osób, które chcą poznać coś nowego, jak i dla miłośników, znawców, tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w danej dziedzinie. Czytelnicy trafią tu na publikacje z zakresu stylu życia, np. „Życie zero waste” Katarzyny Wągrowskiej, która pokazuje, że zero waste to droga do lepszego funkcjonowania w świecie, czy książkę Agnieszki Maciąg „Rozmaryn i róże. Podróż do samej siebie” pełną przemyśleń i inspiracji dotyczących wewnętrznego rozwoju. W kategorii „Dom / Moda / Hobby” nie zabraknie również tematyki podróżniczej, np. „Życie stewardessy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice” Marii Kuczyńskiej, która opowiada o pracy na pokładzie samolotu, ale również o własnym życiu, czy „Przesunąć horyzont” dziennikarki i podróżniczki Martyny Wojciechowskiej, która pisze nie tylko o wysokich górach, ale także o tym, że warto mieć cele, dążyć do ich realizacji i wyznaczać sobie kolejne. Odnaleźć tu możemy również takie tytuły jak: „Życie pszczół” Maurice’a Maeterlincka, „ABC szachów” Michała Wodzyńskiego, „Survival po polsku. Początek” Krzysztofa Kwiatkowskiego, „Zioła w domowym ogrodzie” Moniki Fijołek czy „Vegenerata bieg przez kuchnię” Przemysława Ignaszewskiego.